Gjest cohoho Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Har du en syk slankekur? Her er en. Colaslankekuren. Frokost: 1/2 liter cola, 1/2 brødskive med skinke og bittelitt smør. Mellommåltid: 1 glass vann, 2 super cola. Lunsj: 1 glass vann, 1 brødskive, 1/2 liter cola. Mellommåltid: 1 glass vann, 2 super cola. Middag: 1 potet, 1 kjøttkake, litt saus, 1 liten brokkoli. 1/2 liter cola. 1 glass vann. Kvelds: 1/2 liter cola. Kuren varer i 10 dager. 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Ja den kuren der blir du nok slank og fin av... 0 Siter
Gjest trådstarter - med forklaring Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Ja den kuren der blir du nok slank og fin av... Ja, men jeg har tatt den kuren tilfeldig og den har funka ikke at jeg vil anbefale den, mye sukker. men jeg gikk ned noen kilo faktisk, mest pga jeg fikk litt løs mage pga kuren... spiste jo lite, colaen var for å holde blodsukkeret oppe. Det var egentlig ikke noen kur, jeg hadde en periode med lite matlyst, og da var det omtrent kun cola jeg hadde lyst på. Sånn holdt jeg på i ti dager, og jeg gikk ned 5 kilo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.