Gå til innhold

Kroppsvekt når du dør

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

11

• morsan

4

• Mandolaika

2

• Maximia

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Der tar du feil. Dette er videnskaplig bevist.

Det er det slettes ikke.

Det ble utført en test, og selv de som utførte den sa at den var så dårlig at man måtte forske mer.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du har tydeligvis ikke sjekket godt nok. Dårlig håndverk.

Du tar en urban legend, og tror det er fakta.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Forresten interessant valg av forum for den som startet denne tråden ;-)

Det er jo tross alt snakk om "den siste reise", he, he

Gjest macny
Skrevet

Du tar en urban legend, og tror det er fakta.

Med vennlig hilsen

Dette har fremkommet av en seriøs videnskaplig undersøkelse.

Gjest macny
Skrevet

Du har visst svaret på alt du,godt det er noen som er altvitende blandt menneskerasen :-)

Slike bessvitere er jævlig irriterende.

Gjest macny
Skrevet

Det er det slettes ikke.

Det ble utført en test, og selv de som utførte den sa at den var så dårlig at man måtte forske mer.

Med vennlig hilsen

Nå kverulerer du som vanlig.

Gjest macny
Skrevet

Who cares, anyway? :-)

Det er mosomt hvordan man kan blåse nytt liv i en gammel død tråd.

Skrevet

Dette har fremkommet av en seriøs videnskaplig undersøkelse.

Hvilken da?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nå kverulerer du som vanlig.

Nei, jeg presenterer fakta. Du skriver vås fordi du vet du tar feil. Som vanlig.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er jo tross alt snakk om "den siste reise", he, he

...and now the end is near, and so I face the final curtain....

Skrevet

Absolutt :-)

(hvordan fant du fram til denne gamle tråden, forresten? *s*)

Det var noen andre som fant den først her. Jeg så ikke hvor gammel den var før jeg svarte.

Skrevet

Hei,

Dette er tull. Og 400 g er mer enn det noen for-tidlig-fødte veier, så veier de mindre enn 0 gram etter de dør da?

Med vennlig hilsen

Who cares? Jeg tror ikke at jeg svarte seriøst, og jeg bryr meg enda mindre nå. Jeg har glemt hvorfor jeg svarte slik jeg gjorde.

Skrevet

Det er mosomt hvordan man kan blåse nytt liv i en gammel død tråd.

Ja, og en tråd veier i alle fall ikke mye etter sin død. :-)

Gjest macny
Skrevet

Hvilken da?

Med vennlig hilsen

Duncan MacDougall

Gjest macny
Skrevet

Nei, jeg presenterer fakta. Du skriver vås fordi du vet du tar feil. Som vanlig.

Med vennlig hilsen

Vet ikke helt hva du mener med "som vanlig". Jeg registrerte meg som bruker her på fredag forrige uke. Uansett tar du feil.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med "som vanlig". Jeg registrerte meg som bruker her på fredag forrige uke. Uansett tar du feil.

Har noen andre fakta enn Sør, mener han alltid at de våser. Uansett om han har sett nicket deres før eller ikke.

Skrevet

Har noen andre fakta enn Sør, mener han alltid at de våser. Uansett om han har sett nicket deres før eller ikke.

Hvis du leser tråder, ser du at det var "macny" som skrev "som vanlig" til meg. Jeg bare kvitterte tilbake.

Med vennlig hilsen

Gjest macny
Skrevet

Hvis du leser tråder, ser du at det var "macny" som skrev "som vanlig" til meg. Jeg bare kvitterte tilbake.

Med vennlig hilsen

Forumet har en utmerket søkefunksjon. Du har vært her i nesten 10 år. Derfor passer det med "som vanlig" i mitt svar. Jeg skrev mitt første innlegg forrige uke. Derfor er "som vanlig" ikke passende i ditt svar. Men fortsett gjerne med kveruleringen. Som vanlig.

Skrevet

Forumet har en utmerket søkefunksjon. Du har vært her i nesten 10 år. Derfor passer det med "som vanlig" i mitt svar. Jeg skrev mitt første innlegg forrige uke. Derfor er "som vanlig" ikke passende i ditt svar. Men fortsett gjerne med kveruleringen. Som vanlig.

Så fint at du innrømmet at du ikke er ny. Du tok feil. Igjen. Som vanlig. :-)

Vedr. "Duncan MacDougall" - det er en urban myte. Morsomt, selvsagt, men fremdeles en myte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...