Gå til innhold

Er det bare meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som nesten fikk litt Solfrid-Rørlien Saue-vibber der Maria Haukaas Storeng satt i Senkveld-sofaen med den blå kjolen og lebestiften?

AneM1365380603
Skrevet

Det tenkte jeg ikke på, men hun ble litt konete med det håret. Hun som ser litt streng ut bør kanskje velge en friskere frisyre?

Skrevet

*latterbrøl*

Hohohoho... hehe, jo, det var faktisk en viss likhet..!

Skrevet

*latterbrøl*

Hohohoho... hehe, jo, det var faktisk en viss likhet..!

Hår + kjole + lebestift ble for mye for meg.

Jeg synes Maria H.S. ofte ser både søt og nydelig ut, men hun ble for tilgjort og så litt små-kjerring-aktig, synes jeg. Hun så veldig mye eldre ut enn det hun er.

Skrevet

Det tenkte jeg ikke på, men hun ble litt konete med det håret. Hun som ser litt streng ut bør kanskje velge en friskere frisyre?

Ja, og kjole og lebestift hjalp ikke heller...;-)

Skrevet

Ja, når du sier det....:-) Damer med smale lepper bør unngå rød leppestift, synes jeg:-(

Skrevet

Jeg synes Maria H.S. ofte ser både søt og nydelig ut, men hun ble for tilgjort og så litt små-kjerring-aktig, synes jeg. Hun så veldig mye eldre ut enn det hun er.

Stylisten har vært på julebordsfylla ;-)

Skrevet

Hun så ikke godt ut i kveld. Litt dratt og markert og med alt for mye sminke - på feil måte.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, og kjole og lebestift hjalp ikke heller...;-)

Det la jeg ikke merke til, for jeg stussa sånn over hele henne da hun kom med den frisyren. Hun så ikke ut som en ungpike lenger.

Skrevet

Det la jeg ikke merke til, for jeg stussa sånn over hele henne da hun kom med den frisyren. Hun så ikke ut som en ungpike lenger.

Du sier det så diplomatisk:-)

Skrevet

LOL:-) Ja, et eller annet var helt feil i hvert fall.

AneM1365380603
Skrevet

Du sier det så diplomatisk:-)

*Hehe* Men sannheten er at jeg ikke la merke til antrekket, men de knallrøde leppene så jeg. Hun så litt kjerringaktig ut, ja, men Lene A virkelig har tjent på å farve håret/fjerne silikon.

Skrevet

Du som er så flink til å google kan kanskje finne et bilde fra den omtalte episoden?

*smiler pent* ;)

Skrevet

Du som er så flink til å google kan kanskje finne et bilde fra den omtalte episoden?

*smiler pent* ;)

Jeg forsøkte før jeg la ut tråden... Du får vente på reprisen:-)

Skrevet

*he he*

Skrevet

Jeg forsøkte før jeg la ut tråden... Du får vente på reprisen:-)

Tenkte jeg det ikke ;-)

*smører seg med tålmodighet*

Skrevet

Jeg tenkte på Nora Brockstedt...

Ja, jeg kan se den:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...