Gå til innhold

konsekvenser av å ha vært på glattcelle?

Anbefalte innlegg

Gjest glattcelle
Skrevet

Hvis en person flere ganger har deltatt i demonstrasjoner og blitt satt på glattcelle, får det noen betydning for den personen i forhold til jobb eller besøk til USA?

anyone?

Skrevet

Vedkommende kommer ikke inn, det er et av spørsmålene man må svare på og de sier man får avslag. Men det går jo alltid an å prøve, men det er jo surt å ha kjøpt billett, tatt turen over og så bli stoppet i immigration og måtte reise hjem for egen regning.

Gjest glattcelle
Skrevet

Vedkommende kommer ikke inn, det er et av spørsmålene man må svare på og de sier man får avslag. Men det går jo alltid an å prøve, men det er jo surt å ha kjøpt billett, tatt turen over og så bli stoppet i immigration og måtte reise hjem for egen regning.

Hjelper det om personen krysser usa ved å kjøre gjennom fra Canada eller Alaska? Er de like strenge da?

Skrevet

Hjelper det om personen krysser usa ved å kjøre gjennom fra Canada eller Alaska? Er de like strenge da?

Ja, det tror jeg. Lurer på om ikke amerikanere og canadier må ha pass nå for å krysse grensa, i hvert fall er det under diskusjon.

Gjest glattcelle
Skrevet

Ja, det tror jeg. Lurer på om ikke amerikanere og canadier må ha pass nå for å krysse grensa, i hvert fall er det under diskusjon.

ja saken gjelder heldigvis ikke meg, men det er beklagelig at mange ungdommer deltar i demonstrasjoner uten å ane at dette kan bli en av følgene.

Skrevet

ja saken gjelder heldigvis ikke meg, men det er beklagelig at mange ungdommer deltar i demonstrasjoner uten å ane at dette kan bli en av følgene.

Jeg synes egentlig det er mer beklagelig at det er så syke regler for å komme inn i USA. Har du hatt noen kjønnsykdommer og har planlagt å spre det i USA. Hvilken fil man har og om man har vært i en barneomsorgsak i USA. Eller om man har hatt psykiske problemer og gått til psykolog.

Jeg viste skjema til amerikanerne jeg traff og de hadde ingen anelse og mente spørsmålene stred mot amerikansk lov.

Skrevet

Jeg synes egentlig det er mer beklagelig at det er så syke regler for å komme inn i USA. Har du hatt noen kjønnsykdommer og har planlagt å spre det i USA. Hvilken fil man har og om man har vært i en barneomsorgsak i USA. Eller om man har hatt psykiske problemer og gått til psykolog.

Jeg viste skjema til amerikanerne jeg traff og de hadde ingen anelse og mente spørsmålene stred mot amerikansk lov.

Jeg har reist utallige ganger til USA og aldri sett slike skjemaer du henviser til.

Skrevet

Det kan få konsekvenser å ha gjort noe ulovlig. Da må det søkes visa. Da kommer det anpå hva ulovlighetene består av om du får visa eller ikke.

Skrevet

Jeg har reist utallige ganger til USA og aldri sett slike skjemaer du henviser til.

Da er de nye, jeg dro over i juni. Det er jo omtrent de samme spørsmålene man svarer på når man søker på waivervisa

Skrevet

Da er de nye, jeg dro over i juni. Det er jo omtrent de samme spørsmålene man svarer på når man søker på waivervisa

Jeg var der i september.

Skrevet

Jeg var der i september.

Jeg svarte på de samme spørsmålene tre ganger, før jeg dro, på flyet til Philly og så på flyet til Nashville.

Skrevet

En av mine venninner var "på kjøret" når hun var yngre, og har dommer på seg pga narkotika ( videresalg ) hun kom inn i USA uten problemer, hun var kjempenervøs for at hun skulle bli sendt tilbake, men hun fikk slippe inn uten noe pes i det hele tatt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...