Gå til innhold

Sol og sommer! Eller neste reise osv.


Axcia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min neste reise går til Gran Canaria, og jeg reiser om en uke.

Jeg lengter til sol og sommer.

Nydelig! :-) Jeg ønsker deg god tur!

Blir du til utpå nyåret, eller kommer du hjem til jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Thailand, men ikke før om 2 år, så det kan ha blitt mindre reiser før den tid, eller nytt reisemål.

Vi har akkurat hatt 2 herlige uker i Egypt med masse sol.

Grunnen til at jeg sier 2 år er at jeg må innse at helsa ikke holder på så lange turer enda, men satser på at innen 2 år er ting betraktelig mye bedre! Hvis ikke drar vi uansett ;o) Og det økonomiske, vi var i Egypt i fjor også, og liker turer dermed går det fort penger.

Var forresten i Aalborg i helga som var, var bittelitt sol der, men flott tur selv om det ikke var varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Nydelig! :-) Jeg ønsker deg god tur!

Blir du til utpå nyåret, eller kommer du hjem til jul?

Takk!

Det blir ikke tradisjonell norsk jul på meg, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg gidder å reise noen andre steder enn USA siden alt er tilrettelagt og ikke noe er noe problem, bortsett fra at de ikke tar reiseforsikring og at man ikke bør dra på ER eller sykehus for det er så mye MRSA der at man har problemer med å komme inn på sykehuset når man kommer hjem.

Jeg måtte i hvert fall love på tro og ære at jeg ikke hadde vært der før jeg ble lagt inn på sykehuset når jeg kom hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tzatziki1365380058

Takk!

Det blir ikke tradisjonell norsk jul på meg, nei.

Åh heldiggris! Skulle gitt mye for å byttet bort norsk jul med sol & sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg gidder å reise noen andre steder enn USA siden alt er tilrettelagt og ikke noe er noe problem, bortsett fra at de ikke tar reiseforsikring og at man ikke bør dra på ER eller sykehus for det er så mye MRSA der at man har problemer med å komme inn på sykehuset når man kommer hjem.

Jeg måtte i hvert fall love på tro og ære at jeg ikke hadde vært der før jeg ble lagt inn på sykehuset når jeg kom hjem

ER? MRSA? WTF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER? MRSA? WTF?

''ER? MRSA? WTF?''

*knegg*

MRSA er gule stafylokokker som er blitt resistente mot antibiotika.

Og ER - serru ikke på Akutten, eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''ER? MRSA? WTF?''

*knegg*

MRSA er gule stafylokokker som er blitt resistente mot antibiotika.

Og ER - serru ikke på Akutten, eller? :P

Takk for opplysningen :-)

Akutten? Hva er det? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Göteborg. Visstnok på julehandel, sammen med tenåringsdatteren min. Bare en helg.

Det er én av oss som liker shopping.

Du har min medfølelse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min neste reise går til Orlando, Florida :D

Det er noen-og-søtti dager til vi reiser :D

Eller, jeg tror jeg lyver nå. Min neste reise er antageligvis til Østlandet for å delta i dåpen til min nye lille nevø. Han skal antageligvis døpes i januar en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...