Gå til innhold

Iphone - er det noe bra da?


Gjest Mamma på handletur

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma på handletur

Ene håpefulle har slik Ipodsak, veldig fin, er den nyeste som har kommet.

Nå ønsker den andre håpefulle seg en slik en også, men samtidig så skulle han hatt ny telefon også. Og da kom tanken på en Iphone, det er jo to i et det.

MEN, er Iphone noe bra? Hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den ikke selv, men har siklet og lekt litt med naboen sin. JEG VIL HA!!!

Ulempen er vel at den ikke er spesielt hardfør, og at kostnadene baller VELDIG på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den ikke selv, men har siklet og lekt litt med naboen sin. JEG VIL HA!!!

Ulempen er vel at den ikke er spesielt hardfør, og at kostnadene baller VELDIG på seg!

''Ulempen er vel at den ikke er spesielt hardfør, og at kostnadene baller VELDIG på seg!''

Hvis du skal ha den selv trenger den vel ikke være så veldig hardfør?

Jeg har hatt min et års tid, hatt den med over alt, og ingen ting har skjedd med den, til tross for at to barn har spilt spill på den ganske ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ulempen er vel at den ikke er spesielt hardfør, og at kostnadene baller VELDIG på seg!''

Hvis du skal ha den selv trenger den vel ikke være så veldig hardfør?

Jeg har hatt min et års tid, hatt den med over alt, og ingen ting har skjedd med den, til tross for at to barn har spilt spill på den ganske ofte.

Neida, jeg skal nok alltids klare å behandle den nogenlunde greit. Tenkte mer på trådstarter som tenkte å gi den til et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt iPhone siden august i fjor. Bare det faktum at jeg har beholdt samme mobil i 15 mnd sier litt om hvor bra jeg mener den er. Beste mobil jeg har hatt. Men dyr å kjøpe, og dyr å ha om du ikke har et forholdsvis kostbart abonnement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg skal nok alltids klare å behandle den nogenlunde greit. Tenkte mer på trådstarter som tenkte å gi den til et barn.

Den er ikke noe for et barn eller en klumsete tenåring, nei. I alle fall ikke med de strenge retningslinjene Apple kjører hva garanti angår. Min har deiset i bakken to-tre ganger uten å ta skade av det, andre har ødelagt sin på første tur i bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt iPhone siden den første versjonen kom og er blitt veldig glad i den. Masse fine aplikasjoner, jeg har hele musikksamlingen i lomma, jeg har mail og nettleser og jeg kan faktisk ringe med den i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt iPhone siden den første versjonen kom og er blitt veldig glad i den. Masse fine aplikasjoner, jeg har hele musikksamlingen i lomma, jeg har mail og nettleser og jeg kan faktisk ringe med den i tillegg.

''jeg kan faktisk ringe med den i tillegg.''

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1259610174' post='4260439]

Jeg elsker Iphonen min! Men, det kommer an på alderen og bruken til din håpefulle.

Har hørt den er litt klønete å skrive sms med, hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Har hørt den er litt klønete å skrive sms med, hva mener du?

3 første var klønete, nå skriver jeg like raskt som jeg gjorde med vanlig tastatur. Jeg forguder touchskjermen. Jeg er veldig for nøyd med telefonen, eneste minuset er at signalet kan være litt lavt, men det er sjelden noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker iPhonen min, best telefon jeg har hatt. Beste gadget, rett og slett.

Men jeg ville tenkt meg om flere ganger før jeg kjøpte den til unger/unge ungdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamma på handletur

Jeg elsker iPhonen min, best telefon jeg har hatt. Beste gadget, rett og slett.

Men jeg ville tenkt meg om flere ganger før jeg kjøpte den til unger/unge ungdommer.

"Men jeg ville tenkt meg om flere ganger før jeg kjøpte den til unger/unge ungdommer"

Hvorfor?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mamma på handletur

[quote name=Shira :o)' timestamp='1259610174' post='4260439]

Jeg elsker Iphonen min! Men, det kommer an på alderen og bruken til din håpefulle.

"det kommer an på alderen og bruken til din håpefulle"

Hvorfor? (Han er 13, skjønner at de fleste synes det er for tidlig)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamma på handletur

Jeg har hatt iPhone siden august i fjor. Bare det faktum at jeg har beholdt samme mobil i 15 mnd sier litt om hvor bra jeg mener den er. Beste mobil jeg har hatt. Men dyr å kjøpe, og dyr å ha om du ikke har et forholdsvis kostbart abonnement.

"Men dyr å kjøpe, og dyr å ha om du ikke har et forholdsvis kostbart abonnement"

Dyr å ha? Hva mener du med det?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamma på handletur

Jeg har den ikke selv, men har siklet og lekt litt med naboen sin. JEG VIL HA!!!

Ulempen er vel at den ikke er spesielt hardfør, og at kostnadene baller VELDIG på seg!

"kostnadene baller VELDIG på seg"

Ser flere nevner noe om sånt. Hva mener du med det?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamma på handletur

Jeg har hatt iPhone siden den første versjonen kom og er blitt veldig glad i den. Masse fine aplikasjoner, jeg har hele musikksamlingen i lomma, jeg har mail og nettleser og jeg kan faktisk ringe med den i tillegg.

"jeg kan faktisk ringe med den i tillegg"

*lol* Må innrømme at det ville vært en forutsetning ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iphonia

"Men jeg ville tenkt meg om flere ganger før jeg kjøpte den til unger/unge ungdommer"

Hvorfor?

:)

Fordi den tåler mindre uvøren behandling enn vanlige mobiltelefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iphonia

"Men dyr å kjøpe, og dyr å ha om du ikke har et forholdsvis kostbart abonnement"

Dyr å ha? Hva mener du med det?

:)

Fordi hovedgrunnen til å ha en iphone er alt det andre man kan bruke den til i tillegg til å ringe, og det koster å kjøpe programmene, samt nettrafikken for å laste ned / ha tilgang til alt den åpner mulighetene for. Man bør ha et ( i utgangpunktet) dyrere abonnement som inkluderer en del av dette, med et vanlig barnevennlig abonnement, vil det bli beldig dyrt å utnytte iphonens muligheter.

Hvis man hovedsakelig bruker den til å ringe og sende sms, er det en dyr og ikke kjempegod telefon som lett går i stykker.

Det er en grunn til at de som har den sier "og så kan man ringe med den også" - det er nemlig ikke hovedgrunnen til å ha en iphone.. (selv om den nye utgaven er en ok telefon i forhold til den forrige..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

"det kommer an på alderen og bruken til din håpefulle"

Hvorfor? (Han er 13, skjønner at de fleste synes det er for tidlig)

:)

Som de andre sier, den koster en god del penger, abb. er ofte tilpasset dette, og dermed ikke av det rimeligste alternativet som passer ungdom.

Det er så mye vi kan kjøpe til telefonen, og jeg kan både styre det og har penger til det. Den er ikke noe robust telefon, den funger fint hos meg som har den i veska.

Så det kan fort balle på seg kostnadsmessig, og det er så mange funksjoner som krever nett, og har jeg ikke tilgang til trådløst nett surfer jeg på abb. mitt. Det kan bli dyrt dersom jeg ikke har kontroll, eller abb. som passer dette.

Så til en 13-åring hadde jeg gått for en Ipod og en telefon med mer tilpasset abb. og som tåler litt mer.

Men, har du god råd og tror din håpefulle klarer det, så er det jo uten tvil en fancy telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...