Gå til innhold

FU:Hva gør dere på lillejulaften?


Gjest Meegan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    17

  • mariaflyfly

    15

  • Dorthe

    4

  • laban

    3

Mest aktive i denne tråden

Skal du synge i år? Når?

Satser på alle dagene. Hvis jeg bare blir ferdig med semesteroppgaven min, som skal leveres samme uke. Tar du med Jentungen i år også? ;)

Matematikkeksamen på mandag, konserter tirsdag, onsdag og torsdag. Fri fredag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på alle dagene. Hvis jeg bare blir ferdig med semesteroppgaven min, som skal leveres samme uke. Tar du med Jentungen i år også? ;)

Matematikkeksamen på mandag, konserter tirsdag, onsdag og torsdag. Fri fredag. ;)

Ja, ser sånn ut. Håper carma vil være med også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig. :) Det er alltid så hyggelig når det er kjentfolk i salen. :)

Og så kan jentungen bruke halve forestillingen på å gjette på hvem som er deg, det er ikke alltid like enkelt på så lang avstand. Men du skal få beskjed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kan jentungen bruke halve forestillingen på å gjette på hvem som er deg, det er ikke alltid like enkelt på så lang avstand. Men du skal få beskjed!

Du får sende med henne en sånn liten kikkert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalendergave? :P

*ser for meg jentungen med operakikkert fra kalenderen*

Kanskje ikke? Jeg er mer optimistisk mhp bygg selv pepperkakehuset som ligger her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ser for meg jentungen med operakikkert fra kalenderen*

Kanskje ikke? Jeg er mer optimistisk mhp bygg selv pepperkakehuset som ligger her...

Pepperkakehus er døden i potta. Forresten er ikke pepperkaker særlig godt.

Guttungen har forresten valgt Legokalender i år også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperkakehus er døden i potta. Forresten er ikke pepperkaker særlig godt.

Guttungen har forresten valgt Legokalender i år også. ;)

Pirates? Fornuftig liten mann!

Jentungen og jeg har allerede spretta en sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirates hos faren, city hos meg. ;)

Noen fordeler med to hjem :-)

Lillevill fikk littlest pet shop rett etter at vi spretta pirates-kalenderen. Jeg slet litt med mine formaninger om å vente til desember... Hver morgen minst to uker etterpå startet med 'Er det lørdag? Er det desember? Er det....'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som vi har det likt med dere!

Med ei mor som alltid stresset og var sur lille julaften, og langt utover selve julaften for den saks skyld, så forsøker jeg å legge opp til mest mulig kos. Så tar jeg stresset utover natta når ungene sover. De syns det er magisk å legge seg i småkaos og våkne til julehus.

Vi har julegrøt med saltpinne på lille julaften. Pinnen er gjerne smakebiter av skalkene på julas kjøttpålegg. Så bruker vi restene av grøten til riskrem dagen derpå.

Så kjører vi rundt og leverer de siste julegavene til de eldre vi har å levere sånt til, og får en kaffeskvett her og der - uten å oppta for mye tid. De er som regel ferdige i god tid, og det er koselig å få besøkt dem. Det siste vi gjør før ungene legger seg er å ta badstu og bli julereine både innvendig og utvendig.

Grevinnen og hovmesteren blir jeg bare trist av, så den ser vi aldri. Men vi hører radio. Og om ikke "Driving home for Christmas" kommer på radio, så må jeg sette på CD el mp3 for å høre den noen ganger. The Pouges hører også med.

Slik mor har jeg også.

Og slik vil IKKE jeg ha det i mitt hjem. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillejulaften er vanlig arbeidsdag for vår del, så det blir ikke så mye tid til annet. Kanskje juletrepynting på kvelden etter at ungene har lagt seg, hvis vi ikke tar det helgen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillejulaften er vanlig arbeidsdag for vår del, så det blir ikke så mye tid til annet. Kanskje juletrepynting på kvelden etter at ungene har lagt seg, hvis vi ikke tar det helgen før.

Ja det er arbeidsdag for meg også. Dersom mannen også skal jobbe får vi forsøke å pynte dagen før, om ikke før.

Kjenner at jeg gleder meg til lillejulaften, og julen. Fred og ro og litt tid, når hverdagen ellers er så hektisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...