Gå til innhold

Stausen på Facebook


Gjest Mor til to stk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Bookworm

    3

  • ....AV

    2

  • trollemor;o)

    2

  • Humatus

    2

Det var jeg som nevnte trim regner jeg med.... synes i grunnen det er i orden at folk oppdaterer sin status med hva de ønsker.

Har ei venninne som legger ut hver gang hun gjør ferdig et håndarbeid, bare koselig, spesielt hvis det følger med et bilde fra denne kreative damen.

De som trimmer sjelden har jeg lagt merke til gjerne legger ut når de har vært og trimmet, helt ok, man trenger tilbakemeldinger og skryt og det får man på facebook. Jeg er i allefall snar til å skryte, det er jo så godt å få positive tilbakemeldinger. De som tenker negativt om det kan jo bare la være å kommentere.

Så legg ut det du ønsker du, det er jo bare hyggelig - så kan man fortelle sin gamle far at kusinen i Trondheim som man ikke har sett på 8 år allerede er ferdig med julegavene, så kan gamlefar lure på hvordan man vet alt dette om kusinen så langt borte. :))

Beklager hvis mitt innlegg ble oppfattet som kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Haha, virkelig? Skjønner virkelig ikke at voksne folk gidder sånt :).''

Nei, men alle har forskjellige interesser, og jeg kan ikke skjønne hvorfor det er så viktig å kritisere de som synes dette er morsomt?

''jeg kan ikke skjønne hvorfor det er så viktig å kritisere de som synes dette er morsomt''

Jeg har da ikke kritisert noen - folk får drive med hva de vil. Jeg skjønner bare ikke at dette er interessant.

Jeg driver sikkert også med ting andre ikke ser verdien av - f.eks. DOL ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skryting er lov da, hvis det er sånn du snakker om. :) Jeg har f.eks. skryti av at vi er feridg med oppussing osv. Men det å skrive detaljer om man man gjør blir for dumt.. Har en bekjent som en dag skrev fra mobilen `;sitter på cafe og spiser en sunn lunsj" eller "stolt over gutten min som ligger rolig når jeg renser ørene hans" - hun har en baby på tre mnd. og skriver så mye dumt at jeg får helt flass av å lese. :)

jeg skriver stort sett generelle ting som "er på jobb", eller "gleder meg til helgen og hyttetur" eller sånne ting.. er vel ikke så spennende det heller.. Flott at du er ferdig med juegaver, du kan bare komme til meg og overta lista mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skryting er lov da, hvis det er sånn du snakker om. :) Jeg har f.eks. skryti av at vi er feridg med oppussing osv. Men det å skrive detaljer om man man gjør blir for dumt.. Har en bekjent som en dag skrev fra mobilen `;sitter på cafe og spiser en sunn lunsj" eller "stolt over gutten min som ligger rolig når jeg renser ørene hans" - hun har en baby på tre mnd. og skriver så mye dumt at jeg får helt flass av å lese. :)

jeg skriver stort sett generelle ting som "er på jobb", eller "gleder meg til helgen og hyttetur" eller sånne ting.. er vel ikke så spennende det heller.. Flott at du er ferdig med juegaver, du kan bare komme til meg og overta lista mi :)

''Flott at du er ferdig med juegaver, du kan bare komme til meg og overta lista mi ''

Kan du komme til meg å skrive liste?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skriv det du har lyst til

Skriv om hva du vil, men kan være enig at noen hele tiden skal fortelle om hvor flinke de er. Jeg har lite behov for å skryte av at fredagsvasken er tatt, og brødene står ovnen osv.

Regner med at de fleste vasker huset, og når de gjør det, bryr jeg meg lite om. Alle må kjøpe julegaver, og når det blir gjort er opp til den enkelte.

En er ikke flinkere og bedre om en ferdig 2 mnd. før Jul. Personlig synes jeg det er mere koselig hos folk som tar ting litt på sparket. De lager også oftest den beste maten, og rødvinen smaker alltid best hos folk som er litt mindre stressa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriv hva du vil. Makan til konstruert problem i den andre tråden. :-)

Facebook er jo bare det vi brukere legger ut.

Om Hilde og Unni skryter for mye av trim og bakst - ja, så fjern dem fra News Feeden, liksom.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Haha, virkelig? Skjønner virkelig ikke at voksne folk gidder sånt :).''

Jeg tipper at de fleste som har Farmville har barn. Hos meg og de jeg kjenner er det barna som spiller Farmville på foreldrenes facebook-konto.

Men det går an å ikke publisere alt man gjør, da.

Jeg har veldig mange voksne venner som spiller FarmVille, så det er slett ikke bare barn, nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er moro å skrive litt småpersonlig, slike ting som at jeg fant en sjokkis i skapet og ble overlykkelig, litt om en episode med 3-årimgen på butikken, at jeg eeendelig har fått vaska vinduer, at neste uke! skal jeg begynne å trene (kanskje). Altså ikke skryting, men mer konstatering av kjedelige, småmorsomme ting som gjelder folk flest og som sier noe om hvordan vi har det i hverdagen.

Når noen skriver for n'te gang at de trener, syr, vasker eller baker så sier det noe om hvordan de lever og hva de syns er viktig og det er interessant nok og helt okey. Vil jeg ikke lese deres statuser, nei da hopper jeg over. Mulig å blokkere folks statuser også.

De som går meg litt på nervene, men som jeg sladdermessig liker er de som legger ut om sine innerste følelser og om hell og uhell i kjærlighetslivet hele tida.

''jeg fant en sjokkis i skapet og ble overlykkelig''

Hehe, det har jeg også hatt som status :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''jeg fant en sjokkis i skapet og ble overlykkelig''

Hehe, det har jeg også hatt som status :o))

Jeg er ikke på facebook, men vurderer - dersom jeg noen gang skulle komme dit - å ha som status "Still crazy after all these years"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jammen, det er jo en del av spillet. Man må jo kunngjøre at man har funnet dyr og slikt, for ellers kan ikke andre adoptere dem.''

Haha, virkelig? Skjønner virkelig ikke at voksne folk gidder sånt :).

Har ikke sett at jeg kan velge bort meldinger fra denne applikasjonen, skal sjekke det ut en dag.

Om du fører markøren ut til høyre for slike meldinger kommer det opp en knapp der du kan velge å skjule vennen eller bare applikasjonen. Kjekt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fører markøren ut til høyre for slike meldinger kommer det opp en knapp der du kan velge å skjule vennen eller bare applikasjonen. Kjekt. :-)

Ah, kjente bare til at man kunne skjule alt fra vennen, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit å skryte av ting man utfører, og hvordan man oppfører seg,eller noe man har fått til å gjøre.

Men når folk begynner å skryte av eiendelen sine blir jeg kvalm.

Legger ut bilder a vluksusbåter,biler,hus og hytter.

Jeg synes ikke noe om det, bare for å skape misunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes man skal skrive akkurat det man føler for i statusfeltet sitt :). Jeg regner med at man regulerer det i forhold til hvor mange og hvilke venner man har på vennelista si :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GossipGirl

Jeg syns det er moro å skrive litt småpersonlig, slike ting som at jeg fant en sjokkis i skapet og ble overlykkelig, litt om en episode med 3-årimgen på butikken, at jeg eeendelig har fått vaska vinduer, at neste uke! skal jeg begynne å trene (kanskje). Altså ikke skryting, men mer konstatering av kjedelige, småmorsomme ting som gjelder folk flest og som sier noe om hvordan vi har det i hverdagen.

Når noen skriver for n'te gang at de trener, syr, vasker eller baker så sier det noe om hvordan de lever og hva de syns er viktig og det er interessant nok og helt okey. Vil jeg ikke lese deres statuser, nei da hopper jeg over. Mulig å blokkere folks statuser også.

De som går meg litt på nervene, men som jeg sladdermessig liker er de som legger ut om sine innerste følelser og om hell og uhell i kjærlighetslivet hele tida.

''De som går meg litt på nervene, men som jeg sladdermessig liker er de som legger ut om sine innerste følelser og om hell og uhell i kjærlighetslivet hele tida.''

- og det er jo det som er hele meningen med facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...