Gå til innhold

Stausen på Facebook


Gjest Mor til to stk

Anbefalte innlegg

Det samme har jeg egentlig tenkt, men så leste jeg jo her at mange føler det irriterende å lese hva andre har gjort. Kanskje de bør holde seg unna fb da.?

Så du mener at krangling om hvem som har verden beste mann, barn, elsker, potteplante eller what ever er god lesing og meget interessant?

Dette blir statusen min ikveld " er så fantastisk gla, har verdens BESTE potteplante, den gjør ALT for meg, og bare bare meeeeeeeeeg

Er det bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Bookworm

    3

  • ....AV

    2

  • trollemor;o)

    2

  • Humatus

    2

Gjest Nickløsheletia

Jeg synes det var verre da ei skreiv stolt om lengde og vekt til sønnen fra 6 mnd-kontrollen. Hun fikk mange svar, men de fleste poengterte at deres barn var minst like store da de var 4 mnd. Jeg tror den stolte mora angra på hele opplegget.

He he, det gjorde jeg på dol også, da jeg fikk ei som var for tidlig født.

Jeg var psykt opptatt av lengde og gram på den tiden ;o)

Interessene endrer seg alt etter hvor i livet man er. Dama fikk jo teite svar da, må jeg si. Manglende antenner antagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke mitt problem, men det var litt ekkelt å lese at andre irriterer seg over gladbudskapene der inne. Hvis jeg har vasket alle stuevinduene er jeg fornøyd med meg selv, og jeg skriver det ikke for at andre skal føle seg utilstrekkelig. Om noen har en hyggelig kommentar på det er det jo supert :-)

For å si det sånn.

den tråden var nok heller siktet på til dem som x antall ganger om dagen skryter av hva de har gjort, gjerne oppdatterer statusen fra mobilen etter de har vært å handlet. Osv...

og alt er bare om hvor flinke og fantastiske de er, mannen eller barnet.

Det er ingenting som er SÅ fantastiks at man MÅ dele det med alt og alle. Noe hører faktisk til i privaten også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mor til to stk

Så du mener at krangling om hvem som har verden beste mann, barn, elsker, potteplante eller what ever er god lesing og meget interessant?

Dette blir statusen min ikveld " er så fantastisk gla, har verdens BESTE potteplante, den gjør ALT for meg, og bare bare meeeeeeeeeg

Er det bedre?

Krangling om hvem som har verdens beste ditt og datt har jeg kun lest i forbindelse om babyenes vekt og lengde, og det var unntaksvis. Det var pinlig å lese. Huslige sysler plages jeg ikke over. Det er hyggelig å lese gladmeldinger, selv om de gleder seg over ting jeg ikke framhever her hos oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, det gjorde jeg på dol også, da jeg fikk ei som var for tidlig født.

Jeg var psykt opptatt av lengde og gram på den tiden ;o)

Interessene endrer seg alt etter hvor i livet man er. Dama fikk jo teite svar da, må jeg si. Manglende antenner antagelig.

Husker da jeg hadde fått førstemann (som var stor og født 18 dager etter termin), så var så mange opptatt av om jeg hadde veid ham og hvor ofte jeg veide ham osv.

Jeg hadde ikke tenkt tanken på å gå på helsestasjonen utenom de vanlige kontrollene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Husker da jeg hadde fått førstemann (som var stor og født 18 dager etter termin), så var så mange opptatt av om jeg hadde veid ham og hvor ofte jeg veide ham osv.

Jeg hadde ikke tenkt tanken på å gå på helsestasjonen utenom de vanlige kontrollene ;-)

He he, men du hadde heller ingeting å bekymre deg for:-)

Jeg hadde jevnlige sjekker her på dol. Ville vite hvor mye andre babyer veide hele tiden;o)

Jeg overforet ungen min og jeg husker hvor lykkelig jeg var da hun hadde tatt igjen normalen ;-) Hun var vel 10-12 måneder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Så mange misunnelige

Blås en veldig laaaaang masj i hva folk sier. Skriv akkurat det du vil!

Å ikke like hva andre skriver forde en føler et press på seg, føler seg utrilsrrekkelig osv er bare tull, og den andres problem. Ikke ditt.

Det er din lille verden der inne, gjør det som passer deg :)

Men en ting bør du være forsiktig med, i nyhetene om dagene leser vi om trygder som bli inndratt, alenemødre som blir fersket med partner osv pga det de skriver der ;)

Og så synes jeg det er over alle grenser når folk skriver veldig triste, depressive ting: "Ingen ting å leve for, faen" "hva faen er poenget?" "Du tror du kan stole på folk, men neida!!!!"

Er vi såpass ute på kjøret så bør vi kanskje passe munnen vår litt (eller skrivekløen) og spesiellt når vi har barn selvsakt

Er du stolt av handlinga di så skriv det, har du vært flink til å bake så skriv det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg på Facebook, men holder meg her på DOL. Jeg er enig med deg, og synes det er helt greit både å fortelle og lese om sånne små og store ting en fyller hverdagen med!

Dersom jeg ikke er interessert, hopper jeg bare over det.

Men det går ikke an å hoppe over på facebook på samme måte som på DOL skjønner du. Alle disse statusene popper bare opp, om du vil det eller ei.

Men jeg har skjult en del av mine venner som hele tiden oppdaterer statusen sin..Blir litt lei av å lese; Nå har jeg stått opp, Nå skal jeg på do, nå går jeg på jobb, jeg jobber, Nå er det lunch, nå er jeg ferdig, nå lager jeg middag, nå ligger jeg på sofaen, nå ser jeg på greys, nå skal jeg legge meg, nå skal jeg ha sex med mannen min.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du først er der, så skriv hva du vil;) De som leser, gjør det frivillig....!

Hehe, nei, vi leser det ikke frivillig;o) det popper jo bare opp. men det er ikkenoe problem, jeg skjuler bare de verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv nå det du har lyst til da! Hadde ikke brydd meg om hva andre synes.

For meg personlig passer det ikke å skrive alle mulige småsysler man gjør i hjemmet, så jeg velger å ikke gjøre det.

Jeg har min personlige mening om det, men det betyr da ikke at andre skal følge den!

Sikkert mange som synes det er koselig å følge med på hverdagslivet til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Facebookdigger

He-he, hvis man ikke skulle skrive noe annet enn særdeles kloke og utdannende meldinger i statusfeltet, så ville FB blitt et lite aktivt sted!

Det er alltid noen som går for langt, å fortelle at man la en kabel på do er jo meningsløst, det samme med sexlivet sitt. Ut over det leser jeg statuser med stor glede, om det så handler om middagsmaten eller trimminga eller besøk. Det _er_ jo dagliglivet til folk, hvorfor skulle det plage noen?

Statusfeltet bruker man som man vil. De som sitter på sin høye hest og proklamerer at de aldri skriver noe - vel, hva bidrar de med, liksom? De er rett og slett kikkere i andres liv. Og det er fankern meg ikke noe å være stolt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det går ikke an å hoppe over på facebook på samme måte som på DOL skjønner du. Alle disse statusene popper bare opp, om du vil det eller ei.

Men jeg har skjult en del av mine venner som hele tiden oppdaterer statusen sin..Blir litt lei av å lese; Nå har jeg stått opp, Nå skal jeg på do, nå går jeg på jobb, jeg jobber, Nå er det lunch, nå er jeg ferdig, nå lager jeg middag, nå ligger jeg på sofaen, nå ser jeg på greys, nå skal jeg legge meg, nå skal jeg ha sex med mannen min.......

''Blir litt lei av å lese; Nå har jeg stått opp, Nå skal jeg på do, nå går jeg på jobb, jeg jobber, Nå er det lunch, nå er jeg ferdig, nå lager jeg middag, nå ligger jeg på sofaen, nå ser jeg på greys, nå skal jeg legge meg, nå skal jeg ha sex med mannen min.......''

*LOL* - ja, jeg har også fjernet et par sånne. For ikke å snakke om de som kunngjør alt de gjør på Farmville og alle andre slags FB-applikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det går ikke an å hoppe over på facebook på samme måte som på DOL skjønner du. Alle disse statusene popper bare opp, om du vil det eller ei.

Men jeg har skjult en del av mine venner som hele tiden oppdaterer statusen sin..Blir litt lei av å lese; Nå har jeg stått opp, Nå skal jeg på do, nå går jeg på jobb, jeg jobber, Nå er det lunch, nå er jeg ferdig, nå lager jeg middag, nå ligger jeg på sofaen, nå ser jeg på greys, nå skal jeg legge meg, nå skal jeg ha sex med mannen min.......

OK - jeg har aldri vært på Facebook og vet ikke hvordan opplegget der er - tenkte at en kunne hoppe over det en ikke ville lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Blir litt lei av å lese; Nå har jeg stått opp, Nå skal jeg på do, nå går jeg på jobb, jeg jobber, Nå er det lunch, nå er jeg ferdig, nå lager jeg middag, nå ligger jeg på sofaen, nå ser jeg på greys, nå skal jeg legge meg, nå skal jeg ha sex med mannen min.......''

*LOL* - ja, jeg har også fjernet et par sånne. For ikke å snakke om de som kunngjør alt de gjør på Farmville og alle andre slags FB-applikasjoner.

''For ikke å snakke om de som kunngjør alt de gjør på Farmville og alle andre slags FB-applikasjoner.''

Jammen, det er jo en del av spillet. Man må jo kunngjøre at man har funnet dyr og slikt, for ellers kan ikke andre adoptere dem. Det er imidlertid en smal sak å slippe å se alt som omhandler FarmVille dersom man ikke spiller det selv og derfor ikke vil se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''For ikke å snakke om de som kunngjør alt de gjør på Farmville og alle andre slags FB-applikasjoner.''

Jammen, det er jo en del av spillet. Man må jo kunngjøre at man har funnet dyr og slikt, for ellers kan ikke andre adoptere dem. Det er imidlertid en smal sak å slippe å se alt som omhandler FarmVille dersom man ikke spiller det selv og derfor ikke vil se det.

''Jammen, det er jo en del av spillet. Man må jo kunngjøre at man har funnet dyr og slikt, for ellers kan ikke andre adoptere dem.''

Haha, virkelig? Skjønner virkelig ikke at voksne folk gidder sånt :).

Har ikke sett at jeg kan velge bort meldinger fra denne applikasjonen, skal sjekke det ut en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jammen, det er jo en del av spillet. Man må jo kunngjøre at man har funnet dyr og slikt, for ellers kan ikke andre adoptere dem.''

Haha, virkelig? Skjønner virkelig ikke at voksne folk gidder sånt :).

Har ikke sett at jeg kan velge bort meldinger fra denne applikasjonen, skal sjekke det ut en dag.

''Haha, virkelig? Skjønner virkelig ikke at voksne folk gidder sånt :).''

Jeg tipper at de fleste som har Farmville har barn. Hos meg og de jeg kjenner er det barna som spiller Farmville på foreldrenes facebook-konto.

Men det går an å ikke publisere alt man gjør, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jammen, det er jo en del av spillet. Man må jo kunngjøre at man har funnet dyr og slikt, for ellers kan ikke andre adoptere dem.''

Haha, virkelig? Skjønner virkelig ikke at voksne folk gidder sånt :).

Har ikke sett at jeg kan velge bort meldinger fra denne applikasjonen, skal sjekke det ut en dag.

''Haha, virkelig? Skjønner virkelig ikke at voksne folk gidder sånt :).''

Nei, men alle har forskjellige interesser, og jeg kan ikke skjønne hvorfor det er så viktig å kritisere de som synes dette er morsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Haha, virkelig? Skjønner virkelig ikke at voksne folk gidder sånt :).''

Jeg tipper at de fleste som har Farmville har barn. Hos meg og de jeg kjenner er det barna som spiller Farmville på foreldrenes facebook-konto.

Men det går an å ikke publisere alt man gjør, da.

...og mange av oss voksne spiller også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...