Gå til innhold

sydenferie i februar


Gjest majas mamma

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

[quote name=Shira :o)' timestamp='1260191849' post='4264514]

Sist jeg var på hotellferie i en by her i Norge, så ruslet det en feit rotte forbi meg da jeg skulle hjem om natta.

Spennende å oppleve litt lokalt dyreliv i ferien! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende å oppleve litt lokalt dyreliv i ferien! :-)

Vet ikke om spennende var helt dekkende her da...

Da var det kulere med Gambia hvor vi klappet krokodille.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Spennende å oppleve litt lokalt dyreliv i ferien! :-)

Ja, det var egentlig det mest spennende innslaget jeg hadde hele kvelden ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Vet ikke om spennende var helt dekkende her da...

Da var det kulere med Gambia hvor vi klappet krokodille.....

Jeg pinglet ut jeg i Beduinleiren i Egypt, men guttungen holdt øgler, små krokodillelignde saker, og andre for han spennede dyr. Jeg holdt meg til å se på bildene etterpå jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1260192852' post='4264531]

Jeg pinglet ut jeg i Beduinleiren i Egypt, men guttungen holdt øgler, små krokodillelignde saker, og andre for han spennede dyr. Jeg holdt meg til å se på bildene etterpå jeg ;o)

Det var ikke krokodilleunger vi klappet altså. Men en fullvoksen krokodille. Var i en krokodillepark, og der var ikke krokodillene gjerdet inn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke krokodilleunger vi klappet altså. Men en fullvoksen krokodille. Var i en krokodillepark, og der var ikke krokodillene gjerdet inn....

OI, så kult! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Det var ikke krokodilleunger vi klappet altså. Men en fullvoksen krokodille. Var i en krokodillepark, og der var ikke krokodillene gjerdet inn....

Da hadde jeg muligens pinglet enda mer ;o) Eller kanskje ikke, på en god dag er jeg tøff. Vi er langt fra ferdige med å reise, så kanskje det blir Gambia en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut, men det blir litt for langt. Og skal jeg dit vil jeg ha med mannen også, ikke reise alene.

Han jobber nemlig turnus og skal jobbe hele uka, og da tenkte jeg å finne på noe bare for meg og frøkna. Men det ser visst dårlig ut *sukk*

Da synes jeg dere skal dra til Gran Canaria. Bare nyte og slappe av og kose dere massevis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Det bor nå en gang litt fler av oss "her nede" :)

Kautokeino har 0,3 innbyggere per km2, det sentrale østlandet (Østfold, Akershus og Oslo) har 134,2 innb. per km2 landareal.

Men areal har "dere" mer av da, Kautokeino kommune med ca. 3000 innb. har et areal større enn Østfold, Akershus og Oslo til sammen! :-)

:-)

Ja, jeg vet selvsagt at det er flere her nede enn der oppe. Men jeg kunne ikke dy meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1260194339' post='4264549]

Da hadde jeg muligens pinglet enda mer ;o) Eller kanskje ikke, på en god dag er jeg tøff. Vi er langt fra ferdige med å reise, så kanskje det blir Gambia en gang.

Det er i hvert fall et mulig reisemål:-) Ser ikke bort fra at vi tar en tur dit igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...