....AV Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Noen som er med? Jeg prøver å komme skikkelig i gang med trening igjen etter en dårlig høst. Denne uken fikk jeg influensavaksine som satte meg litt ut av spill et par dager, men nå er jeg i fom igjen. Mandag: 1 time Friskis&Svettis puls middels Lørdag: 6 km joggetur i skogen. Det ble tidligere mørkt enn ventet, så jeg måtte gå litt i perioder for ikke å tråkke feil, men det var deilig å løpe i skogen. Hadde planer om en tur i dag også, men det er drittvær ute, så det blir innedag. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Løp 4 km onsdag ettermiddag og 4 km torsdag morgen. Dessverre blir det litt i rykk og napp i forhold til når jeg har ungene og sånt, men jeg prøver nå å få rørt litt på meg i det minste. ) 0 Siter
....AV Skrevet 22. november 2009 Forfatter Skrevet 22. november 2009 Løp 4 km onsdag ettermiddag og 4 km torsdag morgen. Dessverre blir det litt i rykk og napp i forhold til når jeg har ungene og sånt, men jeg prøver nå å få rørt litt på meg i det minste. ) Godt gjort å få til morgenløping! Jeg har stadig planer om å løpe om morgenen før jobb, men hittil har senga fristet mer... 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Godt gjort å få til morgenløping! Jeg har stadig planer om å løpe om morgenen før jobb, men hittil har senga fristet mer... Jeg står opp når kjæresten drar, da er det ikke fullt så fristende å ligge lenger. ;o) 0 Siter
Gjest konglomerat Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 mandag: 1 time step tirsdag: 30 min aerobic + 30 min styrke onsdag: 1 time aerobic (+ 30 min sykkel til og fra) torsdag: 40 min sykkel intervall lørdag: 1 time styrke + 10 min intervall på tredemølle (5X1) søndag: ikke gjennomført enda :-p 0 Siter
Gjest konglomerat Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 (Denne gang med avsnitt) mandag: 1 time step tirsdag: 30 min aerobic + 30 min styrke onsdag: 1 time aerobic (+ 30 min sykkel til og fra) t torsdag: 40 min sykkel intervall lørdag: 1 time styrke + 10 min intervall på tredemølle (5X1) søndag: ikke gjennomført enda :-p 0 Siter
....AV Skrevet 22. november 2009 Forfatter Skrevet 22. november 2009 (Denne gang med avsnitt) mandag: 1 time step tirsdag: 30 min aerobic + 30 min styrke onsdag: 1 time aerobic (+ 30 min sykkel til og fra) t torsdag: 40 min sykkel intervall lørdag: 1 time styrke + 10 min intervall på tredemølle (5X1) søndag: ikke gjennomført enda :-p Det var en sprek uke! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Jeg har ikke trent på 2 mnd, men denne uka begynte jeg igjen :-) Tirsdag: Gikk alene i svømmehallen og svømte fort i 25 min. Onsdag: Trente styrke i nesten en time Fredag: Trente styrke i 40 minutter. YES! Jeg er i gang igjen! 0 Siter
....AV Skrevet 22. november 2009 Forfatter Skrevet 22. november 2009 Jeg har ikke trent på 2 mnd, men denne uka begynte jeg igjen :-) Tirsdag: Gikk alene i svømmehallen og svømte fort i 25 min. Onsdag: Trente styrke i nesten en time Fredag: Trente styrke i 40 minutter. YES! Jeg er i gang igjen! Det var jo en bra start:-) Nå gjelder det bare å holde koken, så blir det fort en vane. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Det var jo en bra start:-) Nå gjelder det bare å holde koken, så blir det fort en vane. Jepp - har allerede planlagt svømming alene tirsdag, styrketrening onsdag - og så får jeg se hvordan resten av uka blir :-) 0 Siter
Gjest Stavgang! Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Vil bare minne om at å gå med staver er en skikkelig forbrenningsøkt; man må da gå fort og bruke stavene ordentlig, ikke bare bruke stavene som "støttehjul". Forbrenner inntil 40% mer enn ved jogging, og for ikke å snakke om styrkeeffekten man får på overkroppen. Grevinneslengen blir kraftig redusert, og man får etterhvert en mer V-formet ryggtavle. For oss som sliter med å finne igjen midjen etter diverse barnefødsler er dette helt fantastisk! Det var dagens lille påminnelse, trimmere, og har man ikke gå-staver er det en perfekt julegave til seg selv. :-) 0 Siter
Gjest konglomerat Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Det var en sprek uke! Nja, det er vel bare som det bør være :-p Hehe, neida, er ganske fornøyd selv også, ja. 0 Siter
....AV Skrevet 23. november 2009 Forfatter Skrevet 23. november 2009 Jepp - har allerede planlagt svømming alene tirsdag, styrketrening onsdag - og så får jeg se hvordan resten av uka blir :-) Du får rapportere hvordan det blir! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Du får rapportere hvordan det blir! Må bare fortelle at jeg holde planen! Var og svømte 1000 meter i dag, og bevilget meg på toppen av det hele litt solarium etterpå :-) I morgen skal jeg trene styrke! 0 Siter
....AV Skrevet 25. november 2009 Forfatter Skrevet 25. november 2009 Må bare fortelle at jeg holde planen! Var og svømte 1000 meter i dag, og bevilget meg på toppen av det hele litt solarium etterpå :-) I morgen skal jeg trene styrke! Så bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.