Gjest det er mørkt,det er tidlig, jeg er trøtt Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Hvor i huleste er arbeidslysta? Jeg finner den i hvert fall ikke ! ! ! "Kom arbeidslyst,-kom treng deg på ! Her skal du motstand finne." 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 som jeg skulle sagt det selv.... 0 Siter
Speak Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Når vi først er inne på gode ordtak: Morgenstund er tull i grunn! 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Når vi først er inne på gode ordtak: Morgenstund er tull i grunn! ''Når vi først er inne på gode ordtak: Morgenstund er tull i grunn!'' Det var vel litt forkortet vel? ) Morgenstund har gull i munn - det er bare tull i grunn! 0 Siter
Speak Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 ''Når vi først er inne på gode ordtak: Morgenstund er tull i grunn!'' Det var vel litt forkortet vel? ) Morgenstund har gull i munn - det er bare tull i grunn! Den er akkurat lang nok:-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Den er dessverre ikke her... 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Den er dessverre ikke her... Ikke her heller... *Titter bort på tekoppen og en kule Ferrero Rocher som straks skal konsumeres* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Den var innom meg i går. Men du verden så fort den forsvant igjen.... Om den skulle komme tilbake, er det best å bare sitte i hjørne å vente på at den forsvinner igjen. ;p 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Jeg har en deilig stratos og potetgull liggende klart til fortæring Hadde ikke lov å spise dette før huset var ferdig vaska for helga, og nå er jeg ferdig!!! Juhu Altså en bra måte å få arbeidslyst på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.