Gå til innhold

Vertinnen burde gå ut!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sagt det før, og sier det igjen. Charlotte er FÆL!! Passer overhode ikke inn. Håper TV2 satser på andre om det skulle bli en ny runde.

Skrevet

Skjønner ikke at hun er så mye verre enn andre av dagens programledere....Det eneste er håret hennes. Hun skulle jo ikke hatt så langt og flisete og mørkt hår. Hun hadde passet mye bedre med lyst hår :-)

Skrevet

Jeg synes ærlig talt at det burde bli slutt på all sippingen av både mira og charlotte. De burde være så profesjonelle at de klarer og holde seg. Det hele er en konkurranse og det skal bare bli en tilbake.

Skrevet

Er ikke overbegeistret jeg heller og hadde jeg ikke hatt noen favoritt hadde jeg ikke sett programmet, mye på grunn av henne. Hun er stressende og kunstig og jeg blir snart sprø av henne "ååååkeeeei!"

Dessuten hadde hun vært mye finere med mildere sminke, litt lysere hår og ikke så mye sorte klær - i tillegg til at kjolene godt kunne gått noen cm lengre ned på lårene... *Gammel og prippen*

Skrevet

Er ikke overbegeistret jeg heller og hadde jeg ikke hatt noen favoritt hadde jeg ikke sett programmet, mye på grunn av henne. Hun er stressende og kunstig og jeg blir snart sprø av henne "ååååkeeeei!"

Dessuten hadde hun vært mye finere med mildere sminke, litt lysere hår og ikke så mye sorte klær - i tillegg til at kjolene godt kunne gått noen cm lengre ned på lårene... *Gammel og prippen*

"i tillegg til at kjolene godt kunne gått noen cm lengre ned på lårene... *Gammel og prippen*"

Nei Lillemus nå får du gi deg. Jenta er jo ung med en flott modellkropp! Hvis ikke hun skal kunne gå med korte kjoler, hvem kan det da?

Jeg synes også hun er fryktelig slitsom, men synes hun har ganske mang kule antrekk på seg. Synes også det er litt tøft med det mørke håret og mørke sminken. Men at vi ikke er enige på dette er jo ikke akkurat noen bombe ;D

Skrevet

"i tillegg til at kjolene godt kunne gått noen cm lengre ned på lårene... *Gammel og prippen*"

Nei Lillemus nå får du gi deg. Jenta er jo ung med en flott modellkropp! Hvis ikke hun skal kunne gå med korte kjoler, hvem kan det da?

Jeg synes også hun er fryktelig slitsom, men synes hun har ganske mang kule antrekk på seg. Synes også det er litt tøft med det mørke håret og mørke sminken. Men at vi ikke er enige på dette er jo ikke akkurat noen bombe ;D

Jeg er av den oppfatning at kjoler som knapt dekker trusekanten er forbeholdt jenter under barneskolealder. :o)

For større jenter evt. på soverommet. ;o)

Skrevet

''Jenta er jo ung med en flott modellkropp! Hvis ikke hun skal kunne gå med korte kjoler, hvem kan det da?''

Enig.

Og så er det litt kult med de megalange beina hennes som liksom aldri tar slutt:-)

Skrevet

Skjønner ikke at hun er så mye verre enn andre av dagens programledere....Det eneste er håret hennes. Hun skulle jo ikke hatt så langt og flisete og mørkt hår. Hun hadde passet mye bedre med lyst hår :-)

''Skjønner ikke at hun er så mye verre enn andre av dagens programledere....''

Helt enig.

Skrevet

ENIG!!!!!!!!!!!!!!! Fjollete er hun og at hun er pen skjønner jeg ikke noe av. Syns fakisk at hun er litt grell jeg....litt sånn hekseaktig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...