Gå til innhold

Hva skal man tro?


Gjest liss32

Anbefalte innlegg

Vil gjerne høre fra dere hvordan dere tolker dette og hva dere ville gjort.

Sist helg var jeg på beøk hos kjæresten, jeg lånte pcen hans og kom over msn som han ikke hadde logget seg ut av. Jeg snoket IKKE, dette lå åpent foran meg og når jeg så ordet sex måtte jeg jo selvsagt lese videre...

Dame: Kommer du til meg om noen helger?Vi kan se film, har lyst på deg...er så lenge siden..

Kjæresten: Ja! Vet ikke om vi kan ha sex da...siden jeg har kjæreste, men du kan jo suge meg;) har lyst på deg også

Dame: Vi MÅ ha sex, du kan ikke motstå meg

Kjæresten: Vi tar det som det kommer...;) men jeg tror ikke det. Blir koselig å se film med deg hvertfall.

Hva skal jeg gjøre? jeg klarer ikke å glemme dette som jeg ikke skulle ha sett. Aner ikke om dette er en gammel venninne, om det er "tulle snakk" eller hva...

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mary Poppins

    7

  • Lillemus

    5

  • Glimtipper

    5

  • Axcia

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

Kanskje er det bare tull, men jeg ville blitt skikkelig skuffet om min kjæreste holdt på slik likevel.

Behøver vel ikke være kroken på døra på grunn av dette, akkurat, men jeg synes du skal konfrontere ham med det, og si hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var såpass direkte at jeg ikke hadde tolket det som tulleprat. Du gikk fra PCen og lot som ingenting? Tror ikke jeg hadde klart det.

''Vet ikke om vi kan ha sex da...siden jeg har kjæreste, men du kan jo suge meg;) har lyst på deg også''

Det der er over mine grenser for hva man planlegger / gjør når man har kjæreste. Jeg er riktignok fra en tid da man ikke gjorde alt man hadde lyst til med hvem som helst hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var såpass direkte at jeg ikke hadde tolket det som tulleprat. Du gikk fra PCen og lot som ingenting? Tror ikke jeg hadde klart det.

''Vet ikke om vi kan ha sex da...siden jeg har kjæreste, men du kan jo suge meg;) har lyst på deg også''

Det der er over mine grenser for hva man planlegger / gjør når man har kjæreste. Jeg er riktignok fra en tid da man ikke gjorde alt man hadde lyst til med hvem som helst hele tiden.

''Det der er over mine grenser for hva man planlegger / gjør når man har kjæreste.''

Helt enig. Jeg hadde muligens vært i stand til å lage en skikkelig scene over den der - og det skal faktisk litt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det der var såpass direkte at jeg ikke hadde tolket det som tulleprat. Du gikk fra PCen og lot som ingenting? Tror ikke jeg hadde klart det.

''Vet ikke om vi kan ha sex da...siden jeg har kjæreste, men du kan jo suge meg;) har lyst på deg også''

Det der er over mine grenser for hva man planlegger / gjør når man har kjæreste. Jeg er riktignok fra en tid da man ikke gjorde alt man hadde lyst til med hvem som helst hele tiden.

''Det der er over mine grenser for hva man planlegger / gjør når man har kjæreste. Jeg er riktignok fra en tid da man ikke gjorde alt man hadde lyst til med hvem som helst hele tiden.

''

Jeg tolker det dithen at det bare er en nettflørt, og at det dreier seg om fantasier. Men jeg ville ikke likt at min kjæreste holdt på slik likevel - ikke når det var en person i andre enden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Det der er over mine grenser for hva man planlegger / gjør når man har kjæreste. Jeg er riktignok fra en tid da man ikke gjorde alt man hadde lyst til med hvem som helst hele tiden.

''

Jeg tolker det dithen at det bare er en nettflørt, og at det dreier seg om fantasier. Men jeg ville ikke likt at min kjæreste holdt på slik likevel - ikke når det var en person i andre enden.

''Jeg tolker det dithen at det bare er en nettflørt,''

Nettflørt? De avtalte jo å møtes og det hørtes da virkelig ut som de var gamle kjente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det der er over mine grenser for hva man planlegger / gjør når man har kjæreste. Jeg er riktignok fra en tid da man ikke gjorde alt man hadde lyst til med hvem som helst hele tiden.

''

Jeg tolker det dithen at det bare er en nettflørt, og at det dreier seg om fantasier. Men jeg ville ikke likt at min kjæreste holdt på slik likevel - ikke når det var en person i andre enden.

Nettflørt? Hun sier jo: "Har lyst på deg... Er så lenge siden." Det tyder på at de kjenner hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva??? "Du kan jo suge meg, har lyst pà deg ogsà"??? Nei, her hadde jeg bare avsluttet hele forholdet med én gang. Hadde ikke tatt bryet med à be om forklaring eller noe som helst.

Ikke noe hyggelig for deg dette her, föler med deg!

Sender deg en klem; lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nettflørt? Hun sier jo: "Har lyst på deg... Er så lenge siden." Det tyder på at de kjenner hverandre.

Aner ikke, men jeg innbilte meg at det kunne være nettsex(-flørt) og fantasier uten rot i virkeligheten (en viss virkelighet blir det dog bestandig når det er to personer involvert).

Jeg ville ikke likt om en kjæreste holdt på slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Jeg tolker det dithen at det bare er en nettflørt,''

Nettflørt? De avtalte jo å møtes og det hørtes da virkelig ut som de var gamle kjente?

Tenkte de kanskje bare var kjent fra nettet og at det dreide seg om fantasier... men vet jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men jeg innbilte meg at det kunne være nettsex(-flørt) og fantasier uten rot i virkeligheten (en viss virkelighet blir det dog bestandig når det er to personer involvert).

Jeg ville ikke likt om en kjæreste holdt på slik.

Jeg har ikke mye erfaring med nettsex, men jeg tror ikke man lever i en komplett fantasiverden hvor man finner på at man har møttes før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg har ikke mye erfaring med nettsex, men jeg tror ikke man lever i en komplett fantasiverden hvor man finner på at man har møttes før ;)

''Jeg har ikke mye erfaring med nettsex, men jeg tror ikke man lever i en komplett fantasiverden hvor man finner på at man har møttes før ;)

''

Nei!? Kanskje ikke :-) En kan jo ha hatt virtuelle "møter"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg har ikke mye erfaring med nettsex, men jeg tror ikke man lever i en komplett fantasiverden hvor man finner på at man har møttes før ;)

''

Nei!? Kanskje ikke :-) En kan jo ha hatt virtuelle "møter"...

Hvorfor skulle han da sette grensen ved oralsex? Det er i alle fall helt på viddene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hvorfor skulle han da sette grensen ved oralsex? Det er i alle fall helt på viddene...

Kanskje han liker det spesielt godt? Eller bare liker å leke med følelsen av at det er realistisk?

Nei - dette blir antakelig for urealistisk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han liker det spesielt godt? Eller bare liker å leke med følelsen av at det er realistisk?

Nei - dette blir antakelig for urealistisk! :-)

Ja. Jeg tror nok det er desto mer sannsynlig at dette er en elskerinne fra tidligere som vil møte han igjen. Han synes samleie blir for "ille" når han har kjæreste, men oralsex er helt greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja. Jeg tror nok det er desto mer sannsynlig at dette er en elskerinne fra tidligere som vil møte han igjen. Han synes samleie blir for "ille" når han har kjæreste, men oralsex er helt greit...

''Han synes samleie blir for "ille" når han har kjæreste, men oralsex er helt greit...

''

Inspirert av Clinton?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men jeg innbilte meg at det kunne være nettsex(-flørt) og fantasier uten rot i virkeligheten (en viss virkelighet blir det dog bestandig når det er to personer involvert).

Jeg ville ikke likt om en kjæreste holdt på slik.

"Aner ikke, men jeg innbilte meg at det kunne være nettsex(-flørt) og fantasier uten rot i virkeligheten (en viss virkelighet blir det dog bestandig når det er to personer involvert)."

Den tankegangen der tror jeg er litt naiv i dette tilfelle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Han synes samleie blir for "ille" når han har kjæreste, men oralsex er helt greit...

''

Inspirert av Clinton?

Haha, ja, det må være grunnen ;) Oralsex er jo tross alt ikke sex. Det vet jo alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

"Aner ikke, men jeg innbilte meg at det kunne være nettsex(-flørt) og fantasier uten rot i virkeligheten (en viss virkelighet blir det dog bestandig når det er to personer involvert)."

Den tankegangen der tror jeg er litt naiv i dette tilfelle:)

''Den tankegangen der tror jeg er litt naiv i dette tilfelle:)

''

Du har antakelig rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...