Gå til innhold

Har du også slike i ditt hus?


frosken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    13

  • frosken

    8

  • cathlin

    7

  • Katt-ja

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Og hvordan har de tenkt at vi skal greie å fange dem, da?:) Jeg tror det er sånne vi har på vaskerommet, og de er i så fall lynraske. Jeg rekker ikke å treffe dem med fluesmekker engang!

Glass over, ark under, bæres ut, drepes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he*

Jeg husker en gang jeg fant en edderkopp på kjøkkenet og klarte mirakuløst nok å fange den, og så heiv jeg den ut i hagen (orket ike tanken på å smæsje den).

Min da svært unge sønn sa "Den edderkoppen var slem!" som kommentar på moderens behandling av edderkoppen. Jeg sa "Neida, den var ikke slem, men den trives ikke her inne hos oss, den vil helst ut igjen der den bor og finne familien sin, så ettersom den hadde forvillet seg inn, måtte jeg hjelpe den ut igjen."

;-)

Jammen bra at gutten din fikk bevitne en slik hjelpsomhet i familiegjenforeningens hensikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg tar godt vare på mine og sender dem ikke avsted til noen;) Det hender jeg kvekker litt når jeg ser en svart "klyse" på veggen, men hos meg er de fredet! Velfødde og stort sett veloppdragne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen bra at gutten din fikk bevitne en slik hjelpsomhet i familiegjenforeningens hensikt...

Ja, han har ihvertfall ikke edderkoppskrekk, så det var verdt innsatsen:-)

Greit å ikke la det gå i arv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han har ihvertfall ikke edderkoppskrekk, så det var verdt innsatsen:-)

Greit å ikke la det gå i arv:-)

Jeg bryr meg null og niks om edderkopper og andre insekter. Etter å ha bodd like ved naturen i mange år, så har jeg vent meg til det meste: Mus, rotter, rev, salamandere, hoggorm, frosker, padder og all verdens insekter som edderkopper, maur, mygg, klegg, veps osv. Skulle jeg brydd meg om disse skapningene så hadde jeg blitt gal:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...