Gjest bollemus Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 hei,skulle jo vær glad..tok en graviditetstest i dag som var posetiv...hadde en anelse da brystene har vært ganske så ømme.....typen har gjort det slutt,å han har sakt han ikke ønsker seg barn å sku jeg bli gravid var det ikke noe å tenke på abort selfølgelig...må jo si at jeg er 42år med en våksen sønn....jeg vet ikke hva jeg ska gjøre,er så fortvilt..har ikke fortalt exsen det...vet ka han bli å si...han kan jo ikke tvinge meg til abort...beholder jeg barnet blir det jo tøft alene,men klarer jo det....uff hva skal jeg gjøre...noen andre som har vert i lingnende sitvasjon? 0 Siter
Gjest snehvit og de sju dverger Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Nei - heldigvis ikke. Men utrolig hvor mange skrivefeil du fikk plass til på et så lite innlegg. Klarte dessverre ikke la være å kommentere det. Beklager. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Uff, skjønner at du er litt fortvilet. Jeg er helt sikker på at du kommer til å takle det kjempegreit, jeg. Fortell hva som har skjedd til exen din. Kjenn etter hva du virkelig ønsker selv. Ønsker du å beholde barnet, eller er abort den løsningen som tvinger seg frem. Om du velger å beholde barnet, så kommer det til å gå bra. Du er voksen, du har vært gjennom det før. Det blir slitsomt, men ikke verre enn at du takler det. *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.