Gå til innhold

Hvordan kle seg til et julebord

Anbefalte innlegg

Gjest stor dilemma
Skrevet

Skal på julebord med mannen sin jobb. Han har nettopp fått seg ny jobb og jeg kjenner INGEN. Vet ikke hva som er vanlig hos de. og det er mange år siden jeg var på julebord sist...

Jeg er i 20årene...

Kan dere hjelpe?

Skrevet

Siden du ikke vet hva slags stil de kjører, så hadde jeg satset på noe litt konservativt og pyntet.

En liten sort kjole som ikke er for kort eller for utringet f.eks.

Gjest stor dilemma
Skrevet

Siden du ikke vet hva slags stil de kjører, så hadde jeg satset på noe litt konservativt og pyntet.

En liten sort kjole som ikke er for kort eller for utringet f.eks.

Pyntet ja, hmm....har to kjoler, den ene er mørk lilla og ganske fin,(ikke galla) den andre er svart og ganske enkel...Ikke bare bare dette her altså.

Skrevet

Pyntet ja, hmm....har to kjoler, den ene er mørk lilla og ganske fin,(ikke galla) den andre er svart og ganske enkel...Ikke bare bare dette her altså.

Hvor fin er den lilla da? Er den sånn "bryllup-fin" eller er den "fest-fin"?

Er den "fest-fin" - så bruker du den :)

Gjest stor dilemma
Skrevet

Hvor fin er den lilla da? Er den sånn "bryllup-fin" eller er den "fest-fin"?

Er den "fest-fin" - så bruker du den :)

Hmm....jeg synes den er en mellomting...ikke sånn "Julefin" med masse paljetter og div man finner i butikkene nå, men heller ikke "bryllup"...vanskelig å definere...

Skrevet

Hmm....jeg synes den er en mellomting...ikke sånn "Julefin" med masse paljetter og div man finner i butikkene nå, men heller ikke "bryllup"...vanskelig å definere...

Ta den du :)

Skrevet

Spør mannen din om "kleskoden". Da får han snakke med de på jobben om hva som er vanlig. Dumt å komme alt for lite eller alt for mye pyntet.

Skrevet

Ta den lilla! Lykke til:o)

Skrevet

Ta den lilla! :o) De aller fleste tar på seg festantrekk til julebord ja.. Så den passer sikkert kjempefint. :) Galla blir i overkant, men det bør ikke være for enkelt heller. SKal blinke litt i antrekkket eller smykkene. :)

Gjest ha en flott kveld!
Skrevet

Mannen din spør en av damene på jobben (gjerne en på din alder, som han tror er ganske oppdatert på slikt) om hva som er kleskoden (og gjerne si at du er i tvil om hvor pyntet det er på dette julebordet).

Det er et helt kurant spørsmål.

Kjoler kan pyntes opp og ned, avhengig av strømper, hårfrisyre, veske, hælhøyde, smykker, sminke osv.

Velg hæler og utringning og skjørtelengde du føler deg vel i, kan danse i (etter litt vin) og sitte ved siden av hvem som helst i.

Går du i noe du føler deg fin i, så er du fin!

Skrevet

Mannen din spør en av damene på jobben (gjerne en på din alder, som han tror er ganske oppdatert på slikt) om hva som er kleskoden (og gjerne si at du er i tvil om hvor pyntet det er på dette julebordet).

Det er et helt kurant spørsmål.

Kjoler kan pyntes opp og ned, avhengig av strømper, hårfrisyre, veske, hælhøyde, smykker, sminke osv.

Velg hæler og utringning og skjørtelengde du føler deg vel i, kan danse i (etter litt vin) og sitte ved siden av hvem som helst i.

Går du i noe du føler deg fin i, så er du fin!

''Velg hæler og utringning og skjørtelengde du føler deg vel i, kan danse i (etter litt vin) og sitte ved siden av hvem som helst i.

Går du i noe du føler deg fin i, så er du fin''

AMEN! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...