Gå til innhold

FU: Må du feire jul med folk du ikke kan fordra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• Colette

10

• meg__123!

6

• mariaflyfly

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, jeg må ikke feire jul med folk jeg ikke kan fordra, men jeg kan ikke fordra å feire jul.

Skrevet

Nei, jeg må ikke feire jul med folk jeg ikke kan fordra, men jeg kan ikke fordra å feire jul.

Det er der du og jeg er så enige vet du, så her er det helt avslappet. Og jeg slipper til og med juletre i år.

Skrevet

Det er der du og jeg er så enige vet du, så her er det helt avslappet. Og jeg slipper til og med juletre i år.

Her er ungene i år, så jeg har ikke noe valg. Men treet pælmes ut 3. dag, da drar ungene til pappaen sin.

Skrevet

Jeg er også enig i den. Jeg er ikke den store tilhengeren av julefeiring. Men i år har jeg bestemt meg for å se det positive i det, og har til og med kjøpt meg et kunstig juletre:-) De hadde både grønne, hvite og rosa i den butikken jeg var i, men det ble det grønne ja:-) (Tenk deg rosa juletre...)

Skrevet

Her er ungene i år, så jeg har ikke noe valg. Men treet pælmes ut 3. dag, da drar ungene til pappaen sin.

Nei, da har du ikke noe valg. Lurer på om jeg skal skylde på kattene til neste år, de veltet treet tre ganger i fjor for uansett kan jeg ikke ha på de fine kulene, men bare uknuselige plastikkuler

Annonse

Skrevet

Er det så ille? Kan jeg spørre hvorfor? Jeg er heller ikke noe julemenneske. Jeg hater i grunnen alle pliktbesøk hit og dit og opp i mente. Føkk. Jeg får bare lide meg gjennom det. Jeg blir med for det sosiale, men liker stort sett ikke "julematen".

Juletreet er også dritt, i grunnen. Jeg anskaffer ikke slikt, det får mannen gjøre. Æsj, barnåler overalt i flere uker etterpå.. Give some plastic!

Skrevet

Nei, da har du ikke noe valg. Lurer på om jeg skal skylde på kattene til neste år, de veltet treet tre ganger i fjor for uansett kan jeg ikke ha på de fine kulene, men bare uknuselige plastikkuler

Jeg skyldte på kattene for å slippe juletre i 7 år. Men så prøvde jeg i fjor, og det var problemfritt. Så da forsvant den unnskyldningen :-)

Skrevet

Jeg er også enig i den. Jeg er ikke den store tilhengeren av julefeiring. Men i år har jeg bestemt meg for å se det positive i det, og har til og med kjøpt meg et kunstig juletre:-) De hadde både grønne, hvite og rosa i den butikken jeg var i, men det ble det grønne ja:-) (Tenk deg rosa juletre...)

'' (Tenk deg rosa juletre...)''

Jeg vet noen som hadde blitt henrykte for et rosa juletre *hehe*

Skrevet

Mener du det...? Det var rett og slett ikke særlig pent. Og står dårlig i stil med resten av julepynten som ofte går i rødt:-)

Skrevet

Mener du det...? Det var rett og slett ikke særlig pent. Og står dårlig i stil med resten av julepynten som ofte går i rødt:-)

Who cares om det matcher dårlig? Det er et drømmetre for småjenter ;-9

Skrevet

Er det så ille? Kan jeg spørre hvorfor? Jeg er heller ikke noe julemenneske. Jeg hater i grunnen alle pliktbesøk hit og dit og opp i mente. Føkk. Jeg får bare lide meg gjennom det. Jeg blir med for det sosiale, men liker stort sett ikke "julematen".

Juletreet er også dritt, i grunnen. Jeg anskaffer ikke slikt, det får mannen gjøre. Æsj, barnåler overalt i flere uker etterpå.. Give some plastic!

''Er det så ille? Kan jeg spørre hvorfor?''

Hør på deg sjøl, du svarer på det du spør om. ;)

Jeg synes det er ubeskrivelig klamt å sitte der og skulle ha intens familiær hygge. Det er til å spy av.

Skrevet

Det hadde jeg synes var en stor flipp så det kunne jeg tenkt meg jeg ;o) Men jeg har plasttreet etter foreldrene mine, jeg har ingen som gidder å kjøpe et ordentlig tre for meg likevel og ingen som er så veldig interessert.

Faren til minstemann er skikkelig juleglad så der er det full rulle hvert år, for han venter med julaften til første juledag for han henter ham den dagen selv når det er min jul. Han har familie og det er juleselskaper og da blir det jo helt feil at minstemann skal være her alene med meg.

Annonse

Skrevet

Har du også en 5 år gammel prinsesse? ;)

Skrevet

Who cares om det matcher dårlig? Det er et drømmetre for småjenter ;-9

Ok:-) Et prinsessetre mao :-) Da skjønner jeg :-)

Skrevet

Jeg er glad jeg ikke har noen i familien/slekta jeg ikke kan fordra, så slipper jeg å ta stilling til slikt ;)

Vi får besøk av svigermor med mann i jula og gleder oss stort :)

Skrevet

Jeg skyldte på kattene for å slippe juletre i 7 år. Men så prøvde jeg i fjor, og det var problemfritt. Så da forsvant den unnskyldningen :-)

Den minste katten min er helt vill. Hun er snill men er så rampete innimellom. Det går helt sikkert ikke over på henne ;o)

Skrevet

Nei - vi skal være oss fem pluss svigermor hjemme hos henne. Blir koselig! Satser på at det blir litt kaldere, slik at det blir en ordentlig skijul - med slalåm 2-3 dager og langrenn 2-3 dager :-)

Skrevet

Det hadde jeg synes var en stor flipp så det kunne jeg tenkt meg jeg ;o) Men jeg har plasttreet etter foreldrene mine, jeg har ingen som gidder å kjøpe et ordentlig tre for meg likevel og ingen som er så veldig interessert.

Faren til minstemann er skikkelig juleglad så der er det full rulle hvert år, for han venter med julaften til første juledag for han henter ham den dagen selv når det er min jul. Han har familie og det er juleselskaper og da blir det jo helt feil at minstemann skal være her alene med meg.

''Faren til minstemann er skikkelig juleglad så der er det full rulle hvert år, for han venter med julaften til første juledag for han henter ham den dagen selv når det er min jul. Han har familie og det er juleselskaper og da blir det jo helt feil at minstemann skal være her alene med meg.''

Synes du det er ok eller?

Skrevet

Den minste katten min er helt vill. Hun er snill men er så rampete innimellom. Det går helt sikkert ikke over på henne ;o)

Det gjør det sikkert :-) Hvor gammel er hun?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...