Gå til innhold

Stor, rød duk

Anbefalte innlegg

Gjest Juuuleduk
Skrevet

Jeg trenger en rød bordduk til jul. Ikke med noe mønster, bare pent julerød. Fant ikke noe på Hansen&Dysvik i Oslo i dag. Andre butikker som fører skikkelige duker? Tjukk bomull eller noe. Minst 3 meter lang.

Jeg vet ikke om noen slike butikker her. (Ikke IKEA, der har jeg vært).

Gjest trolline
Skrevet

Jysk har 5 meters ruller i alle farger.Strykefritt! Jeg har i sølv og hvit..kjempefornøyd:0)

Skrevet

Jeg kjøpte nylig to røde duker på Europris. En til salongbord og en til spisestuebord. De hadde tre strørrelser der, den lengste 3.20meter. Ikke var dem dyre heller og pen rødfarge.

Gjest Juuuleduk
Skrevet

Jysk har 5 meters ruller i alle farger.Strykefritt! Jeg har i sølv og hvit..kjempefornøyd:0)

Tusen takk for gode forslag. Jeg får ta meg en runde!

Skrevet

Auda. Stygg overskift for oss dyslektiske.

Jeg tog'an først da jeg så at Axcia lo så godt! ;-)

Skrevet

Jeg tog'an først da jeg så at Axcia lo så godt! ;-)

Merkelig ;-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...