Mary Poppins Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Hår + kjole + lebestift ble for mye for meg. Jeg synes Maria H.S. ofte ser både søt og nydelig ut, men hun ble for tilgjort og så litt små-kjerring-aktig, synes jeg. Hun så veldig mye eldre ut enn det hun er. Enig. Hun så mye eldre ut enn det hun er, og også veldig blass ut. Ikke helt heldig. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 *Hehe* Men sannheten er at jeg ikke la merke til antrekket, men de knallrøde leppene så jeg. Hun så litt kjerringaktig ut, ja, men Lene A virkelig har tjent på å farve håret/fjerne silikon. "men Lene A virkelig har tjent på å farve håret/fjerne silikon." Enig! I motsetning til Maria H.S så så Lene A veldig bra ut igår. 0 Siter
Lula Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Takk :-) Men linken funka ikke :-/ Hmm- funker her. Er en artikkel i Dagbladet med Maria og Lene Alexandra. Viser godt utseende og antrekk som blir diskutert. Heter: Nå konkurrerer de igjen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Hmm- funker her. Er en artikkel i Dagbladet med Maria og Lene Alexandra. Viser godt utseende og antrekk som blir diskutert. Heter: Nå konkurrerer de igjen Nå funka den her også! Takk:) Ser Solfrid R.Saue-likheten, ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.