Gå til innhold

Er det vanlig dette om flytting?


Gjest Aldri vært i mine tanker

Anbefalte innlegg

Gjest Aldri vært i mine tanker

Søstra mi skal flytte snart. Hun kjøpte sen en stor kommode i dag og satte den opp. Jeg spurte om hvorfor hun ikke ventet med å skru den opp til etter flytting. Da sa hun at hun skulle ha klærne i den under flytting.Slipper da alle svartsekkene sa hun. Jeg tenkte at dem kommoden må da bli veldig tung med alle klærne i. Den var da svin tung når den var flatpakket. Jeg vet ikke hvem som har fått henne på denne tanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aldri vært i mine tanker

*Flirer* Store muligheter til at hun kommer til å angre på den der underveis.

Hun har leid inn ett flyttebyrå til å bære alt. De kommer sikkert til å reagere på dette eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har leid inn ett flyttebyrå til å bære alt. De kommer sikkert til å reagere på dette eller hva?

Ikke godt å si, de hadde nok foretrukket at alt var tomt vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har leid inn ett flyttebyrå til å bære alt. De kommer sikkert til å reagere på dette eller hva?

De kommer kanskje til å ta skuffene ut av kommoden under transport, men det kan også hende at de har seler med seg og velger å bære kommoden med dem. I såfall går det sikkert greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjøper seg da ikke et nytt møbel rett før flytting?

Dessuten er det da ikke vanlig å bruke svarte sekker til å ha klær og annet i?

Solide pappesker og plastkasser egner seg vel best til å flytte alle tingene i.. Samt fylle opp kofferter til pene kjoler/dresser o.l.

Høres ut som harryflytting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjøper seg da ikke et nytt møbel rett før flytting?

Dessuten er det da ikke vanlig å bruke svarte sekker til å ha klær og annet i?

Solide pappesker og plastkasser egner seg vel best til å flytte alle tingene i.. Samt fylle opp kofferter til pene kjoler/dresser o.l.

Høres ut som harryflytting..

Svarte sekker er vanlig og praktisk- i min verden i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjøper seg da ikke et nytt møbel rett før flytting?

Dessuten er det da ikke vanlig å bruke svarte sekker til å ha klær og annet i?

Solide pappesker og plastkasser egner seg vel best til å flytte alle tingene i.. Samt fylle opp kofferter til pene kjoler/dresser o.l.

Høres ut som harryflytting..

Jeg har vært vant til å bruke plastsekker til klær ved flytting. Fungerer helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Kanskje du skulle tipse henne om å la bøkene stå i de flyttbare bokhyllene, også? :-)

Og fryseboksen - tenk så mye en kan få plass til i den! :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer kanskje til å ta skuffene ut av kommoden under transport, men det kan også hende at de har seler med seg og velger å bære kommoden med dem. I såfall går det sikkert greit.

Om man flytter en full kommode risikerer man jo at skuffene sklir opp og at alt ramler ut, men det er kanskje ikke alle som har noe imot at trusene havner utover hele oppgangen... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Om man flytter en full kommode risikerer man jo at skuffene sklir opp og at alt ramler ut, men det er kanskje ikke alle som har noe imot at trusene havner utover hele oppgangen... ;o)

Pst, det går an a tape igjen skuffene. Det har jeg gjort når vi har flyttet - selv med tomme skuffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...