Gå til innhold

Hvilken strømpebukse til kjole?


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    10

  • Mary Poppins

    6

  • pekkaline

    2

  • Nikki

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

*host* Solbrun nå?! Øh... *titter nedover blåhvite legger* ;)

Jeg sa også solbrun, men i hodet så jeg for meg samme farge som bryst/ rygg/ armer etter ett strøk selvbruningskrem... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt skummelt å bruke det til min kjole, så jeg må sjekke om det blir helt sprøtt eller om det blir kult ;)

Ja, jeg er litt usikker på om det vil passe med denne type strømpebukse til slik kjole som du beskrev (hvis jeg forstod den riktig). Iallfall den du avbildet ville jeg neppe brukt med opaque tett svart strømpebukse.

Jeg bruker veldig ofte slike strømpebukser på jobb, men da til helt annen type stoff osv.

Og så skriver du her at det er vennejulebord nsom ikke skal være så fin som f eks dåp, og da blir jeg også litt usikker. Den kjolen du linket til kunne man jo fint ha brukt i dåp, og da ville jeg nok hatt sånn tynnere, lys strømpebukse som jeg linket til lenger opp:-)

men det er mulgi at din kjole er såpass mye annerledes enn den du linket til slik at den blir litt mindre 'stiv' og derfor passer til tykkere svart str.bukse?

Det er jo bare å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er litt usikker på om det vil passe med denne type strømpebukse til slik kjole som du beskrev (hvis jeg forstod den riktig). Iallfall den du avbildet ville jeg neppe brukt med opaque tett svart strømpebukse.

Jeg bruker veldig ofte slike strømpebukser på jobb, men da til helt annen type stoff osv.

Og så skriver du her at det er vennejulebord nsom ikke skal være så fin som f eks dåp, og da blir jeg også litt usikker. Den kjolen du linket til kunne man jo fint ha brukt i dåp, og da ville jeg nok hatt sånn tynnere, lys strømpebukse som jeg linket til lenger opp:-)

men det er mulgi at din kjole er såpass mye annerledes enn den du linket til slik at den blir litt mindre 'stiv' og derfor passer til tykkere svart str.bukse?

Det er jo bare å prøve!

Den er nok mer julebord enn dåp, ja ;) Jeg tror nesten jeg bare må prøve meg fram her og se meg selv i speilet med ulike varianter av strømpebukser ;)

Har også en annen kjole jeg kan bruke. Ligner på denne: http://www.motehus.no/prod.php?id=8355&Kjole%20-%20Business%201679%20svart%2Flilla

Overdelen på min kjole er i sølv. Den ser jeg for meg hadde vært fin med blank-sorte tights og høyhælte svarte sko. Kanskje jeg går for den? Den blå kan jeg bruke på julaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo den store slegeren i år, men man må føle seg vel også ja... :) Hvilke sko skal du ha da?

Svarte pensko, enten pumps eller med reimer (begge med ganske høye hæler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er faktisk ikke så veldig ulik kjolen til høyre: http://www.ourweddingplus.com/blog/wp-content/uploads/2007/12/bridesmaid-dresses.jpg

Fargen er iallefall lik og tildels fasongen også, bortsett fra at min nok ikke kan sies å vær brudepikeaktig ;) Min kjole er smalere nederst, samt at den har litt mer ermer.

Blir det ikke veldig tungt med svarte til den kjolen. Sånne uten føtter i litt lysere farge da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er nok mer julebord enn dåp, ja ;) Jeg tror nesten jeg bare må prøve meg fram her og se meg selv i speilet med ulike varianter av strømpebukser ;)

Har også en annen kjole jeg kan bruke. Ligner på denne: http://www.motehus.no/prod.php?id=8355&Kjole%20-%20Business%201679%20svart%2Flilla

Overdelen på min kjole er i sølv. Den ser jeg for meg hadde vært fin med blank-sorte tights og høyhælte svarte sko. Kanskje jeg går for den? Den blå kan jeg bruke på julaften :)

Den var også fin:-)

Ellers må jeg bare kommentere at du skrev "Den er nok mer julebord enn dåp, ja ;) ", for jeg er ikke enig i at ethvert julebord er mindre stæsjet enn dåp...;-)

jeg har gått på julebord enkelte år i sid kjole med bare skuldre, sjal og lange hansker - ville aldri gått slik i en dåp;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke veldig tungt med svarte til den kjolen. Sånne uten føtter i litt lysere farge da

Hmm, klarer ikke å se for meg hva slags lysere farge? Når det gjelder strømpebukser, så er jeg vanskelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var også fin:-)

Ellers må jeg bare kommentere at du skrev "Den er nok mer julebord enn dåp, ja ;) ", for jeg er ikke enig i at ethvert julebord er mindre stæsjet enn dåp...;-)

jeg har gått på julebord enkelte år i sid kjole med bare skuldre, sjal og lange hansker - ville aldri gått slik i en dåp;-)

Enig i det ;)

Det er bare det at dette er et vennejulebord i et privatlokale. Hadde vi vært på hotell f.eks., så ville jeg sikkert stæsja meg opp enda mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på hvor lang kjolen er. Hvis den er kort kan du fint ha noen tøffe sorte tights til. Men hvis den er såpass lang som på linken under her, er jeg ganske sikker på at det ikke kommer til å være spesielt fint eller flatterende med mørke sorte tights.

Hvorfor vil du ikke ha hudfargede? Personlig tror jeg at det ville vært finest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er stilig. Men da må kjolen være kort (altså helst over kneet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på hvor lang kjolen er. Hvis den er kort kan du fint ha noen tøffe sorte tights til. Men hvis den er såpass lang som på linken under her, er jeg ganske sikker på at det ikke kommer til å være spesielt fint eller flatterende med mørke sorte tights.

Hvorfor vil du ikke ha hudfargede? Personlig tror jeg at det ville vært finest.

''Det kommer ann på hvor lang kjolen er. ''

Enig. (Bortsett fra at "an" staves med én n, da *he he*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...