Gå til innhold

Oj, snart jul.


cathlin

Anbefalte innlegg

''Noe må pent nødt til å vente til desemberlønna kommer på fredag.''

*S* Dette får meg til å tenke på kredittkorttråden for noen dager siden:-) Hadde vært ypperlig å kjøpe julegavene på en dag da det passer best, og så betale kredittkortregninga med de pengene de får til fredagen...;-)

Så lenge det bare er et periodiseringsspørsmål og ikke at man bruker penger man overhodet ikke har, så er jo kredittkort bare lurt,

synes

Jeg har det ikke så travelt og har i grunnen ikke hatt tid i det siste og skal ta den siste shoppingen på lørdag. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    17

  • Lillemus

    3

  • morsan

    3

  • tusseline

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

''Noe må pent nødt til å vente til desemberlønna kommer på fredag.''

*S* Dette får meg til å tenke på kredittkorttråden for noen dager siden:-) Hadde vært ypperlig å kjøpe julegavene på en dag da det passer best, og så betale kredittkortregninga med de pengene de får til fredagen...;-)

Så lenge det bare er et periodiseringsspørsmål og ikke at man bruker penger man overhodet ikke har, så er jo kredittkort bare lurt,

synes

Hehe, exactly! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken jeg mener har masse sånne små rare design-ting - masse artige orginale ting, som jeg ser for meg at søsteren min og svigerinnen kan få feks. Ligger like ved et sted som selger bl.a sushi. :)

er det den som heter Design-Torget eller noe slikt og som ligger rett ved siden av Boccata inne i Byporten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken jeg mener har masse sånne små rare design-ting - masse artige orginale ting, som jeg ser for meg at søsteren min og svigerinnen kan få feks. Ligger like ved et sted som selger bl.a sushi. :)

Like ved platekompaniet også? Midt i gangen der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det den som heter Design-Torget eller noe slikt og som ligger rett ved siden av Boccata inne i Byporten?

Var den jeg tenkte på. Flink du er med navn;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det den som heter Design-Torget eller noe slikt og som ligger rett ved siden av Boccata inne i Byporten?

Jepp, den er det. Håper å få unna noen gaver der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det den som heter Design-Torget eller noe slikt og som ligger rett ved siden av Boccata inne i Byporten?

Åh, ja. Der skulle jeg gjerne hatt meg en tur innom for å løse de siste julegavegreiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg ligger ikke så godt an. Har kjøpt det som skal sendes, men det er ikke sendt. Mangler mange pakker til barna og annen familie her jeg bor. Jeg vet hva jeg skal kjøpe sånn ca, heldigivs.

Jeg har ikke tatt bilde av barna enda, så spørs hvordan det går med julekortene i år... Problemet er at barna aldri er hjemme samtidig.

Jeg er litt småstressa, for så liten kontroll har jeg ikke hatt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger ikke så godt an. Har kjøpt det som skal sendes, men det er ikke sendt. Mangler mange pakker til barna og annen familie her jeg bor. Jeg vet hva jeg skal kjøpe sånn ca, heldigivs.

Jeg har ikke tatt bilde av barna enda, så spørs hvordan det går med julekortene i år... Problemet er at barna aldri er hjemme samtidig.

Jeg er litt småstressa, for så liten kontroll har jeg ikke hatt før.

I kveld spekulerer jeg fælt på å drite i årets julekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld spekulerer jeg fælt på å drite i årets julekort.

Jeg gir blanke i julekort og julebrev i år. Gidder ikke og lommeboka er bunnskrapt i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

I kveld spekulerer jeg fælt på å drite i årets julekort.

Jeg har tenkt samme tanken selv. Jeg dropper det ikke, men har vurdert julekort med nisser i stedet for, he he. Det vil bli rart etter mange år med julekort av barna.

Får no sjå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt, men bestilte julekort på nett nå nettopp. Det får holde litt til. Eksamen og 6 julekonserter i neste uke, så skal jeg begynne å ofre jula en tanke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ligger ikke særlig bra an. Har kjøpt 3 gaver, bestilt en og bestemt et par til. Har satt frem adventslysene og noen julestjerner (sistnevnte er "rester" fra en fest sist helg). Har ryddet litt i huset. Det er vel så langt vi har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ligger ikke særlig bra an. Har kjøpt 3 gaver, bestilt en og bestemt et par til. Har satt frem adventslysene og noen julestjerner (sistnevnte er "rester" fra en fest sist helg). Har ryddet litt i huset. Det er vel så langt vi har kommet.

Det er en bra start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt, men bestilte julekort på nett nå nettopp. Det får holde litt til. Eksamen og 6 julekonserter i neste uke, så skal jeg begynne å ofre jula en tanke. :)

Bra at det ikke er 6 eksamener og 1 julekonsert, da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...