Gå til innhold

FU:Hva gør dere på lillejulaften?


Gjest Meegan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    17

  • mariaflyfly

    15

  • Dorthe

    4

  • laban

    3

Mest aktive i denne tråden

Eneste tradisjonen lillejulaften er juletrepyntingen - forsøker alltid å vente med pyntingen til da, slik at det blir "skikkelig jul" først julaften.

Ellers gjenstår det gjerne en del forberedelser til julemiddagen, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på en cafe i en rolig liten by og drikker rødvin!

Ihvertfall på kvelden- mulig at jeg doler også.

*Sukk*

Åååå.... det hørtes i grunnen deilig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi har noen mattradisjoner på denne dagen, så er det at vi spiser grøt til middag. Skal vi ha julaften hjemme, koker vi mye, sånn at det blir nok til å lage riskrem av.

Ellers så er dette pyntedagen. Den dagen da vi tar fram nisser, evt. røde duker, pynter juletreet osv. Koser oss med å pusle rundt i huset mens et eller annet førjulskveldsprogram er på tv`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jazz-inspirert, kanskje. Ikke full dose. Sånn at man både kan høre på og ha det litt i bakgrunnen.

Jazz er alt for moderne for meg, uansett om det bare er et aldri så lite snev. Det er ekstremt sjelden jeg liker noe etter Mozart.

*sær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...