Gå til innhold

Er det vanskelig å lære seg om mac? tips?

Anbefalte innlegg

Gjest imac kjøperen
Skrevet

Har kjøpt imac, men må innrømme at jeg ikke er så flink da jeg er vant til vanlig PC. Har noen tips om hvordan lære meg om min nye imac på en lettfattelig måte?

Gjest I'm there for you
Skrevet

Gratulerer med din nye mac. Mac er lettere å lære enn en pc. Lykke til, og god jul! :)

Gjest imac kjøperen
Skrevet

Gratulerer med din nye mac. Mac er lettere å lære enn en pc. Lykke til, og god jul! :)

Tusen takk (0;

Skrevet

Er du vant til PC er Mac bare en tilvenningssak. Jeg var til tider lettere irritert da jeg kjøpte Mac, men nå kunne jeg ikke tenkt meg noe annet.

Og for en som ikke har brukt PC før vil jeg tro at Mac er lettere å begynne og bruke.

Skrevet

Enig i at grensesnittet er litt uvant, men det er ganske intuitivt og man venner seg til det etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...