Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fulgte ikke med noen oppskrift. Det sto noe uforståelig info til rekvirentetn som vel er legen, om at den burde fryses, for å ikke overstige 20 grader.

Bør jeg fryse den?

Er det viktig å ikke ha spist rødt kjøtt dagen før, synes noen skrev om det på nettet. Mulig at jeg spiste 2 skiver salami i går.

Fortsetter under...

Skrevet

Skal den undersøkes for blod eller bakterier. Hvis det er blod har kostholdet litt å si, men to skiver salami slår ikke ut tror jeg.

Gjest Niccola
Skrevet

Du må finne ut av hva du kan spise og ikke, du skal ikke spise rødt kjøtt og en god del annet i 3 dager før. Dette er viktig for å unngå feildiagnostisering.

Du har vel kjøpt produktet på apoteket? Da kan du be om bruksanvisning der, eller søke på nett.

Du kan oppbevare den i kjøleskapet, men ikke nødvendig.

Skrevet

Du må finne ut av hva du kan spise og ikke, du skal ikke spise rødt kjøtt og en god del annet i 3 dager før. Dette er viktig for å unngå feildiagnostisering.

Du har vel kjøpt produktet på apoteket? Da kan du be om bruksanvisning der, eller søke på nett.

Du kan oppbevare den i kjøleskapet, men ikke nødvendig.

Jeg fikk den hos legen uten bruksansvisning. Har heller ikke funnet noen bruksansvisning på nett.

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg fikk den hos legen uten bruksansvisning. Har heller ikke funnet noen bruksansvisning på nett.

Da ringer du rett og slett legekontoret og spør.

Kjedelig å styre med en slik prøve når du risikerer at svaret blir feil.

Skrevet

Da ringer du rett og slett legekontoret og spør.

Kjedelig å styre med en slik prøve når du risikerer at svaret blir feil.

Testen heter Calprotectioen i feces, en såkalt FeCal test. Jeg ringte og jeg trengte ikke å tenke på hva jeg spiste eller å fryse den.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...