Gå til innhold

Den store Nobeldagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror Michelle Obama har spist opp julematen allerede.

Nå må du gi deg!

Skrevet

Nå synger de forsyne meg Summertime! Vet de ikke hvilken dato det er?

Skrevet

Nå synger de forsyne meg Summertime! Vet de ikke hvilken dato det er?

Haha, jeg må si du er flink til å fokusere på det vesentligste. Musikken i folkemengden og presidentfruens vekt. ;-)

Det har vært overflod av ting å kommentere i dag. (Ikke minst engelskuttale. *grøss*) Jeg synes det hadde vært interessant å vite hvor mange mennesker Obama har hilst på i dag og hvor mange han husker navnet på. Hjelpes.

Skrevet

Nei, jeg har vært på jobb, og nå i kveld dro vi inn til sentrum for å få et lite glimt av Obama på balkongen utenfor Grand:-)

Skrevet

Nei, er på jobb og får nok nøye med med en oppsummering i kveld.

"Nyter" imidlertid lyden av helikoptere og sirener stadig vekk.

Ja, det har bråkt fælt i perioder!

Skrevet

Hvorfor det? De har da julemat i USA også?

Hun er da langt fra feit!

Skrevet

Nei, jeg har vært på jobb, og nå i kveld dro vi inn til sentrum for å få et lite glimt av Obama på balkongen utenfor Grand:-)

Det var jammen lurt! Så rart at ikke flere tenkte på å dra til sentrum. ;-)

Fikk dere glimtet forresten?

Skrevet

Hun er da langt fra feit!

Enig. Jeg har sittet og sett litt på bildene av presidentfruen nå og kan virkelig ikke se den feitheten Nick reagerer på. Hun er ikke radmager, men hun har hofter og er en nydelig kvinne! Og hun er ikke feit - jeg er temmelig sikker på at hun er godt innenfor normalen hva bmi angår.

Skrevet

Speak tenker nok på alt det andre - sikkerhetstiltakene og alle de andre "vertskapsforpliktelsene" som også koster penger.

Hørte bare at hele "morroa" kom på 100 mill. Om det er sant vet jeg jo ikke. Men det var det de sa på P4.

Skrevet

Det var jammen lurt! Så rart at ikke flere tenkte på å dra til sentrum. ;-)

Fikk dere glimtet forresten?

Ja, vi fikk et glimt, men det var langt unna, så det kunne teoretisk sett ha vært en look-alike;-) Men jeg ser jo på bildene at det _var_ han, da:-)

Det skrives at det var ca 10 000 mennesker tilstede, så det var en del som kom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...