Gå til innhold

FU: Må du feire jul med folk du ikke kan fordra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Faren til minstemann er skikkelig juleglad så der er det full rulle hvert år, for han venter med julaften til første juledag for han henter ham den dagen selv når det er min jul. Han har familie og det er juleselskaper og da blir det jo helt feil at minstemann skal være her alene med meg.''

Synes du det er ok eller?

Ja, det er helt ok. Han har bestemor, tanter og onkler og søskenbarn på den siden og han ser dem ikke så ofte. Så det er nok mye morsommere å dra dit enn å være her med meg. Og så er han med faren til Thailand hele sommeren og jeg har ham de andre feriene.

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• Colette

10

• meg__123!

6

• mariaflyfly

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er helt ok. Han har bestemor, tanter og onkler og søskenbarn på den siden og han ser dem ikke så ofte. Så det er nok mye morsommere å dra dit enn å være her med meg. Og så er han med faren til Thailand hele sommeren og jeg har ham de andre feriene.

Da er det jo bra. Det ville ha væt mye verre om du følte at det var trist og leit. For disse juledagene er jo ganske sårbare på mange måter, når det kommer til samvær og alt det der:-(

Skrevet

Det gjør det sikkert :-) Hvor gammel er hun?

Hun er 1,5 bare. Skikkelig ruskesara, veldig kosete og sover med meg om natta.

Hun står på stuebordet og ser på meg og så dytter hun ting ned på gulvet, spiser opp alle blomstene mine og hopper nesten to meter opp på seksjonen så jeg har tatt ned alt som kan knuses. Jeg får ikke tak i henne engang og det vet hun å utnytte.

Skrevet

Da er det jo bra. Det ville ha væt mye verre om du følte at det var trist og leit. For disse juledagene er jo ganske sårbare på mange måter, når det kommer til samvær og alt det der:-(

Hadde vi hatt noen å besøke eller noen som kom hit så hadde det nok vært annerledes. Men akkurat i jula så kan jeg like gjerne være helt alene enn å ha ham her alle dagene. Men jeg skal ha ham dagene før julaften da. Og han får pakkene før han drar i år også.

Skrevet

Hun er 1,5 bare. Skikkelig ruskesara, veldig kosete og sover med meg om natta.

Hun står på stuebordet og ser på meg og så dytter hun ting ned på gulvet, spiser opp alle blomstene mine og hopper nesten to meter opp på seksjonen så jeg har tatt ned alt som kan knuses. Jeg får ikke tak i henne engang og det vet hun å utnytte.

Jeg synes jeg ser henne :-) Men hun blir nok roligere en dag skal du se :-) Katter er herlige dyr :-)

Skrevet

Hadde vi hatt noen å besøke eller noen som kom hit så hadde det nok vært annerledes. Men akkurat i jula så kan jeg like gjerne være helt alene enn å ha ham her alle dagene. Men jeg skal ha ham dagene før julaften da. Og han får pakkene før han drar i år også.

Det er godt at dere har funnet en ordning som er bra for både dere og gutten. Ingenting er bedre enn det, synes jeg.

Annonse

Skrevet

Jeg synes jeg ser henne :-) Men hun blir nok roligere en dag skal du se :-) Katter er herlige dyr :-)

Det håper jeg, det er ganske trist uten en blomst på bordet eller i vinduet. Jeg kjøpte en rosebukett for et par uker siden og den var borte dagen etter. Vasen på gulvet og blomstene spist opp. Men hun er skikkelig søt.

Skrevet

Hos oss er det omvendt, ingen vil feire jul hos oss. Om vi er ufordragelige er ikke opp til meg å svare på.

Skrevet

Hos oss er det omvendt, ingen vil feire jul hos oss. Om vi er ufordragelige er ikke opp til meg å svare på.

Selvransakelsens time? ;)

Skrevet

Selvransakelsens time? ;)

Ja, kanskje jeg bør gå dypt inn i meg selv og gruble intenst og lenge.

Skrevet

Det er godt at dere har funnet en ordning som er bra for både dere og gutten. Ingenting er bedre enn det, synes jeg.

Akkurat det er det som funker best, men hadde jeg hatt foreldre og søsken så hadde jeg nok ikke vært så grei.

Skrevet

Det håper jeg, det er ganske trist uten en blomst på bordet eller i vinduet. Jeg kjøpte en rosebukett for et par uker siden og den var borte dagen etter. Vasen på gulvet og blomstene spist opp. Men hun er skikkelig søt.

Hun er jo ganske ung enda da:-) Men det er forskjell på katter. Er hun innekatt så bør du skaffe kattegress.

Skrevet

Hun er jo ganske ung enda da:-) Men det er forskjell på katter. Er hun innekatt så bør du skaffe kattegress.

Det vet jeg men jeg glemmer å kjøpe hele tiden. Hittil har kattene spist av naboens. De er ute å leker sammen på svalgangen og den er lang så de har glod plass og løpe på.

Annonse

AneM1365380603
Skrevet

Jeg skulle også heller feire jul alene enn sammen med folk jeg ikke trives sammen med. I år får vi gjester som garantert beriker jula for vår del :)

Skrevet

Det hadde jeg synes var en stor flipp så det kunne jeg tenkt meg jeg ;o) Men jeg har plasttreet etter foreldrene mine, jeg har ingen som gidder å kjøpe et ordentlig tre for meg likevel og ingen som er så veldig interessert.

Faren til minstemann er skikkelig juleglad så der er det full rulle hvert år, for han venter med julaften til første juledag for han henter ham den dagen selv når det er min jul. Han har familie og det er juleselskaper og da blir det jo helt feil at minstemann skal være her alene med meg.

Er du heelt alene på julaften?? :/

Skrevet

Er du heelt alene på julaften?? :/

Nei, dattera mi har fått fri på julaften mot å jobbe kveld første og andre dag.

Skrevet

Nei, dattera mi har fått fri på julaften mot å jobbe kveld første og andre dag.

åja:) det var jo bra, ellers hadde det jo vært trist da...

Skrevet

Må heldigvis ikke det. Feirer med svigers, barnas oldemor og mannens tante og vi har det hyggelig sammen :-)

Skrevet

åja:) det var jo bra, ellers hadde det jo vært trist da...

Hun har fått fri for at jeg skulle slippe å være alene.

Skrevet

Hun har fått fri for at jeg skulle slippe å være alene.

det er bra =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...