Gå til innhold

Hvilken strømpebukse til kjole?


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Forresten, dersom du velger å gå for sorte tights kan jeg si at Lindex har et meget godt utvalg av både skinntights og tights med paljetter, og mye annet kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    10

  • Mary Poppins

    6

  • pekkaline

    2

  • Nikki

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

''Det kommer ann på hvor lang kjolen er. ''

Enig. (Bortsett fra at "an" staves med én n, da *he he*)

Duh.. jeg kom hjem fra jobb for 15 min siden. Give me a break ;-)

*sliiiiiiten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, dersom du velger å gå for sorte tights kan jeg si at Lindex har et meget godt utvalg av både skinntights og tights med paljetter, og mye annet kult.

Ja, det er kult, men kanskje ikke til en slik kjole?

Jeg har en kjole som i fasong og lengde og vidde på skjørtet ligner ganske mye på den togli linket til, bortsett fra at min er rød. Skinntights under min ville vært direkte stygt - uansett alder og snertenhet på dama:-)

Men igjen: Kommer an på kjolen og det kan jo hende at toglis kjole avviker såpass mye fra den hun linket til at det blir kult likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kult, men kanskje ikke til en slik kjole?

Jeg har en kjole som i fasong og lengde og vidde på skjørtet ligner ganske mye på den togli linket til, bortsett fra at min er rød. Skinntights under min ville vært direkte stygt - uansett alder og snertenhet på dama:-)

Men igjen: Kommer an på kjolen og det kan jo hende at toglis kjole avviker såpass mye fra den hun linket til at det blir kult likevel.

Ja enig i at det ville vært stygt på den kjolen du beskriver. Men hvis Toglis kjoler er kort så kan skinntights være kult. Hvis du ser på linken til Togli lenger ned her der hun linker til et bilde av bl. a Pia Tjelta med hvit kjole og skinntights, så ser du hva jeg mener:)

Tights med plajetter kan være stilig det og men personlig er jeg mye mer glad i skinn- eller latextights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig i at det ville vært stygt på den kjolen du beskriver. Men hvis Toglis kjoler er kort så kan skinntights være kult. Hvis du ser på linken til Togli lenger ned her der hun linker til et bilde av bl. a Pia Tjelta med hvit kjole og skinntights, så ser du hva jeg mener:)

Tights med plajetter kan være stilig det og men personlig er jeg mye mer glad i skinn- eller latextights.

Ja, jeg så Tjelta-linken. Og så la jeg ut en link til togli over en annen blå kjole, som hun sier ligner mer på hennes kjole enn den linken hun la ut selv. Så hun får nesten prøve og se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på hvor lang kjolen er. Hvis den er kort kan du fint ha noen tøffe sorte tights til. Men hvis den er såpass lang som på linken under her, er jeg ganske sikker på at det ikke kommer til å være spesielt fint eller flatterende med mørke sorte tights.

Hvorfor vil du ikke ha hudfargede? Personlig tror jeg at det ville vært finest.

Hudfargede tights? Du mener strømpebukser? Må prøve kjolen på før jeg bestemmer meg, men takk for synspunkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det er stilig. Men da må kjolen være kort (altså helst over kneet)

Kjolen er over kneet, men er litt usikker på hvor langt over... Må prøve den en gang til først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, dersom du velger å gå for sorte tights kan jeg si at Lindex har et meget godt utvalg av både skinntights og tights med paljetter, og mye annet kult.

Tusen takk for tips! Skal ta en tur på Lindex på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så Tjelta-linken. Og så la jeg ut en link til togli over en annen blå kjole, som hun sier ligner mer på hennes kjole enn den linken hun la ut selv. Så hun får nesten prøve og se:-)

Jeg tror nesten at dersom jeg bruker den blå kjolen, så må jeg ha strømpebukser til, og da slik som på bildet du linket til.

Hvis jeg velger tights, så blir det latex og den sorte og sølvgrå kjolen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudfargede tights? Du mener strømpebukser? Må prøve kjolen på før jeg bestemmer meg, men takk for synspunkt :)

Hehe mente strømpebukser ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...