Gå til innhold

Hun kunne vært 19 år i dag................

Anbefalte innlegg

Gjest 19 år siden
Skrevet

I dag skal jeg på krikegården. Tenne lys for min datter som kunne blitt 19 år i dag. Tiden går, men sorgen ligger gjemt lagt inni i hjertet mitt. Heldigvis går livet videre og ting stabiliserers etterhvert. Men tankene kommer og går. Hun døde 6 mnd gammel i krybbedød.

I dag vil jeg minnes henne på min måte.

Gjest - Ingoen -
Skrevet

Huff, så trist å tenke på! Det å miste et barn vil for alltid være min største skrekk her i livet...har ikke ord.

Ha en så fin dag som mulig!

Klem fra

Skrevet

Uff.. :( Må ha vært (og er) grusomt for dere.. Kan ikke forestille meg sorgen. Sender en klem, og ønsker deg en god dag som mulig.. Tror d

Skrevet

Jeg føler med deg og vet akkurat hvordan du har det. 34 år siden jeg mistet mitt barn, han ble 3 år.

Som du skriver sorgen følger oss og det kommer den til å gjøre hele livet. Vi må leve med den. Ha det så godt du kan.

Skrevet

Kjenner igjen følelsen!! Nå er det snart 11 1/2 år siden vi mistet vår førstefødte, 8 dager gammel....

Gjør det som du føler er riktig for deg!!

Varme klemmer

Gjest trist jente
Skrevet

Uff, så grusomt. Gjør det som føles riktig for dere på denne dagen.

mange klemmer

Skrevet

{{{{klem}}}}}

Det å miste et barn er ubeskrivelig og uforståelig. Og smerten og savnet tror jeg aldri vil forsvinne. For meg er det værst at jeg føler at jeg og mannen min er alene i sorgen - at hele verden har gått videre, at det er nesten som om vår datter ikke har eksistert for dem. Men for oss, fyller hun hver tanke, hver dag.

Mange klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...