Gå til innhold

Hva skal man tro?


Gjest liss32

Anbefalte innlegg

Dette hadde jeg ikke likt..

Jeg har vært borti en del gutter/menn som tror at de ikke er utro dersom det bare er oralsex (på dem) det er snakk om. Derfor skriver han ”Vet ikke om vi kan ha sex da...siden jeg har kjæreste, men du kan jo suge meg;)”

Jeg hadde tolket dette som at dette er en jente kjæresten din tenner på, og som han sannsynligvis har hatt sex med flere ganger før, men at han ikke ønsker å være utro mot deg. Derimot er det helt greit at han får en bj, for i hans øyne er ikke det så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mary Poppins

    7

  • Lillemus

    5

  • Glimtipper

    5

  • Axcia

    3

Mest aktive i denne tråden

''Det der er over mine grenser for hva man planlegger / gjør når man har kjæreste. Jeg er riktignok fra en tid da man ikke gjorde alt man hadde lyst til med hvem som helst hele tiden.

''

Jeg tolker det dithen at det bare er en nettflørt, og at det dreier seg om fantasier. Men jeg ville ikke likt at min kjæreste holdt på slik likevel - ikke når det var en person i andre enden.

''Jeg tolker det dithen at det bare er en nettflørt, og at det dreier seg om fantasier.''

Nettflørt??? Nå er det mulig jeg er totalt utdatert på sjekking kontra vanlig oppførsel (men jeg tror neppe det..) - dette er HELT uakseptabelt i min verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Dette hadde jeg ikke likt..

Jeg har vært borti en del gutter/menn som tror at de ikke er utro dersom det bare er oralsex (på dem) det er snakk om. Derfor skriver han ”Vet ikke om vi kan ha sex da...siden jeg har kjæreste, men du kan jo suge meg;)”

Jeg hadde tolket dette som at dette er en jente kjæresten din tenner på, og som han sannsynligvis har hatt sex med flere ganger før, men at han ikke ønsker å være utro mot deg. Derimot er det helt greit at han får en bj, for i hans øyne er ikke det så ille.

Dette høres mer sannsynlig ut enn min umiddelbare noe naive teori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Jeg tolker det dithen at det bare er en nettflørt, og at det dreier seg om fantasier.''

Nettflørt??? Nå er det mulig jeg er totalt utdatert på sjekking kontra vanlig oppførsel (men jeg tror neppe det..) - dette er HELT uakseptabelt i min verden.

Ja, uakseptabelt i min verden også, men hadde vært hakket bedre enn om det var reell planlegging med en venninne/eks/elskerinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, uakseptabelt i min verden også, men hadde vært hakket bedre enn om det var reell planlegging med en venninne/eks/elskerinne.

Jeg tror det ER planlegging med en eks/elskerinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ondt menneske

Vet du, jeg ble kvalm av å lese dette, det var som å bli slått i magen. Jeg har dessverre sett denne form for kommunikasjon før, og jeg tror IKKE det en nettflørt eller noe som er bare tull, jeg kan dessverre meddele deg at kjæreste din ikke er den han utgir seg for å være - han er en utro drittsekk.

Slik jeg ser det har du noen valgmuligheter her:

- Dump ham umiddelbart, uten noe mer forklaring.

- Konfronter ham, krev forklaring og dump ham etterpå.

- (og min personlige favoritt) La ham svette og psyk ham ut, hvis han er smart nok til å skjønne det. Gi små hint av typen "skal du bort på noe helge-greier nå før jul eller?" "Hvilke planer har du for helgene framover?" "Du, hvor synes du grensen går for utroskap?" "Hva tenker du om å ha kontakt med ekskjærester eller pulevenner nå som vi er kjærester, er det greit eller?" Vær kreativ, og fordel disse hintene utover dagene framover! Når du blir lei av hele greia, og han forhåpentligvis har skjønt tegninga dumper du ham før han kan krype på knærne tilbake til deg eller forsøke å forklare seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men jeg innbilte meg at det kunne være nettsex(-flørt) og fantasier uten rot i virkeligheten (en viss virkelighet blir det dog bestandig når det er to personer involvert).

Jeg ville ikke likt om en kjæreste holdt på slik.

Det er vel ikke så vanlig at nettflørter besøker hverandre og ser en film sammen??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel ikke et spørsmål om hva man skal TRO, men hva man får VITE.

Her sies det jo direkte at de har hatt, og antagelig fortsatt har, en seksuell forbindelse.

Jeg vet ikke hvor lenge du har vært sammen med denne kjæresten din. Men hvis du har kjent ham lengre enn noen få uker, så er det vel overveiende sannsynlig at han allerede har vært utro mot deg med henne.

Dessverre tror jeg det er lite rom for å la "tvilen komme tiltalte tilgode" i dette tilfellet.

Du bør konfrontere ham og dumpe ham umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det er vel ikke så vanlig at nettflørter besøker hverandre og ser en film sammen??!!

Som presisert flere ganger tenkte jeg at det muligens var en mulighet (fin presisering?) for at de fantaserte om det, at det hele skjedde i VL og ikke i RL. Men det var vel egentlig ikke særlig sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår at du ikke klarer å glemme dette og jeg synes du skal konfrontere han med det.

Det høres ut som om dette er en dialog med en tidligere sengepartner siden hun er så rett på sak om hva hun ønsker av han og at det er så lenge siden sist. Samtidig forteller han at det med sex er lite sannsynlig siden han har kjæreste. Det med "sugebiten" synes jeg "høres" ut som en fleip fra hans side. Blunketegnet hans tolker jeg som det. Og han sier litt lengre ned at sex er lite trolig.

Jeg ville uansett ikke klart å takle at min kjæreste skulle tilbringe helgen med en tidligere partner/sengepartner som er så klar på hva hun er ute etter hvis han reiser dit. Jeg hadde heller ikke likt den åpenbare flørtende tonen han har i denne dialogen. Han burde avfeid hennes henvendelse med at det ikke passer seg at han tilbringer noe tid med henne nå som han har deg fordi det er sex hun er ute etter og at sex med henne er helt uaktuelt. Snakk med han om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først til det språklige: Suging er i aller høyeste grad sex. Det er ikke bare samleie som er sex.

Nok om det.

Jeg skjønner at du reagerer sterkt på dette, men det kan faktisk bare dreie seg om mannfolks generelle problemer med å avvise.

Merk deg hvem som er den pågående og aktive i denne dialogen, og hvem som er den passive som egentlig prøver å trekke seg unna men som på typisk vis ikke helt klarer å si nei.

I starten av mitt eget forhold med kjæresten var vi en del plaget av ei dame som var forelsket i ham. Hun satte seg ofte på fanget hans, og en gang tok hun hånden hans og førte den innenfor blusen sin og holdt den der en god stund. Jeg ble forbannet og komfronterte ham med det etterpå. Da sa han at han ikke var filla interessert, hvilket jeg også så at han ikke var, men han fikk seg ikke til å riste henne vekk.

Kanskje er det slik med kjæresten din også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først til det språklige: Suging er i aller høyeste grad sex. Det er ikke bare samleie som er sex.

Nok om det.

Jeg skjønner at du reagerer sterkt på dette, men det kan faktisk bare dreie seg om mannfolks generelle problemer med å avvise.

Merk deg hvem som er den pågående og aktive i denne dialogen, og hvem som er den passive som egentlig prøver å trekke seg unna men som på typisk vis ikke helt klarer å si nei.

I starten av mitt eget forhold med kjæresten var vi en del plaget av ei dame som var forelsket i ham. Hun satte seg ofte på fanget hans, og en gang tok hun hånden hans og førte den innenfor blusen sin og holdt den der en god stund. Jeg ble forbannet og komfronterte ham med det etterpå. Da sa han at han ikke var filla interessert, hvilket jeg også så at han ikke var, men han fikk seg ikke til å riste henne vekk.

Kanskje er det slik med kjæresten din også.

Jeg ser poenget ditt, men da han hadde isåfall ikke trengt å si "men du kan jo suge meg;)." En annen ting er at om han vet at denne jenta er keen på sex med han, så sier man ikke ja takk jeg kommer og ser film med deg, hvis man overhodet ikke er interessert. En annen ting er at han tydeligvis en gang har vært interessert da det høres ut som de har hatt sex/vært elskere før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! Denne mannen har jeg nå gjort det slutt med. Var på besøk igjen i går og msn er tydeligvis noe han ikke bryr seg med å slå av. Jeg har igjen lest meldinger hvor han skriver til en kamerat som han skal på julebord med neste helg. Det sto: Har dere plass til meg på sofaen, om jeg ikke finner dame på byn?"

Ikke til å misforstås...det er GRUSOMT at noen kan lure en så til de grader trill rundt. Denne mannen er ekstremt opptatt av utroskap og hva jeg har lov til og ikke lov til. Nå er det hvertfall slutt. Følelsen av å bli lurt er grusom i tillegg til kjærlighetssorg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! Denne mannen har jeg nå gjort det slutt med. Var på besøk igjen i går og msn er tydeligvis noe han ikke bryr seg med å slå av. Jeg har igjen lest meldinger hvor han skriver til en kamerat som han skal på julebord med neste helg. Det sto: Har dere plass til meg på sofaen, om jeg ikke finner dame på byn?"

Ikke til å misforstås...det er GRUSOMT at noen kan lure en så til de grader trill rundt. Denne mannen er ekstremt opptatt av utroskap og hva jeg har lov til og ikke lov til. Nå er det hvertfall slutt. Følelsen av å bli lurt er grusom i tillegg til kjærlighetssorg:(

Selv om det er trist nå skal du være sjeleglad du oppdaget dette nå og ikke den dagen du satt der med en positiv graviditetstest og felles huslån....

Denne drittsekken kommer du snart over tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! Denne mannen har jeg nå gjort det slutt med. Var på besøk igjen i går og msn er tydeligvis noe han ikke bryr seg med å slå av. Jeg har igjen lest meldinger hvor han skriver til en kamerat som han skal på julebord med neste helg. Det sto: Har dere plass til meg på sofaen, om jeg ikke finner dame på byn?"

Ikke til å misforstås...det er GRUSOMT at noen kan lure en så til de grader trill rundt. Denne mannen er ekstremt opptatt av utroskap og hva jeg har lov til og ikke lov til. Nå er det hvertfall slutt. Følelsen av å bli lurt er grusom i tillegg til kjærlighetssorg:(

*klem* Forstår godt at du ikke har det bra nå. Hva sa han til sitt forsvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-På Dol av og til

Tusen takk for svar alle sammen! Denne mannen har jeg nå gjort det slutt med. Var på besøk igjen i går og msn er tydeligvis noe han ikke bryr seg med å slå av. Jeg har igjen lest meldinger hvor han skriver til en kamerat som han skal på julebord med neste helg. Det sto: Har dere plass til meg på sofaen, om jeg ikke finner dame på byn?"

Ikke til å misforstås...det er GRUSOMT at noen kan lure en så til de grader trill rundt. Denne mannen er ekstremt opptatt av utroskap og hva jeg har lov til og ikke lov til. Nå er det hvertfall slutt. Følelsen av å bli lurt er grusom i tillegg til kjærlighetssorg:(

Føler med deg. Du gjorde helt rett, men forstår at du har det vondt. Varme tanker og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...