Gå til innhold

Krav til antrekket på julebord


Gjest droppe julebordet i år?

Anbefalte innlegg

Jeg tror de krever like farger for at folk skal tenke seg om en ekstra gang før de tar av seg klærne for å være utro. Når alle har like klær, blir det vanskeligere å finne igjen sine egne.

Haha ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • løvinne71

    7

  • laban

    4

  • KaVa

    3

  • Persille1365381127

    3

Mest aktive i denne tråden

Som tidligere svært overvektig, skjønner jeg veldig godt at du er skuffet. Det er neimen ikke lett å finne klær man føler seg vel i, og som i tillegg er litt fine.

Er det noen som helst mulighet for at du kan "svarte-opp" antrekket du har? Muligheter for å ha en svart bolero/jakke eller noe slikt utenpå? Kanskje du da kan passere?

Synes det er lite gjennomtenkt når man kommer med slike kriterier nært opp til festen. Det er ikke alle som har mulighet til å handle nye klær hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg tror de krever like farger for at folk skal tenke seg om en ekstra gang før de tar av seg klærne for å være utro. Når alle har like klær, blir det vanskeligere å finne igjen sine egne.

LOL, veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har jobbet i maaange år

''Jeg blir så kvalm desse julebordene som innebærer så utroskap og dritt at de er til å spy av.''

Det var vel ikke tema her?

Og jeg må si at jeg har vært på mange forskjellige julebord i min tid, men aldri opplevd noe utroskap. For _meg_ er julebord hyggelig.

Har vært på mangfoldige julebord opp gjennom årene, de fleste med følge, men også "alene". Har aldri opplevd noe annet enn positivt på disse. Har aldri skjønt at så mange setter likhetstegn mellom julebord og utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare finn et eller annet sort du

Høres kjipt ut med en slik fest som andre skal bestemme farger. Men når det er sagt, så ville jeg ha funnet et eller annet sort i skapet mitt og tatt dette på. Deretter kunne jeg kjøpt et knall rødt sjerf som ofte ikke koster mer enn en hundrelapp , og lagt til antrekket.

Med noen store kule smykker til så vil dette være pyntet nok , enten det er bukse eller skjørt du har på deg med genser eller pologenser f.eks.

Lykke til og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en uting at arrangør skal bestemme hva gjestene på julebordet skal ha på seg!

Hvilken farge har antrekket ditt - kan du slenge over et svart skjerf/sjal eller event. rødt tilsvarende?

Uansett: Ha på deg det antrekket du har kjøpt, og kos deg masse på julebordet.

Kjedelig julebord om alle kommer med antrekk i rødt og sort.. Ikke alle kler disse fargene heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de velger rødt og svart og så tenner nok mange menn.Desse fargene har vist seg å tiltrekke menn sterkt seksuelt. Det er vel ikke helt uten grunn at de har valgt desse fargene. Selv har jeg sett flere gifte og samboende kollegaer som drikker seg sørpe full og som kliner med andre på julebord. Jeg boikotter derfor alltid sånnt og har derfor ikke vært på julebord på mange år. Jeg vil helst slippe å se all den dritten som foregår der og heller være lykkelig uvitende om hvor langt enkelte synker på slike steder.

''Når de velger rødt og svart og så tenner nok mange menn.Desse fargene har vist seg å tiltrekke menn sterkt seksuelt.''

Ah, NÅ skjønner jeg hvorfor personalsjefen var så innpåsliten det året! *finner fram den _brune_ kjolen for årets julebord*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de krever like farger for at folk skal tenke seg om en ekstra gang før de tar av seg klærne for å være utro. Når alle har like klær, blir det vanskeligere å finne igjen sine egne.

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

''Når de velger rødt og svart og så tenner nok mange menn.Desse fargene har vist seg å tiltrekke menn sterkt seksuelt.''

Ah, NÅ skjønner jeg hvorfor personalsjefen var så innpåsliten det året! *finner fram den _brune_ kjolen for årets julebord*

Skumle farger, skjønner du ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Når de velger rødt og svart og så tenner nok mange menn.Desse fargene har vist seg å tiltrekke menn sterkt seksuelt.''

Ah, NÅ skjønner jeg hvorfor personalsjefen var så innpåsliten det året! *finner fram den _brune_ kjolen for årets julebord*

Brunt må være trygt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Når de velger rødt og svart og så tenner nok mange menn.Desse fargene har vist seg å tiltrekke menn sterkt seksuelt.''

Ah, NÅ skjønner jeg hvorfor personalsjefen var så innpåsliten det året! *finner fram den _brune_ kjolen for årets julebord*

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt når du ikke kan gå med det som var planlagt... Ser den.

Men litt artig ide da. Og om du tar en titt i skapet, kan det jo hende du finner noe likevel. Så slipper du jo kjøpe nytt.

Det blir sikkert kjempe moro likevel. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er jo ganske populært å arrangere tema-fester for tiden. F eks cowboyfest, vikingfest, bad taste, 80-talls etc..

''

Er det? Jeg følger ikke med, men trodde det var veldig 90-talls med temafester, at det nå var mer pop med pynt og glam.

Veldig vanlig med slike fester ja. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror de krever like farger for at folk skal tenke seg om en ekstra gang før de tar av seg klærne for å være utro. Når alle har like klær, blir det vanskeligere å finne igjen sine egne.

Hehe! ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de velger rødt og svart og så tenner nok mange menn.Desse fargene har vist seg å tiltrekke menn sterkt seksuelt. Det er vel ikke helt uten grunn at de har valgt desse fargene. Selv har jeg sett flere gifte og samboende kollegaer som drikker seg sørpe full og som kliner med andre på julebord. Jeg boikotter derfor alltid sånnt og har derfor ikke vært på julebord på mange år. Jeg vil helst slippe å se all den dritten som foregår der og heller være lykkelig uvitende om hvor langt enkelte synker på slike steder.

Hehe, det var også en måte å se på det! ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men når det er sagt, så er jo ihvertfall svart en ganske gangbar farge, som mange allerede har et festplagg i.''

Ser mange sier det i denne tråden, er jeg den eneste som ikke har noen sort finkjole? Jeg har et par sorte tykkere hverdagskjoler, men definitivt ikke noe som passer på et julebord! :o)

Men begge mine selskapskjoler er i rødt da.

Den lille sorte er vel et basisplass i fleste kvinners skap! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Når de velger rødt og svart og så tenner nok mange menn.Desse fargene har vist seg å tiltrekke menn sterkt seksuelt.''

Ah, NÅ skjønner jeg hvorfor personalsjefen var så innpåsliten det året! *finner fram den _brune_ kjolen for årets julebord*

''Ah, NÅ skjønner jeg hvorfor personalsjefen var så innpåsliten det året! *finner fram den _brune_ kjolen for årets julebord*''

LOL

Selv fikk jeg nå den endelige bekreftelsen på at jeg bør velge den røde *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille sorte er vel et basisplass i fleste kvinners skap! ;P

''Den lille sorte er vel et basisplass i fleste kvinners skap! ;P''

Ikke i mitt. :o) Jeg har 2-3 sorte kjoler av typen tykkere til vinterbruk, men ikke noen til selskapsbruk nei. Sort er liksom ikke min farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Den lille sorte er vel et basisplass i fleste kvinners skap! ;P''

Ikke i mitt. :o) Jeg har 2-3 sorte kjoler av typen tykkere til vinterbruk, men ikke noen til selskapsbruk nei. Sort er liksom ikke min farge.

Ingen liten sort i mitt skap heller ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på mangfoldige julebord opp gjennom årene, de fleste med følge, men også "alene". Har aldri opplevd noe annet enn positivt på disse. Har aldri skjønt at så mange setter likhetstegn mellom julebord og utroskap.

Signerer denne.

Når det er sagt har jeg også vært på julebord på større restauranter hvor det også har vært andre firmaer enn vårt, og det har da hendt at det har kommet noen ganske ufine tilnærmelser. Det virker som en del mener at på julebord gjelder andre regler enn ellers i året.

Når det er sagt er jeg altså enig i at julebord er mest avslappet hygge med kolleger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...