Gå til innhold

Har du gjort noe du angrer på?

Gjest Noe galt som kunnne fått eller fikk konsekvenser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noensinne gjort noe galt som du virkelig angrer på? Hva var det, fikk det noen konsekvenser?

Jeg er bare litt fasinert over hvor smal den grensa er, før man plutselig har gjort noe galt, ulovlig egentlig.

Her kan du lette ditt hjerte.....helt anonymt. Og det hadde vært gøy å se hvor mange som egentlig har litt svin på skogen.

Skrevet

Oh Boy!

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, så jeg tror det er best å la det ligge.

Skrevet

Selvsagt har jeg gjort noe galt, som også har fått konsekvenser :)

Skrevet

Har en del jeg kan angre på, men det handler ikke om lovbrudd..

Skrevet

Juridiske lovbrudd har jeg ikke begått, men har nok et par "etiske lovbrudd" på samvittigheten... Men det er en del år siden nå og jeg føler ikke akkurat for å flashe det nå.

Gjest himmelen
Skrevet

Har stjålet en del oppigjennom årene. Vært utro en gang, mens kjæresten og meg var i startfasen. Har løyet en del.

Huff, jeg kommer neppe til

Skrevet

Jeg gikk ikke ut med et lovbrudd begått av noen som jeg kjenner, da jeg var i tenårene. Ville bevare familiefreden, dumme meg.

Nå som jeg har sett at lovbruddet ble begått mot også andre, noen som jeg var glad i som nå er død...det spiser meg opp innvendig hver dag, at jeg kunne ha avverget det. Jeg drømmer nesten hver natt at jeg roper ut til verden hva denne personen har gjort.

Skrevet

Juridiske lovbrudd har jeg ikke begått, men har nok et par "etiske lovbrudd" på samvittigheten... Men det er en del år siden nå og jeg føler ikke akkurat for å flashe det nå.

''Juridiske lovbrudd har jeg ikke begått,''

Virkelig? Ikke engang en kilometer over fartsgrensa - noensinne?

Skrevet

''Juridiske lovbrudd har jeg ikke begått,''

Virkelig? Ikke engang en kilometer over fartsgrensa - noensinne?

*Host* Ok, jeg tenkte ikke over fartsgrenser akkurat da... Tenkte mer i retning overfall, vold og tyveri - det har jeg ikke på samvittigheten i alle fall!

Skrevet

*Host* Ok, jeg tenkte ikke over fartsgrenser akkurat da... Tenkte mer i retning overfall, vold og tyveri - det har jeg ikke på samvittigheten i alle fall!

Ikke jeg heller:-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Noe galt? Nei, fartsgrenser holder jeg, og jeg betaler for meg i butikker etc. Så noe juridisk galt husker jeg ikke å ha gjort- eller jo, jeg stjal noen gang som barn.

Som ung voksen har jeg gjort noen personlige feil som jeg har angret på.

Skrevet

Ikke en penn engang?

Skrevet

Ikke en penn engang?

Nå var det Lillemus du spurte, men å ta en penn kan neppe karakteriseres som tyveri, med mindre den er juvelbesatt. :-) Ellers vil det kalles for nasking.

Men jeg har verken nasket eller begått tyveri. Men jeg har vært på ripsslang, da.

Skrevet

Nå var det Lillemus du spurte, men å ta en penn kan neppe karakteriseres som tyveri, med mindre den er juvelbesatt. :-) Ellers vil det kalles for nasking.

Men jeg har verken nasket eller begått tyveri. Men jeg har vært på ripsslang, da.

Mener å ha hørt om en politimann som måtte gå grunnet en penn. Og har du tatt en penn så.....

Skrevet

Mener å ha hørt om en politimann som måtte gå grunnet en penn. Og har du tatt en penn så.....

Jo, men jeg bare kommenterte logikken i det du skrev - Lillemus sa hun ikke har begått tyveri, og du spurte om hun ikke hadde tatt en penn engang, hvorpå jeg kommenterte at det ikke er tyveri, men nasking. Ergo vil Lillemus ha sine ord i behold selv om hun skulle ha tatt en penn engang:-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jo, men jeg bare kommenterte logikken i det du skrev - Lillemus sa hun ikke har begått tyveri, og du spurte om hun ikke hadde tatt en penn engang, hvorpå jeg kommenterte at det ikke er tyveri, men nasking. Ergo vil Lillemus ha sine ord i behold selv om hun skulle ha tatt en penn engang:-)

Min mann betaler aldri for plastnettene på butikken. De tar han med seg forbi kassa.

Nei- jeg tror ikke han angrer på det.

Skrevet

Ikke en penn engang?

Kan vel hende det har havnet en penn i lomma eller noe sånt, men helt ærlig så ser jeg ikke på det som tyveri akkurat. Nei, jeg stjeler ikke bevisst fra arbeidsplassen min, så tett i pappen er jeg ikke. En og annen kopien til privat bruk har jeg tatt uten å betale for det riktignok.

Skrevet

Når jeg snakker om tyveri mener jeg bevisst stjeling, ikke at man stapper en penn i lomma uten å tenke over det.

Gjest kaareseparert
Skrevet

JA, det mest gælige jeg har gjort er å gifte meg og konsekvensene av det valget ble store og JA jeg ANGRER

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...