Gå til innhold

Mafia Wars i FB

Anbefalte innlegg

Gjest cinderellla
Skrevet

Noen som kort kan forklare meg hva Mafia Wars går ut på?

Og hva med Farmwille? skal man bare få tak i så mye trær og dyr som mulig også høste/selge også da? Skjønner liksom ikke vitsen med det jeg da.. så mye bortkastet tid for ingenting liksom...eller så er det jeg som kanskje ikke har skjønt gamet..?

Skrevet

Farmville veit jeg ingenting om, det har jeg blokkert sammen med mange andre spill. ;)

Mafia wars er litt som et rollespill: du gjør oppdrag, som gir deg erfaring. Når du har så og så mange erfarings-poeng, går figuren din opp til neste 'level'. Du blir litt sterkere, kan oppgradere forskjellige ferdigheter, og får tilgang til nye oppdrag etter som du får nye level.

Du kan også slåss med bosser og andre spillere. Det som gjør mafia wars spesielt, er at du er sterkere i disse kampene jo flere du har på vennelista som også har mafia wars. Om du har fått en invitasjon dit, er det nok derfor.

Skrevet

Farmville veit jeg ingenting om, det har jeg blokkert sammen med mange andre spill. ;)

Mafia wars er litt som et rollespill: du gjør oppdrag, som gir deg erfaring. Når du har så og så mange erfarings-poeng, går figuren din opp til neste 'level'. Du blir litt sterkere, kan oppgradere forskjellige ferdigheter, og får tilgang til nye oppdrag etter som du får nye level.

Du kan også slåss med bosser og andre spillere. Det som gjør mafia wars spesielt, er at du er sterkere i disse kampene jo flere du har på vennelista som også har mafia wars. Om du har fått en invitasjon dit, er det nok derfor.

Man kommer ikke så langt i Mafia Wars om man ikke har endel venner som spiller.

Man er avhengi av gaver for å kunne styrke skills. Og man er avhengig av venner for å kunne vinner kamper osv.

Skrevet

Man kommer ikke så langt i Mafia Wars om man ikke har endel venner som spiller.

Man er avhengi av gaver for å kunne styrke skills. Og man er avhengig av venner for å kunne vinner kamper osv.

Når en kommer langt, blir en vel mer avhengig av kamper og energy packs. Jeg har ikke kommet så langt enda. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...