Gå til innhold

Nespresso kaffemaskin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere Nespresso kaffemaskin ?

Er dere fornøyd ?

Skrevet

Jeg kjenner noen som har og de virker fornøyde med den. Selv synes jeg det ser søkke tungvindt ut, men det er nå så - jeg drikker ikke kaffe. :o) Synes det tar lang tid å brygge en bitteliten kaffekopp også.

Gjest greit nok
Skrevet

Vi har en, som vi brukte før vi pusset opp kjøkkenet. I det nye kjøkkenet har vi en større espressomaskin, hvor vi kjøper hele bønner, og lager kaffen "selv". Nespressomaskinen er forvist til hytta.

Nespresso lager "god nok" kaffe, men jeg synes det er veldig mye hyggeligere å kjøpe bønnene i kaffebutikk, og få kaffen slik jeg ønsker den. Mannen min lager den aller beste kaffen ;-)

Nespresso er enkelt, idiotsikkert, greit og uten "sjel og sjarm".

Det er veldig enkelt og greit å bestille kapslene på nett. Det koster en del pr kopp, men med mindre du drikker veldig mange kopper så utgjør det ikke så store summer pr dag at det vipper et familiebudsjett av pinnen.

Uansett kaffemaskin bør man tenke igjennom hvordan man skal lage kaffe når man har gjester, slik at gjestene ikke kvier seg for å be om kopp nr to, i redsel for at det er for dyrt eller tidkrevende.. Der føler jeg meg ikke så velkommen..

Skrevet

Jeg kjenner noen som har og de virker fornøyde med den. Selv synes jeg det ser søkke tungvindt ut, men det er nå så - jeg drikker ikke kaffe. :o) Synes det tar lang tid å brygge en bitteliten kaffekopp også.

Jeg elsker kaffe,så hvis kaffen er god venter jeg gjerne.Synes det ser ganske enkelt ut,da det bare er å putte inn en kapsel og trykke på en knapp.

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe men jeg har det likevel. Virker som gjestene synes det er godt ihvertfal :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...