Gå til innhold

Hår


Gjest Stygg

Anbefalte innlegg

For å si det rett ut så er jeg ikke i tvil om at du kan ha flott hår, men det passer ikke med rynker i trynet til langt hår.

Sorry

Rynketryne kan du være selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • candyqueen_83

    9

  • morsan

    8

  • Mary Poppins

    4

  • fyrlykt

    3

Mest aktive i denne tråden

For å si det rett ut så er jeg ikke i tvil om at du kan ha flott hår, men det passer ikke med rynker i trynet til langt hår.

Sorry

''men det passer ikke med rynker i trynet til langt hår. ''

LOL, slik som han her mener du?

http://www.ticketstogo.com/images_user/Concerts/R/Robert-Plant-500.jpg

Så hvis man først har blitt "gammal og stygg" så får man værsågod være stygg på håret også? ;-)

Jeg er forresten overbevist om at dem som er så kategoriske som du er egentlig er misunnelig på dem som har vakkert hår. ;-) Tipper dette er deg:

http://media.photobucket.com/image/bald%20spot%20%25252B%20women/lucysol/meowserbald.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parykken

Alt hår er pent hvis det er nyvasket og passer til alder på personen.

Jeg synes kort kort hår er supertøft og rocka til aktive personer.

Langt hår er nydelig på unge jenter. Damer over 35 er altfor gamle til langt hår. Da bør håret stoppe på skuldrene max.

All farge på hår er pent før det blir farget i ung alder.. Farget hår tilsier at personen har fått gråe hår og vil skjule dette mest mulig. Da er det viktig at håret ikke aviker for mye fra hudfargen til personen, ellers blir det altfor kunstig.

''All farge på hår er pent før det blir farget i ung alder.. Farget hår tilsier at personen har fått gråe hår og vil skjule dette mest mulig.''

Jeg farga håret fra jeg var 16/17 år gammel! Mange eksperimenterer med farger uten at de har fått grått hår. Tullete utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enig med du

''All farge på hår er pent før det blir farget i ung alder.. Farget hår tilsier at personen har fått gråe hår og vil skjule dette mest mulig.''

Jeg farga håret fra jeg var 16/17 år gammel! Mange eksperimenterer med farger uten at de har fått grått hår. Tullete utsagn.

Jeg er snart 40 og har farget hår dann og vann siden jeg var 15. Jeg har ennå ingen grå hår å dekke over.

Så det er et utsagn uten tyngde ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Praykken

Jeg syns damene fra india/pakistan/iran (eller hvor de kommer fra, rundt der et sted i alle fall) har utrolig fint hår. De har en fantastisk glans i håret! Langt, tykt mørkt/svart hår med glans ønsker jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...