Gjest imac kjøperen Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Har kjøpt imac, men må innrømme at jeg ikke er så flink da jeg er vant til vanlig PC. Har noen tips om hvordan lære meg om min nye imac på en lettfattelig måte? 0 Siter
Gjest I'm there for you Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Gratulerer med din nye mac. Mac er lettere å lære enn en pc. Lykke til, og god jul! 0 Siter
Gjest imac kjøperen Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Gratulerer med din nye mac. Mac er lettere å lære enn en pc. Lykke til, og god jul! Tusen takk (0; 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Er du vant til PC er Mac bare en tilvenningssak. Jeg var til tider lettere irritert da jeg kjøpte Mac, men nå kunne jeg ikke tenkt meg noe annet. Og for en som ikke har brukt PC før vil jeg tro at Mac er lettere å begynne og bruke. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Enig i at grensesnittet er litt uvant, men det er ganske intuitivt og man venner seg til det etterhvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.