Gjest 19 år siden Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 I dag skal jeg på krikegården. Tenne lys for min datter som kunne blitt 19 år i dag. Tiden går, men sorgen ligger gjemt lagt inni i hjertet mitt. Heldigvis går livet videre og ting stabiliserers etterhvert. Men tankene kommer og går. Hun døde 6 mnd gammel i krybbedød. I dag vil jeg minnes henne på min måte. 0 Siter
Gjest - Ingoen - Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Huff, så trist å tenke på! Det å miste et barn vil for alltid være min største skrekk her i livet...har ikke ord. Ha en så fin dag som mulig! Klem fra 0 Siter
Spirello Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Uff.. Må ha vært (og er) grusomt for dere.. Kan ikke forestille meg sorgen. Sender en klem, og ønsker deg en god dag som mulig.. Tror d 0 Siter
Hønemoren Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Jeg føler med deg og vet akkurat hvordan du har det. 34 år siden jeg mistet mitt barn, han ble 3 år. Som du skriver sorgen følger oss og det kommer den til å gjøre hele livet. Vi må leve med den. Ha det så godt du kan. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Kjenner igjen følelsen!! Nå er det snart 11 1/2 år siden vi mistet vår førstefødte, 8 dager gammel.... Gjør det som du føler er riktig for deg!! Varme klemmer 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Uff, så grusomt. Gjør det som føles riktig for dere på denne dagen. mange klemmer 0 Siter
KaVa Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 {{{{klem}}}}} Det å miste et barn er ubeskrivelig og uforståelig. Og smerten og savnet tror jeg aldri vil forsvinne. For meg er det værst at jeg føler at jeg og mannen min er alene i sorgen - at hele verden har gått videre, at det er nesten som om vår datter ikke har eksistert for dem. Men for oss, fyller hun hver tanke, hver dag. Mange klemmer fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.