Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hodepine, er kvalm, fryser og svetter om en annen (ikke like ille hele døgnet), og hoster tidvis så jeg tror at jeg dør. Kun 1. døgn med leddsmerter. Natta til i dag var et helvete, jeg sov hele formiddagen, følte meg bra i to timer, så var jeg utmatta. Dette er 4. eller 5. dagen uten normal stemme.

To av ungene bråka og terga hverandre med et infernalsk lydnivå, og jeg tok til tårene (helt på felgen av hodepinen). De ble mildt sagt sjokkerte, og var hjelpsomme gull resten av ettermiddagen.

Det er sikkert en vanlig forkjølelse? Jeg har plenty å gjøre, og får ikke gjort halvparten. Energien er bra, men jeg blir akutt utladet.

*ah, stønn* Ønsk meg god bedring ;-) *selvmedlidende snufs*

Skrevet

Huff, dette hørtes skikkelig ubehagelig ut. Godt at undersottene tok fornuften fangen og forsto alvoret i din situasjon.

Jeg ville nå bare ønske deg riktig god bedring og håper du har alt av lindrende remedier tilgjengelig :o)

Skrevet

Nope.

Håper det bare er en forkjølelse og at du kommer deg kjapt. *Klem*

Her er begge unga vaksinert, men ikke jeg. Barnevakta, som var her i går, ligger rett ut i dag, stakkars. Jeg har difinitivt ikke tid til å bli sjuk.

Skrevet

Huff, dette hørtes skikkelig ubehagelig ut. Godt at undersottene tok fornuften fangen og forsto alvoret i din situasjon.

Jeg ville nå bare ønske deg riktig god bedring og håper du har alt av lindrende remedier tilgjengelig :o)

Takk, bibben! Det beste er sitron-te med honning for halsens sårhet. Men nå er jeg så kvalm at bare tanken på honninglukta får meg til å brekke meg :-(

Snålt, for i går følte jeg meg såpass bra at jeg dro på shopping (var liksom frisk jeg da). I dag er jeg like sjaber som på fredag og lørdag :-(

Skrevet

Håper det bare er en forkjølelse og at du kommer deg kjapt. *Klem*

Her er begge unga vaksinert, men ikke jeg. Barnevakta, som var her i går, ligger rett ut i dag, stakkars. Jeg har difinitivt ikke tid til å bli sjuk.

Takk for klemmen :-) *sender deg immunitet mot dritt og basselusker*

AneM1365380603
Skrevet

Så kjedelig å få influensa nå, men det passer vel egentlig aldri. Det verste er vel om familien ligger syke julaften.

God bedring :o)

Skrevet

Så kjedelig å få influensa nå, men det passer vel egentlig aldri. Det verste er vel om familien ligger syke julaften.

God bedring :o)

''Det verste er vel om familien ligger syke julaften.''

Med julaften 2008 friskt i minne, så kan jeg skrive under på akkurat det, ja. Vi får håpe det går likar i år ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Har hatt lignende følelse et par ganger i høst allerede.

Om jeg har hatt svineinfluensaen? Vet ikke.

Om jeg har tatt vaksinen? Nei, men har tenkt at antakelig har hatt influensaen (uten å vite).

Skrevet

Har hatt lignende følelse et par ganger i høst allerede.

Om jeg har hatt svineinfluensaen? Vet ikke.

Om jeg har tatt vaksinen? Nei, men har tenkt at antakelig har hatt influensaen (uten å vite).

Jeg tenker det samme.

Skrevet

God bedring! :o) Det er slitsomt, men da er du i hvert fall frisk til jul! :o)

Skrevet

Ta vare på deg selv mest mulig, hvil mest mulig, skaff deg avlasntning til barna hvis du kan (kan de være med venner hjem feks?)

Og vær glad tross alt for at det ikke er julaften i morgen....

God bedring!!

Klem,

Skrevet

Ta vare på deg selv mest mulig, hvil mest mulig, skaff deg avlasntning til barna hvis du kan (kan de være med venner hjem feks?)

Og vær glad tross alt for at det ikke er julaften i morgen....

God bedring!!

Klem,

Takk! Føler meg i skrivende stund ganske ok ;-)

Skrevet

God bedring! :o) Det er slitsomt, men da er du i hvert fall frisk til jul! :o)

Takk!

Skrevet

Høres ut som mer enn en vanlig forkjølelse... God bedring...

Men, - med alle de plagene du sier du har - når ville det nå egentlig passet? ;-)

(Sånt passer dessverre aldri...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...