Gå til innhold

Stausen på Facebook


Gjest Mor til to stk

Anbefalte innlegg

Gjest Mor til to stk

Jeg ser i en tråd lenger nede her at man ikke skal "skryte" på seg hverken trim eller huslige sysler.

Hva mener dere er greit å skrive i statusfeltet? Skal en kanskje unnlate å skrive noe der i tilfelle andre føler seg utilstrekkelig?

Jeg var så glad da alle julegavene var i boks at jeg skreiv det, men det burde jeg kanskje ikke gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Bookworm

    3

  • ....AV

    2

  • trollemor;o)

    2

  • Humatus

    2

Gjest Nickløsheletia

Selvsagt kan du skrive det:-) Smaken er som baken. Noen liker det, andre ikke.

Du har sikkert venner som synes det er hyggelig og venner som ikke bryr seg. De som ikke bryr seg, blir neppe sint på deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Selvsagt kan du skrive det:-) Smaken er som baken. Noen liker det, andre ikke.

Du har sikkert venner som synes det er hyggelig og venner som ikke bryr seg. De som ikke bryr seg, blir neppe sint på deg:-)

Ok, noen bli visst sure og stresset av det, men det er ikke ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mor til to stk

*LOL*

Skriv akkurat det du vil! :-) Du kan uansett ikke gjøre alle til lags..............

Følte meg litt truffet av den tråden, og tenkte at nå har jeg fått en bekymring jeg ikke hadde. Ser jo at de fleste skriver om middager, kaker og ting de har gjort som de er fornøyd over å ha utført. Jeg blir aldri sur over å lese om den daglige trimmen flere har, selv om jeg absolutt burde trimme mer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest aktiv facebooker

Jeg syns det er moro å skrive litt småpersonlig, slike ting som at jeg fant en sjokkis i skapet og ble overlykkelig, litt om en episode med 3-årimgen på butikken, at jeg eeendelig har fått vaska vinduer, at neste uke! skal jeg begynne å trene (kanskje). Altså ikke skryting, men mer konstatering av kjedelige, småmorsomme ting som gjelder folk flest og som sier noe om hvordan vi har det i hverdagen.

Når noen skriver for n'te gang at de trener, syr, vasker eller baker så sier det noe om hvordan de lever og hva de syns er viktig og det er interessant nok og helt okey. Vil jeg ikke lese deres statuser, nei da hopper jeg over. Mulig å blokkere folks statuser også.

De som går meg litt på nervene, men som jeg sladdermessig liker er de som legger ut om sine innerste følelser og om hell og uhell i kjærlighetslivet hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mor til to stk

Om du først er der, så skriv hva du vil;) De som leser, gjør det frivillig....!

Det samme har jeg egentlig tenkt, men så leste jeg jo her at mange føler det irriterende å lese hva andre har gjort. Kanskje de bør holde seg unna fb da.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har jeg egentlig tenkt, men så leste jeg jo her at mange føler det irriterende å lese hva andre har gjort. Kanskje de bør holde seg unna fb da.?

Et godt poeng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mor til to stk

Jeg syns det er moro å skrive litt småpersonlig, slike ting som at jeg fant en sjokkis i skapet og ble overlykkelig, litt om en episode med 3-årimgen på butikken, at jeg eeendelig har fått vaska vinduer, at neste uke! skal jeg begynne å trene (kanskje). Altså ikke skryting, men mer konstatering av kjedelige, småmorsomme ting som gjelder folk flest og som sier noe om hvordan vi har det i hverdagen.

Når noen skriver for n'te gang at de trener, syr, vasker eller baker så sier det noe om hvordan de lever og hva de syns er viktig og det er interessant nok og helt okey. Vil jeg ikke lese deres statuser, nei da hopper jeg over. Mulig å blokkere folks statuser også.

De som går meg litt på nervene, men som jeg sladdermessig liker er de som legger ut om sine innerste følelser og om hell og uhell i kjærlighetslivet hele tida.

Jeg irriterer meg aldri over en status som er lest på et par sekunder, så derfor stusset jeg litt over tråden som var. Jeg synes det er mer kjedelig å lese om score på diverse spill, så slike spill har jeg blokkert.

Jeg reagerer på samme måte som deg på andres privatliv. Rart at noen legger så mye ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du først er der, så skriv hva du vil;) De som leser, gjør det frivillig....!

Så enkelt kan det sies:-))))

Merker jeg blir veldig lei av alle som kommenterer Facebook - liker man det bruker man det, liker man det ikke - la være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er moro å skrive litt småpersonlig, slike ting som at jeg fant en sjokkis i skapet og ble overlykkelig, litt om en episode med 3-årimgen på butikken, at jeg eeendelig har fått vaska vinduer, at neste uke! skal jeg begynne å trene (kanskje). Altså ikke skryting, men mer konstatering av kjedelige, småmorsomme ting som gjelder folk flest og som sier noe om hvordan vi har det i hverdagen.

Når noen skriver for n'te gang at de trener, syr, vasker eller baker så sier det noe om hvordan de lever og hva de syns er viktig og det er interessant nok og helt okey. Vil jeg ikke lese deres statuser, nei da hopper jeg over. Mulig å blokkere folks statuser også.

De som går meg litt på nervene, men som jeg sladdermessig liker er de som legger ut om sine innerste følelser og om hell og uhell i kjærlighetslivet hele tida.

Nå er ikke jeg på Facebook, men holder meg her på DOL. Jeg er enig med deg, og synes det er helt greit både å fortelle og lese om sånne små og store ting en fyller hverdagen med!

Dersom jeg ikke er interessert, hopper jeg bare over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mor til to stk

Ok, noen bli visst sure og stresset av det, men det er ikke ditt problem.

Nei, det er ikke mitt problem, men det var litt ekkelt å lese at andre irriterer seg over gladbudskapene der inne. Hvis jeg har vasket alle stuevinduene er jeg fornøyd med meg selv, og jeg skriver det ikke for at andre skal føle seg utilstrekkelig. Om noen har en hyggelig kommentar på det er det jo supert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mor til to stk

Nå er ikke jeg på Facebook, men holder meg her på DOL. Jeg er enig med deg, og synes det er helt greit både å fortelle og lese om sånne små og store ting en fyller hverdagen med!

Dersom jeg ikke er interessert, hopper jeg bare over det.

Sånn tenker jeg også. Det er jo bare å hoppe over. Når noen skriver om deilige middager de lager får jeg ofte lyst på det samme, og jeg gleder meg over annet de har gjort. Det hender jeg blir påvirket og gjør det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn tenker jeg også. Det er jo bare å hoppe over. Når noen skriver om deilige middager de lager får jeg ofte lyst på det samme, og jeg gleder meg over annet de har gjort. Det hender jeg blir påvirket og gjør det samme.

Ja, særlig middager er det veldig greit å få noen tips om, og ting i forhold til skole/barnehage/lekser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke mitt problem, men det var litt ekkelt å lese at andre irriterer seg over gladbudskapene der inne. Hvis jeg har vasket alle stuevinduene er jeg fornøyd med meg selv, og jeg skriver det ikke for at andre skal føle seg utilstrekkelig. Om noen har en hyggelig kommentar på det er det jo supert :-)

Du skal bare fortsette å skrive glad-meldinger!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Nei, det er ikke mitt problem, men det var litt ekkelt å lese at andre irriterer seg over gladbudskapene der inne. Hvis jeg har vasket alle stuevinduene er jeg fornøyd med meg selv, og jeg skriver det ikke for at andre skal føle seg utilstrekkelig. Om noen har en hyggelig kommentar på det er det jo supert :-)

Jeg er nok av de som ikke bryr meg, men jeg skal ikke si hva jeg mener om de som kan bli sure av slikt:-)

Da ligger det noe annet bak, tror jeg:-)

Det hender vi skriver slike innlegg her på dol også, når vi er riktig fornøyd med oss selv. Det er lov det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mor til to stk

Jeg er nok av de som ikke bryr meg, men jeg skal ikke si hva jeg mener om de som kan bli sure av slikt:-)

Da ligger det noe annet bak, tror jeg:-)

Det hender vi skriver slike innlegg her på dol også, når vi er riktig fornøyd med oss selv. Det er lov det.

Jeg synes det var verre da ei skreiv stolt om lengde og vekt til sønnen fra 6 mnd-kontrollen. Hun fikk mange svar, men de fleste poengterte at deres barn var minst like store da de var 4 mnd. Jeg tror den stolte mora angra på hele opplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...