Gå til innhold

Hår


Gjest Stygg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • candyqueen_83

    9

  • morsan

    8

  • Mary Poppins

    4

  • fyrlykt

    3

Mest aktive i denne tråden

Tykt hår i en stilig frisyre

Enig.

Kan være langt eller kort, mørkt eller lyst eller døt eller grått, men _tykt_ er alltid viktig:-)

Og så er jeg veldig glad i store bølger/krøller, men ikke "krus".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tykt rett hår. Jeg har selv ganske tykt og bølgete hår, og jeg kan ikke fordra krøller på megselv, så jeg bruker rettetang hver dag. Men krøller/bølger kan være veldig fint på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykt rett hår. Jeg har selv ganske tykt og bølgete hår, og jeg kan ikke fordra krøller på megselv, så jeg bruker rettetang hver dag. Men krøller/bølger kan være veldig fint på andre.

Fortsatt ikke prøvd chi-metoden assa? ;O) Jeg er fortsatt fornøyd. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke prøvd chi-metoden assa? ;O) Jeg er fortsatt fornøyd. Hehe

Holder det fortsatt? Det er jo helt fantastisk :-)

Saken er at jeg er så tvilende på at det blir rett nok. Og jeg tenker at hvis ikke det blir helt rett må jeg gå over med rettetang uansett, og da er jo vitsen litt borte. Jeg er noe syklig opptatt av at jeg ikke skal ha noe bølger eller verv i håret :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder det fortsatt? Det er jo helt fantastisk :-)

Saken er at jeg er så tvilende på at det blir rett nok. Og jeg tenker at hvis ikke det blir helt rett må jeg gå over med rettetang uansett, og da er jo vitsen litt borte. Jeg er noe syklig opptatt av at jeg ikke skal ha noe bølger eller verv i håret :0)

Jeg glatter over raskt èn gang, særlig hvis det er fuktig vær ute. Men det er ikke nødvendig egentlig. Det tar uansett mye kortere tid nå da. Håret er jo rett fra før av. Jeg gjør det egentlig mest for at det ikke skal bruse.

Det begynner å bli litt lite i luggen nå, for den har jo snart vokst ut. Skal tilbake i mars tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder det fortsatt? Det er jo helt fantastisk :-)

Saken er at jeg er så tvilende på at det blir rett nok. Og jeg tenker at hvis ikke det blir helt rett må jeg gå over med rettetang uansett, og da er jo vitsen litt borte. Jeg er noe syklig opptatt av at jeg ikke skal ha noe bølger eller verv i håret :0)

Du har tydeligvis kraftigere hår enn meg, så da bruker de nok en kraftigere "blanding" også. Var tre forskjellige styrker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var finere :o) Men fortsatt litt for mye. Hehe. Litt hadde jeg også tatt i mot :o)

Ser under her at du er rette-berte. Vel, jeg har pinnerett, silkeglatt hår som ingenting biter på, så vi kan godt bytte! Til og med frisøren kommenterte hvor glatt det var.. Jo takk.. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser under her at du er rette-berte. Vel, jeg har pinnerett, silkeglatt hår som ingenting biter på, så vi kan godt bytte! Til og med frisøren kommenterte hvor glatt det var.. Jo takk.. :-P

Kan godt bytte. Jeg har ikke krøller, men stygt fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis kraftigere hår enn meg, så da bruker de nok en kraftigere "blanding" også. Var tre forskjellige styrker.

Jeg kunne tenke meg å gjøre det til våren. Håret mitt bruser seg esktra mye når det blir varmere. Jeg vil bare ikke at det skal bli flatt, for jeg liker volum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...