Gjest Aldri vært i mine tanker Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Søstra mi skal flytte snart. Hun kjøpte sen en stor kommode i dag og satte den opp. Jeg spurte om hvorfor hun ikke ventet med å skru den opp til etter flytting. Da sa hun at hun skulle ha klærne i den under flytting.Slipper da alle svartsekkene sa hun. Jeg tenkte at dem kommoden må da bli veldig tung med alle klærne i. Den var da svin tung når den var flatpakket. Jeg vet ikke hvem som har fått henne på denne tanken 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Det er vel en grunn til at svært få gjør det på den måten :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 *Flirer* Store muligheter til at hun kommer til å angre på den der underveis. 0 Siter
Gjest Aldri vært i mine tanker Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 *Flirer* Store muligheter til at hun kommer til å angre på den der underveis. Hun har leid inn ett flyttebyrå til å bære alt. De kommer sikkert til å reagere på dette eller hva? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Hun har leid inn ett flyttebyrå til å bære alt. De kommer sikkert til å reagere på dette eller hva? Ikke godt å si, de hadde nok foretrukket at alt var tomt vil jeg tro. 0 Siter
frosken Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Hun har leid inn ett flyttebyrå til å bære alt. De kommer sikkert til å reagere på dette eller hva? De kommer kanskje til å ta skuffene ut av kommoden under transport, men det kan også hende at de har seler med seg og velger å bære kommoden med dem. I såfall går det sikkert greit. 0 Siter
morsan Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Det er vel en grunn til at svært få gjør det på den måten :-) Enig:-) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Man kjøper seg da ikke et nytt møbel rett før flytting? Dessuten er det da ikke vanlig å bruke svarte sekker til å ha klær og annet i? Solide pappesker og plastkasser egner seg vel best til å flytte alle tingene i.. Samt fylle opp kofferter til pene kjoler/dresser o.l. Høres ut som harryflytting.. 0 Siter
cathlin Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Man kjøper seg da ikke et nytt møbel rett før flytting? Dessuten er det da ikke vanlig å bruke svarte sekker til å ha klær og annet i? Solide pappesker og plastkasser egner seg vel best til å flytte alle tingene i.. Samt fylle opp kofferter til pene kjoler/dresser o.l. Høres ut som harryflytting.. Svarte sekker er vanlig og praktisk- i min verden i alle fall. 0 Siter
frosken Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Man kjøper seg da ikke et nytt møbel rett før flytting? Dessuten er det da ikke vanlig å bruke svarte sekker til å ha klær og annet i? Solide pappesker og plastkasser egner seg vel best til å flytte alle tingene i.. Samt fylle opp kofferter til pene kjoler/dresser o.l. Høres ut som harryflytting.. Jeg har vært vant til å bruke plastsekker til klær ved flytting. Fungerer helt greit. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har vært vant til å bruke plastsekker til klær ved flytting. Fungerer helt greit. Er det sant?? 0 Siter
frosken Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Er det sant?? Ja, det er kjempepraktisk :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Ja, det er kjempepraktisk :-) Du velger vel stort sett de rosa plastsekkene når du flytter. De svarte er for harry og meg. 0 Siter
frosken Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Du velger vel stort sett de rosa plastsekkene når du flytter. De svarte er for harry og meg. Hehe... *s* 0 Siter
Liliaceae Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Du velger vel stort sett de rosa plastsekkene når du flytter. De svarte er for harry og meg. ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Kanskje du skulle tipse henne om å la bøkene stå i de flyttbare bokhyllene, også? :-) Og fryseboksen - tenk så mye en kan få plass til i den! :-). 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 De kommer kanskje til å ta skuffene ut av kommoden under transport, men det kan også hende at de har seler med seg og velger å bære kommoden med dem. I såfall går det sikkert greit. Om man flytter en full kommode risikerer man jo at skuffene sklir opp og at alt ramler ut, men det er kanskje ikke alle som har noe imot at trusene havner utover hele oppgangen... ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Om man flytter en full kommode risikerer man jo at skuffene sklir opp og at alt ramler ut, men det er kanskje ikke alle som har noe imot at trusene havner utover hele oppgangen... ;o) Pst, det går an a tape igjen skuffene. Det har jeg gjort når vi har flyttet - selv med tomme skuffer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.