sant å si Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Hvordan kan jeg stoppe den annonsen som ruller og går til høyre her? Får snart fnatt av den der spooky ungen som plutselig SER på meg :-( 0 Siter
sant å si Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Skrevet 9. desember 2009 Ved å gi penger! Takk for seriøst svar. Det gikk tydeligvis fram av innlegget hvorvidt jeg gir penger eller ikke? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Takk for seriøst svar. Det gikk tydeligvis fram av innlegget hvorvidt jeg gir penger eller ikke? ''Får snart fnatt av den der spooky ungen som plutselig SER på meg :-('' Ja, ellers hadde du ikke hatt dårlig samvittighet.... 0 Siter
sant å si Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Skrevet 10. desember 2009 ''Får snart fnatt av den der spooky ungen som plutselig SER på meg :-('' Ja, ellers hadde du ikke hatt dårlig samvittighet.... OK. Hører du sier det, og vet jo hvordan du oppfører deg fra tid til annen - så jeg har ikke tenkt å stå til regnskap. 0 Siter
Gjest tubia Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 OK. Hører du sier det, og vet jo hvordan du oppfører deg fra tid til annen - så jeg har ikke tenkt å stå til regnskap. Enig med deg... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 ''Får snart fnatt av den der spooky ungen som plutselig SER på meg :-('' Ja, ellers hadde du ikke hatt dårlig samvittighet.... ''Ja, ellers hadde du ikke hatt dårlig samvittighet....'' Samvittighet!? Hva vet du om det? Jeg liker heller ikke slik billedbruk i annonser, og det har ingen ting med budskapet å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.