Gjest Pyttan Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er alltid alene hjemme om dagen. Døren er låst og ingen har nøkkel. I forrige uke la jeg meg nedpå en times tid på dagen. Når jeg våknet stod søpleposen fra kjøkkenet midt på dørterskelen på soverommet. I dag lette jeg etter en saks. Fant ingen der de skal ligge. Nå, et par timer senere skulle jeg igjen åpne skuffen der saksene ligger... og... Håndtaket på skuffen er skrudd ut. To lange skruer og håndtak. Borte vekk foreløpig. Hva i alle dager skal man tro? 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Det er noen som har det gøy med deg, noen "småfolk". ) Ikke noe farlig. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 What?? Dette hørtes utrolig merkelig ut! 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Nå fant jeg håndtaket. Det lå i skuffen. Skruene var skrudd på plass på selve håndtaket. Forunderlige verden:) 0 Siter
Elis31 Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Sjalu eksmann som neste gang står klar med øksen? Jeg hadde blitt livredd om jeg hadde opplevd noe sånt. 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har opplevd mange sånne ting. Ting forsvinner, blir flyttet på osv. Er ikke redd, men det er jo veldig rart da. Katten min har fått skylden får å ha stjålet vaskebøtta mi en del ganger blant annet. Sist fant jeg den i garasjen. Vedkurven min har vært forsvunnet i over et år. Den sto ved peisen og borte er den. Jeg vet det er noen her, føler det på meg, men de har aldri gjort meg noe galt. Annet enn å flytte på ting da . Du har kanskje hørt om noe de i Amerika kaller for "the small men"? :-) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har opplevd mange sånne ting. Ting forsvinner, blir flyttet på osv. Er ikke redd, men det er jo veldig rart da. Katten min har fått skylden får å ha stjålet vaskebøtta mi en del ganger blant annet. Sist fant jeg den i garasjen. Vedkurven min har vært forsvunnet i over et år. Den sto ved peisen og borte er den. Jeg vet det er noen her, føler det på meg, men de har aldri gjort meg noe galt. Annet enn å flytte på ting da . Du har kanskje hørt om noe de i Amerika kaller for "the small men"? :-) tv-serien som ble laget om de små, het visst "lånerne" på norsk 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 tv-serien som ble laget om de små, het visst "lånerne" på norsk Ja, det må være noen sånne jeg har besøk av noen ganger. En vedkasse forsvinner liksom ikke av seg selv da? Det må ha vært mange slike små lånere for å bære den store kassen da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.