Gå til innhold

Vinterjakkekupp! (finn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

*mimre*

Det folk på Lillehammer som fremdeles bruker de grå vinterjakkene, så hvorfor ikke? :o)

Skrevet

*mimre*

Det folk på Lillehammer som fremdeles bruker de grå vinterjakkene, så hvorfor ikke? :o)

Joda, å bruke det man har er en ting, men 5000,- for den jakka der!?

Skrevet

hihi, det finnes kanskje NOEN som virkelig virkelig vil ha den :)

Skrevet

Må jo ha litt rom for pruting, og enda komme greit ut ;-)

Skrevet

Verre enn Statosjakka til de Nidaransatte! Du vet hvilken jeg mener, ja? Blå m/hvite skydotter over det hele. Snakker bigtime designblunder her altså ;-)

Skrevet

Og der var julegava til gubben i boks! Takk for tips, Lillemus! ;o)

Nå leter jeg bare etter en lik til meg selv, slik at vi kan matche når vi er ute og går tur...

Skrevet

Og der var julegava til gubben i boks! Takk for tips, Lillemus! ;o)

Nå leter jeg bare etter en lik til meg selv, slik at vi kan matche når vi er ute og går tur...

*Knegg* Kanskje selgeren kan overtale kona til å selge sin også? Dere blir bare såååå stilige! ;o)

Skrevet

*Knegg* Kanskje selgeren kan overtale kona til å selge sin også? Dere blir bare såååå stilige! ;o)

Kanskje de har overtrekksbukser i samme stoff også? *håpe* ;o)

Skrevet

5000,- kroner!!!????

Og det kalles et KUPP???

Ikke at jeg har så mye greie på "samler-markedet for OL-94 effekter" men jeg tør tippe på at kjøper gruppa til denne jakka er ganske begrenset - selv til en langt lavere pris..

Skrevet

Sj _a_førjakke, yeye... ;-p

Skrivemåten bidrar til å forsterke inntrykket av at dette er ment som fleip, men man kan jo aldri vite...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...