hidi, the scorpion Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Så konklusjonen blir altså at kristne faktisk følger GT og de 10 bud. Det var ikke akkurat det du hevet tidligere. 'Så konklusjonen blir altså at kristne faktisk følger GT og de 10 bud. Det var ikke akkurat det du hevet tidligere.'' De konservative kristne gjør det! Er det så vanskelig å se forskjellen? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 ''Det er bare det at jeg ser at du har en tendens til å skyve alle de råtne eplene over i "de andres" leirer.'' Jeg er _ikke_ innmeldt i noen sin tro! Jeg tror på tross av etablerte kristne miljøer...Tror ikke på bispeskapet eller pavedømmet, for meg handler det om alt _annet_ enn tro! Man trenger ingen kirke for å tro, og Jesus ville spydd av all den makt og rikdom som kirkene over hele verden sitter på. Han ville sagt: "Hvorfor ble ikke rikdommene fordelt?" Paver og biskoper som står der i all sin glans, er et hån mot Jesus... Amen!!!!! 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 'Så konklusjonen blir altså at kristne faktisk følger GT og de 10 bud. Det var ikke akkurat det du hevet tidligere.'' De konservative kristne gjør det! Er det så vanskelig å se forskjellen? ''De konservative kristne gjør det! '' Men dere, "ordentlige kristne", gjør det altså ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.