Axcia 4 191 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå måtte jeg lage en tråd som ikke handler om jula :-) Hvor går din neste reise? Og da lurer jeg ikke på hvor du drar hen i jula. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv 0 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Min neste reise går til Gran Canaria, og jeg reiser om en uke. Jeg lengter til sol og sommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Min neste reise går til Gran Canaria, og jeg reiser om en uke. Jeg lengter til sol og sommer. Nydelig! :-) Jeg ønsker deg god tur! Blir du til utpå nyåret, eller kommer du hjem til jul? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) 0 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Thailand, men ikke før om 2 år, så det kan ha blitt mindre reiser før den tid, eller nytt reisemål. Vi har akkurat hatt 2 herlige uker i Egypt med masse sol. Grunnen til at jeg sier 2 år er at jeg må innse at helsa ikke holder på så lange turer enda, men satser på at innen 2 år er ting betraktelig mye bedre! Hvis ikke drar vi uansett ;o) Og det økonomiske, vi var i Egypt i fjor også, og liker turer dermed går det fort penger. Var forresten i Aalborg i helga som var, var bittelitt sol der, men flott tur selv om det ikke var varmt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv 0 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nydelig! :-) Jeg ønsker deg god tur! Blir du til utpå nyåret, eller kommer du hjem til jul? Takk! Det blir ikke tradisjonell norsk jul på meg, nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 986 399 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg tror ikke jeg gidder å reise noen andre steder enn USA siden alt er tilrettelagt og ikke noe er noe problem, bortsett fra at de ikke tar reiseforsikring og at man ikke bør dra på ER eller sykehus for det er så mye MRSA der at man har problemer med å komme inn på sykehuset når man kommer hjem. Jeg måtte i hvert fall love på tro og ære at jeg ikke hadde vært der før jeg ble lagt inn på sykehuset når jeg kom hjem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 3 946 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Takk! Det blir ikke tradisjonell norsk jul på meg, nei. Åh heldiggris! Skulle gitt mye for å byttet bort norsk jul med sol & sommer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Forhåpentligvis fra England opp til Tromsø en gang på nyåret, før jeg popper ut unge nummer to og blir litt mer stedbundet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg tror ikke jeg gidder å reise noen andre steder enn USA siden alt er tilrettelagt og ikke noe er noe problem, bortsett fra at de ikke tar reiseforsikring og at man ikke bør dra på ER eller sykehus for det er så mye MRSA der at man har problemer med å komme inn på sykehuset når man kommer hjem. Jeg måtte i hvert fall love på tro og ære at jeg ikke hadde vært der før jeg ble lagt inn på sykehuset når jeg kom hjem ER? MRSA? WTF? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki 1 925 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Australia...om 25 dager.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 ER? MRSA? WTF? ''ER? MRSA? WTF?'' *knegg* MRSA er gule stafylokokker som er blitt resistente mot antibiotika. Og ER - serru ikke på Akutten, eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa 5 869 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Forhåpentligvis Dublin med min kjære? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ingen reiseplaner i nær fremtid, og i julen blir vi hjemme... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 ''ER? MRSA? WTF?'' *knegg* MRSA er gule stafylokokker som er blitt resistente mot antibiotika. Og ER - serru ikke på Akutten, eller? Takk for opplysningen :-) Akutten? Hva er det? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 29 073 4 374 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Til Göteborg. Visstnok på julehandel, sammen med tenåringsdatteren min. Bare en helg. Det er én av oss som liker shopping. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja 10 668 6 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Til Göteborg. Visstnok på julehandel, sammen med tenåringsdatteren min. Bare en helg. Det er én av oss som liker shopping. Du har min medfølelse ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 29 073 4 374 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Du har min medfølelse ;-) Takk! Jeg skal i hvert fall nyte to hotellfrokoster og noen timer uten utålmodige gutter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Takk! Jeg skal i hvert fall nyte to hotellfrokoster og noen timer uten utålmodige gutter. *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amor vincit omnia 0 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Om noen uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Min neste reise går til Orlando, Florida Det er noen-og-søtti dager til vi reiser Eller, jeg tror jeg lyver nå. Min neste reise er antageligvis til Østlandet for å delta i dåpen til min nye lille nevø. Han skal antageligvis døpes i januar en gang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.