Gå til innhold

Hva skal man tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alltid alene hjemme om dagen. Døren er låst og ingen har nøkkel.

I forrige uke la jeg meg nedpå en times tid på dagen. Når jeg våknet stod søpleposen fra kjøkkenet midt på dørterskelen på soverommet.

I dag lette jeg etter en saks. Fant ingen der de skal ligge. Nå, et par timer senere skulle jeg igjen åpne skuffen der saksene ligger... og... Håndtaket på skuffen er skrudd ut. To lange skruer og håndtak. Borte vekk foreløpig.

Hva i alle dager skal man tro?

Skrevet

Det er noen som har det gøy med deg, noen "småfolk". :o) Ikke noe farlig.

Skrevet

Nå fant jeg håndtaket. Det lå i skuffen. Skruene var skrudd på plass på selve håndtaket. Forunderlige verden:)

Skrevet

Sjalu eksmann som neste gang står klar med øksen?

Jeg hadde blitt livredd om jeg hadde opplevd noe sånt.

Gjest hypnotika
Skrevet

Jeg har opplevd mange sånne ting. Ting forsvinner, blir flyttet på osv. Er ikke redd, men det er jo veldig rart da. Katten min har fått skylden får å ha stjålet vaskebøtta mi en del ganger blant annet. Sist fant jeg den i garasjen.

Vedkurven min har vært forsvunnet i over et år. Den sto ved peisen og borte er den.

Jeg vet det er noen her, føler det på meg, men de har aldri gjort meg noe galt. Annet enn å flytte på ting da :). Du har kanskje hørt om noe de i Amerika kaller for "the small men"? :-)

brilleslangen
Skrevet

Jeg har opplevd mange sånne ting. Ting forsvinner, blir flyttet på osv. Er ikke redd, men det er jo veldig rart da. Katten min har fått skylden får å ha stjålet vaskebøtta mi en del ganger blant annet. Sist fant jeg den i garasjen.

Vedkurven min har vært forsvunnet i over et år. Den sto ved peisen og borte er den.

Jeg vet det er noen her, føler det på meg, men de har aldri gjort meg noe galt. Annet enn å flytte på ting da :). Du har kanskje hørt om noe de i Amerika kaller for "the small men"? :-)

tv-serien som ble laget om de små, het visst "lånerne" på norsk

Gjest hypnotika
Skrevet

tv-serien som ble laget om de små, het visst "lånerne" på norsk

Ja, det må være noen sånne jeg har besøk av noen ganger. En vedkasse forsvinner liksom ikke av seg selv da? Det må ha vært mange slike små lånere for å bære den store kassen da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...