Gå til innhold

Krise - trenger sydame fort


Gjest Helt krise

Anbefalte innlegg

Lag en liste i morgen over alle mulige folk som kan hjelpe deg.

Venner, sydamer, naboer, familie.

Ring f.eks. butikker hvor de selger garn og symaskiner og slikt. De som jobber der er jo ofte flinke til å sy, eller de kanskje kjenner noen..

Ha en back up plan-hvis du ikke har fått ordnet istand en avtale innen et visst kl.slett eller når du er ferdig på jobb, så drar du ut og kjøper nye klær eller bruker noe du har fra før.

Så får du heller glede deg til neste gang du får anledning til å bruke kjolen. Og sikkert lurt å hente kjolen hos skredder uke før du skal bruke den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helt krise

Ja, det er fryktelig kort varsel.

Men hva med anssatte i brudebutikker? De bruker jo å sy utleiekjoler ut og inn og opp og ned.

Ja, jeg får ta ringerunde imorgen tidlig...jeg betaler hva som helst ..bare jeg kan få det gjort. Har allerede vært og hengt av en kjole som jeg til nøds kan bruke....men det er bare så innmari nedtur...den kjolen er ikke i nærheten av det som var planlagt.

Jeg bare VIL ha den kjolen på meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helt krise

Kanskje du kan tilby deg å betale dobbelt pris for jobben?

Ja, det står ikke på pengene i dette tilfellet... jeg gir nesten hva som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får ta ringerunde imorgen tidlig...jeg betaler hva som helst ..bare jeg kan få det gjort. Har allerede vært og hengt av en kjole som jeg til nøds kan bruke....men det er bare så innmari nedtur...den kjolen er ikke i nærheten av det som var planlagt.

Jeg bare VIL ha den kjolen på meg!!

Men er den virkelig så mye for lang at den ikke kan brukes slik den er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helt krise

Er du sikker på at du ikke kan klare det selv? Evt. "lime" den opp?

Her er forresten lenken til kjolen.... den er bare nydelig på... folk har jo så forskjellig smak..men jeg elsker den...og den sitter så fint på...men som du ser, så er den noe lang bak.

Har kjøpt inn alt stæsj og tilbehør til den også og det blir ikke lett å finne noe som matcher denne i butikkene nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten lenken til kjolen.... den er bare nydelig på... folk har jo så forskjellig smak..men jeg elsker den...og den sitter så fint på...men som du ser, så er den noe lang bak.

Har kjøpt inn alt stæsj og tilbehør til den også og det blir ikke lett å finne noe som matcher denne i butikkene nå

Og her var lenken

http://www.therosedress.com/shop/products/itemCD.asp?Id=1053&vendorid=CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helt krise

Men er den virkelig så mye for lang at den ikke kan brukes slik den er?

Ja, for det et på en måte litt "slep" på den...jeg kommer garantert til å snuble i den etter et par drinker eller noen tramper på den og jeg går nesegrus! For ikke å snakke om hvordan det blir å danse..

Her er lenken til kjolen:

http://www.therosedress.com/shop/products/itemCD.asp?Id=1053&vendorid=CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helt krise

Skjønner at den ikke er så enkelt å legge opp selv. Håper du finner noen som kan hjelpe til i morgen. Har tro på at morsans råd om brudesalonger kan ha noe for seg.

Ja, jeg får prøve på det, og satse på at det ikke er høysesong for bryllup nå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det et på en måte litt "slep" på den...jeg kommer garantert til å snuble i den etter et par drinker eller noen tramper på den og jeg går nesegrus! For ikke å snakke om hvordan det blir å danse..

Her er lenken til kjolen:

http://www.therosedress.com/shop/products/itemCD.asp?Id=1053&vendorid=CD

Pen kjole:-)

Men ja jeg skjønner at det kanskje ikke er så greit å gå med den slik om den er for lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det et på en måte litt "slep" på den...jeg kommer garantert til å snuble i den etter et par drinker eller noen tramper på den og jeg går nesegrus! For ikke å snakke om hvordan det blir å danse..

Her er lenken til kjolen:

http://www.therosedress.com/shop/products/itemCD.asp?Id=1053&vendorid=CD

Så lekker kjole!

Håper det ordner seg for deg med å finne noen som kan hjelpe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helt krise

Så lekker kjole!

Håper det ordner seg for deg med å finne noen som kan hjelpe deg!

Ja, det håper virkelig jeg også...jeg er så fornøyd med den og følte meg så vel med den på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...