Gå til innhold

Hva skal man tro?


Gjest liss32

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar alle sammen! Denne mannen har jeg nå gjort det slutt med. Var på besøk igjen i går og msn er tydeligvis noe han ikke bryr seg med å slå av. Jeg har igjen lest meldinger hvor han skriver til en kamerat som han skal på julebord med neste helg. Det sto: Har dere plass til meg på sofaen, om jeg ikke finner dame på byn?"

Ikke til å misforstås...det er GRUSOMT at noen kan lure en så til de grader trill rundt. Denne mannen er ekstremt opptatt av utroskap og hva jeg har lov til og ikke lov til. Nå er det hvertfall slutt. Følelsen av å bli lurt er grusom i tillegg til kjærlighetssorg:(

''Denne mannen er ekstremt opptatt av utroskap og hva jeg har lov til og ikke lov til.'' De som er mest opptatt av utroskap er de som selv er tilbøyelig til selv å være utro. Har man blitt utsatt for utroskap er det greit å fortelle hva man har opplevd, men ikke i form av at du får ikke lov å gjøre ditt og datt. Utroskap er uakseptabelt for de fleste og vi vet hvor grensene går uten å få de diktert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mary Poppins

    7

  • Lillemus

    5

  • Glimtipper

    5

  • Axcia

    3

Mest aktive i denne tråden

*klem* Forstår godt at du ikke har det bra nå. Hva sa han til sitt forsvar?

Tusen takk! Han sa at han ikke hadde ment noe med det han hadde skrevet.. Han har alltid vært populær hos damene og det som han skreiv til ex elskeren var fordi han trenger bekreftelser på at han fortsatt er likt, for å få reaksjonen hennes, han hadde ikke tenkt å gjøre noe eller å reise der sa han.

Høres helt feil ut, og uansett så holder ikke på slik i en alder av 38 år...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Han sa at han ikke hadde ment noe med det han hadde skrevet.. Han har alltid vært populær hos damene og det som han skreiv til ex elskeren var fordi han trenger bekreftelser på at han fortsatt er likt, for å få reaksjonen hennes, han hadde ikke tenkt å gjøre noe eller å reise der sa han.

Høres helt feil ut, og uansett så holder ikke på slik i en alder av 38 år...:(

38 år?! Jeg trodde han var rundt 20 eller noe sånt... En 38-åring som er så usikker på seg selv at han påstår han trenger slike bekreftelser på at han er likt av andre kvinner enn den han er sammen med hadde jeg ikke giddet være sammen med. Usikkerhet kan man takle på mange andre måter enn å gå bak ryggen på sin elskede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! Denne mannen har jeg nå gjort det slutt med. Var på besøk igjen i går og msn er tydeligvis noe han ikke bryr seg med å slå av. Jeg har igjen lest meldinger hvor han skriver til en kamerat som han skal på julebord med neste helg. Det sto: Har dere plass til meg på sofaen, om jeg ikke finner dame på byn?"

Ikke til å misforstås...det er GRUSOMT at noen kan lure en så til de grader trill rundt. Denne mannen er ekstremt opptatt av utroskap og hva jeg har lov til og ikke lov til. Nå er det hvertfall slutt. Følelsen av å bli lurt er grusom i tillegg til kjærlighetssorg:(

Skjønner godt at du har det jævlig men hver i hvert fall glad at du oppdaget dette nå før forholdet deres ble mer seriøst.

Skulle nesten tro han ville at du skulle oppdage dette, ettersom han har vært så "careless" med msn sin. Uansett, en mann på 38 år som oppfører seg slik er ikke noe å samle på!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 år?! Jeg trodde han var rundt 20 eller noe sånt... En 38-åring som er så usikker på seg selv at han påstår han trenger slike bekreftelser på at han er likt av andre kvinner enn den han er sammen med hadde jeg ikke giddet være sammen med. Usikkerhet kan man takle på mange andre måter enn å gå bak ryggen på sin elskede.

Enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Han sa at han ikke hadde ment noe med det han hadde skrevet.. Han har alltid vært populær hos damene og det som han skreiv til ex elskeren var fordi han trenger bekreftelser på at han fortsatt er likt, for å få reaksjonen hennes, han hadde ikke tenkt å gjøre noe eller å reise der sa han.

Høres helt feil ut, og uansett så holder ikke på slik i en alder av 38 år...:(

Hvordan forklarte han da at han spurte en kamerat om å få sove der i tilfelle han ikke fant en dame på byen? Trengte han finne en annen dame og ha sex med henne for å få bekreftelse også? Det er jo i så fall latterlig, og han burde ikke være i et forhold hvis han liksom er så usikker på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 år?! Jeg trodde han var rundt 20 eller noe sånt... En 38-åring som er så usikker på seg selv at han påstår han trenger slike bekreftelser på at han er likt av andre kvinner enn den han er sammen med hadde jeg ikke giddet være sammen med. Usikkerhet kan man takle på mange andre måter enn å gå bak ryggen på sin elskede.

Tiltredes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletuulla

Tusen takk for svar alle sammen! Denne mannen har jeg nå gjort det slutt med. Var på besøk igjen i går og msn er tydeligvis noe han ikke bryr seg med å slå av. Jeg har igjen lest meldinger hvor han skriver til en kamerat som han skal på julebord med neste helg. Det sto: Har dere plass til meg på sofaen, om jeg ikke finner dame på byn?"

Ikke til å misforstås...det er GRUSOMT at noen kan lure en så til de grader trill rundt. Denne mannen er ekstremt opptatt av utroskap og hva jeg har lov til og ikke lov til. Nå er det hvertfall slutt. Følelsen av å bli lurt er grusom i tillegg til kjærlighetssorg:(

For en stor idiot! Vær lykkelig over at du fant ut av det, og ble kvitt ham! Bare av ren nysgjerrighet, hvordan reagerte han når du tok opp hva du hadde sett? (hvis du har sagt det til han i det hele tatt da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stor idiot! Vær lykkelig over at du fant ut av det, og ble kvitt ham! Bare av ren nysgjerrighet, hvordan reagerte han når du tok opp hva du hadde sett? (hvis du har sagt det til han i det hele tatt da...)

Han synes jeg var barnslig som hengte meg opp i slike ting som han sa var helt uskyldige og som han ikke mente noe med. Når han hadde sagt det, orket han ikke å diskutere det noe mer.

Virket ikke som han brydde seg noe særlig om at jeg gjorde det slutt heller. Han begynner vel på nytt med en ny dame han finner seg på byn i kveld. Han har ikke hatt lyst til at jeg skal gå på byn fordi han mener at folk på byn kun er ute etter sex..Slik er det hvertfall for han tydeligvis... At det går an å gi seg sånn ut for å være en annen person enn det man er og at en kan ta så feil av en person gjør meg helt rystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...