Gå til innhold

2012


Gjest tyttebær81

Anbefalte innlegg

Ja, det var tider. Gøy å ha vært med på det, synes jeg.

Nå er det et faktum at det hadde gått atskillig verre dersom man ikke hadde nedlagt et betydelig arbeid før 1999 utløp. Men de som fryktet at verden ville bli mørk, kald og stille, overdrev noe veldig.

Det var nok en hel del ting som ble avdekket i diverse systemer, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laban

    6

  • morsan

    5

  • Katt-ja

    4

  • Mirabell

    1

Mest aktive i denne tråden

Det var nok en hel del ting som ble avdekket i diverse systemer, ja :-)

Det var mange systemer som ble laget f.eks. på 1980-tallet, som ingen hadde trodd skulle leve lenge nok til å få 00 i noe årstallsfelt, som humpet og gikk fremdeles i 1999.

Jeg får ikke oppleve det, men kanskje blir juniors fødselsår (1999) eksotisk en gang, hvis han lever lenge nok til at de fleste har fødselsår som starter med 20. Men jeg tror nok de har mer fleksible databaser da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange systemer som ble laget f.eks. på 1980-tallet, som ingen hadde trodd skulle leve lenge nok til å få 00 i noe årstallsfelt, som humpet og gikk fremdeles i 1999.

Jeg får ikke oppleve det, men kanskje blir juniors fødselsår (1999) eksotisk en gang, hvis han lever lenge nok til at de fleste har fødselsår som starter med 20. Men jeg tror nok de har mer fleksible databaser da...

Jeg lagde faktisk selv et system som burde ha avgått ved døden før 1999 - men alle prosjekter som skulle lage etterfølgeren av mitt system smuldret opp - derfor måtte jeg selv endre litt i mine programmer, ja. Ting jeg hadde laget i 87, tror jeg det var...

*eldgammel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde faktisk selv et system som burde ha avgått ved døden før 1999 - men alle prosjekter som skulle lage etterfølgeren av mitt system smuldret opp - derfor måtte jeg selv endre litt i mine programmer, ja. Ting jeg hadde laget i 87, tror jeg det var...

*eldgammel*

Det var nettopp slike tilfeller som gjorde at det ble en del jobb.

Det var massevis av dem. Og konsulentene hadde gode tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest religiøs fanatiker

Jorda går ikke "under" før Jesus kommer igjen. Det du bør frykte er å ikke være blant dem som han henter hjem.

Alle som tror på Ham, har tatt imot Ham og ovendt seg/fått tilgivelse blir hentet. Gud gjør ikke forskjell på folk. ALLE har muligheten, men få griper den. Det er deres egen frie vilje.

Dagen og timen kjenner ingen, står det i Bibelen.

Ufo-entusiaster og andre nyreligiøse kommer til å si at det er ufoene som har hentet oss. Men det er altså Jesus. Det kalles "bortrykkelsen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorda går ikke "under" før Jesus kommer igjen. Det du bør frykte er å ikke være blant dem som han henter hjem.

Alle som tror på Ham, har tatt imot Ham og ovendt seg/fått tilgivelse blir hentet. Gud gjør ikke forskjell på folk. ALLE har muligheten, men få griper den. Det er deres egen frie vilje.

Dagen og timen kjenner ingen, står det i Bibelen.

Ufo-entusiaster og andre nyreligiøse kommer til å si at det er ufoene som har hentet oss. Men det er altså Jesus. Det kalles "bortrykkelsen".

Kjekt å vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JUSTaMinute

NEI! Jeg tror ikke på det! Tenk på alle de som har vært redde i alle århundrer tidligere, som har trodd på slike dystre spådommer den gangen. Lev i nuet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JUSTaMinute

''eboli eller hva det het''

Høres ut som en krysning av e.coli og ebola! :-)

Du glemte forresten SARS ...;-)

hehe... Takk for det! Jeg hadde tatt litt av hver jeg. SARS også jeg. Det har da vært flere også, men kan ikke komme på dem. Det der hvite pulveret som ble sendt i posten skulle vi jo dø av alle sammen. Ungene ble jo vettskremte husker jeg. Det har vært mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Takk for det! Jeg hadde tatt litt av hver jeg. SARS også jeg. Det har da vært flere også, men kan ikke komme på dem. Det der hvite pulveret som ble sendt i posten skulle vi jo dø av alle sammen. Ungene ble jo vettskremte husker jeg. Det har vært mye.

''Det der hvite pulveret som ble sendt i posten skulle vi jo dø av alle sammen''

Anthrax/miltbrann! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JUSTaMinute

''Det der hvite pulveret som ble sendt i posten skulle vi jo dø av alle sammen''

Anthrax/miltbrann! :-)

DET var det ja! Husker iallefall at ungen min var vettskremt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...