Gå til innhold

Den store Nobeldagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler enn meg som følger TV-dekningen av Obamas Norgesbesøk?

Fy søren for et program! Jeg blir sliten bare av å se på.

Skrevet

Ja, for et program.

Og så ble Norge 100 millioner fattigere....

Skrevet

Ja, for et program.

Tja, jeg tviler litt på at Nobelprisen er et netto tapsprosjekt for Norge. :-)

Skrevet

Tja, jeg tviler litt på at Nobelprisen er et netto tapsprosjekt for Norge. :-)

Det er nok super reklame for Norges omdømme, med fredspris oppmerksomhet generelt sett.

Skrevet

Jeg tror Michelle Obama har spist opp julematen allerede.

Jeg synes hun ser ut som en flott dame.

Skrevet

Jeg synes hun ser ut som en flott dame.

Det er ingenting iveien med Michelle:) Syntes hun er en flott dame!

Skrevet

Det er ingenting iveien med Michelle:) Syntes hun er en flott dame!

På DOL er alle feite damer flotte. Michelle har tatt seg bra ut, men jeg fikk litt hakeslepp da hun rullet opp midtgangen.

Muligens er antrekket litt uheldig?

Gjest majas mamma
Skrevet

jeg skrudde nettopp av, men det er mer på grunn av sykdom enn interesse. Men personlig syns jeg det er svært uhøflig og upassende av Obama å ikke stille opp på Nobelkonserten.

Skrevet

jeg skrudde nettopp av, men det er mer på grunn av sykdom enn interesse. Men personlig syns jeg det er svært uhøflig og upassende av Obama å ikke stille opp på Nobelkonserten.

Jeg tenker at det handler om sikkerhet og travelt program. Jeg har aldri hørt om en slik sikkerhet før. Er da kanskje ikke naturlig å plassere han i et bygg med 10 000 andre mennesker. Lurer på hvordan de har gjort det på Grand? Tipper ikke hvem som helst har fått bestille rom der nå.

Skrevet

Jeg tenker at det handler om sikkerhet og travelt program. Jeg har aldri hørt om en slik sikkerhet før. Er da kanskje ikke naturlig å plassere han i et bygg med 10 000 andre mennesker. Lurer på hvordan de har gjort det på Grand? Tipper ikke hvem som helst har fått bestille rom der nå.

Den amerikanske delegasjonen har bestilt hele hotellet. Slle som er på jobb der, har blitt sikkerhetsklarert.

Skrevet

På DOL er alle feite damer flotte. Michelle har tatt seg bra ut, men jeg fikk litt hakeslepp da hun rullet opp midtgangen.

Herregud...

Skrevet

Ja, for et program.

Nobel-pengene kommer vel fra Nobel sin formue?

Skrevet

Alle _må_ være veldig tynne, er det det du sier?

Skrevet

Nobel-pengene kommer vel fra Nobel sin formue?

Speak tenker nok på alt det andre - sikkerhetstiltakene og alle de andre "vertskapsforpliktelsene" som også koster penger.

Skrevet

Nei, er på jobb og får nok nøye med med en oppsummering i kveld.

"Nyter" imidlertid lyden av helikoptere og sirener stadig vekk.

Skrevet

Alle _må_ være veldig tynne, er det det du sier?

Nei, hvor har du det fra?

Hva gjelder Michelle, så så det ut som at hun hadde lagt seg kraftig ut, men jeg vet ikke om det var antrekket som gjorde det.

Hva gjelder DOL kommentaren, så er det gjengs oppfatning her inne. Man er ikke feit, men frodig. Man skal være fornøyd med seg selv. Overvekt er "kvinnelig". Former er bra! Det er stoffskiftet som det er noe galt med!

Masse unskyldninger for ikke ta vare på seg selv. Fedme er usunt, og overvektige burde behandles på samme måte som røykere.

Skrevet

Nei, hvor har du det fra?

Hva gjelder Michelle, så så det ut som at hun hadde lagt seg kraftig ut, men jeg vet ikke om det var antrekket som gjorde det.

Hva gjelder DOL kommentaren, så er det gjengs oppfatning her inne. Man er ikke feit, men frodig. Man skal være fornøyd med seg selv. Overvekt er "kvinnelig". Former er bra! Det er stoffskiftet som det er noe galt med!

Masse unskyldninger for ikke ta vare på seg selv. Fedme er usunt, og overvektige burde behandles på samme måte som røykere.

Mulig jeg mistolket det du skrev?

Er forsåvidt enig i synspunktet ditt om fedme på generell basis. Det er flott at folk er forskjellige, men hvis alle blir stooore her, så har vi et problem (og det har vi vel forsåvidt allerede, ref. undersøkelse om hvor mange som (ikke) beveger seg).

Skrevet

Mulig jeg mistolket det du skrev?

Er forsåvidt enig i synspunktet ditt om fedme på generell basis. Det er flott at folk er forskjellige, men hvis alle blir stooore her, så har vi et problem (og det har vi vel forsåvidt allerede, ref. undersøkelse om hvor mange som (ikke) beveger seg).

Nordmenn er blitt et folk av feitinger, meg selv inkludert. Jeg har est ut alt for mye, men det tar ikke mere enn 3 måneder å bli kvitt det.

Jeg må bare få dratt meg bort fra sofaen/pc bordet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...