Gå til innhold

En kjæreste i motstandsbevegelse


Gjest strutsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

''denne Kjartan (eller hva han nå heter). ''

;-) Kjakan!!

Dvs han heter ikke det, det er bare et kallenavn. Han heter Gunnar Sønsteby og er Norges høyest dekorerte mann.

Kjakan, ja. Men han er sannsynligvis for gammel for jenta over uansett, og hvis han ikke er det, tviler jeg i hvert fall på at han løper rundt på byen og slåss i hans alder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strutsen

Da ville jeg ikke lagt noe i dommen. Det er 40 år siden. Han har sonet sin straff, og har holdt seg på matta siden den gang.

Siden du i det hele tatt vurderer et forhold med ham, vil jeg tro han er en annen person i dag.

Men da forutsetter jeg at du har normal dømmekraft. For alt jeg vet er du en sånn som sender brev til seriemordere i håp om ekteskap. ;)

Ja ja selvfølgelig kan jeg være en som sender brev til seriemordere:-). Han som satt i fengsel er tidligere kjæreste som har skrevet til meg nå. Hvorfor det ble slutt imellom oss i sin tid vil jeg ikke kommentere.

Han som er i motstandsbevegelse gjorde det slutt nylig, men skrev og vil snakke med meg. Pussig nok fikk jeg de mailene samtidig, derfor skrev jeg innleggene.

Han nåværende er ikke Gunnar "Kjakan" Sønsteby, men faktisk en kompis av han. Motstandsbevegelsen er ikke norsk, mer sier jeg ikke om det. Jeg er en god del yngre enn han, selvom jeg ikke er helt ung. Sønsteby er i hvert fall mye eldre enn meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjakan, ja. Men han er sannsynligvis for gammel for jenta over uansett, og hvis han ikke er det, tviler jeg i hvert fall på at han løper rundt på byen og slåss i hans alder. ;)

Kjakan fyller snart 92 år, og er visstnok lykkelig gift:-) Jeg har ihvertfall sett han på tv sammen med kona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...