Gå til innhold

Who t f er Will Smith?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke oppdatert
Skrevet

Tuller ikke.... Hvem er han og hva er han kjent for?

Skrevet

Selv jeg som er over 40 vet godt hvem han er! :o)

"Fresh Prince in Bel Air" var vel det han først ble kjent for i Norge, men han har vært med i flere filmer bl.a. i "Men in black". Han er med andre ord skuespiller.

Skrevet

Siden du spør, så må du ha gått glipp av to svært gode filmer. Denne helga burde du se "I am legend" og "Seven pounds".

Skrevet

Siden du spør, så må du ha gått glipp av to svært gode filmer. Denne helga burde du se "I am legend" og "Seven pounds".

I am legend er en av de filmene jeg desidert har likt dårligst. Jeg så den beklageligvis på kino, og hadde mest lyst til å bare gå.

Skrevet

I am legend er en av de filmene jeg desidert har likt dårligst. Jeg så den beklageligvis på kino, og hadde mest lyst til å bare gå.

Hvorfor det?

Skrevet

Hvorfor det?

Jeg tror jeg synes den var drepen kjedelig, men jeg husker ikke så godt.

Skrevet

Jeg tror jeg synes den var drepen kjedelig, men jeg husker ikke så godt.

Ja, ja :)

De fleste likte i alle fall den filmen, så jeg synes alle burde gi den en sjanse, selv om du personlig ikke trivdes med den.

Jeg misliker "No country for old men", men ville aldri sagt til andre at de ikke burde se den. Jeg vet jo at sjansene er store for at de vil like den, selv om jeg ikke syntes om den.

Skrevet

Ja, ja :)

De fleste likte i alle fall den filmen, så jeg synes alle burde gi den en sjanse, selv om du personlig ikke trivdes med den.

Jeg misliker "No country for old men", men ville aldri sagt til andre at de ikke burde se den. Jeg vet jo at sjansene er store for at de vil like den, selv om jeg ikke syntes om den.

At de fleste likte filmen er vel ingen garanti for kvalitet, kanskje snarere tvert i mot!

Har ikke sett uttallige filmer med den fyren, men det jeg har sett har ikke gitt meg inntrykk at fyren er opptatt av à lage kunst - bortsett fra "No coutry for old menn" faktisk, som jeg syntes var veldig bra.

:-)

Gjest firepile
Skrevet

At de fleste likte filmen er vel ingen garanti for kvalitet, kanskje snarere tvert i mot!

Har ikke sett uttallige filmer med den fyren, men det jeg har sett har ikke gitt meg inntrykk at fyren er opptatt av à lage kunst - bortsett fra "No coutry for old menn" faktisk, som jeg syntes var veldig bra.

''Har ikke sett uttallige filmer med den fyren, men det jeg har sett har ikke gitt meg inntrykk at fyren er opptatt av à lage kunst - bortsett fra "No coutry for old menn" faktisk, som jeg syntes var veldig bra. ''

Hva har Will Smith å gjøre med "No country for old men"?

Skrevet

Will Smith var da ikke i "No country for old men"?

Og jeg synes anmeldelser fra aviser/nettsteder og publikumsanmeldelser fra imdb.com vanligvis er rimelig treffsikre når det kommer til hvilke filmer som er verdt et forsøk. Det er ikke akkurat hjernedøde actionfilmer eller kjipe romantiske komedier som stikker av med terningkast seks.

Forøvrig går argumentet mitt på statistikk: Om 80 % av alle som ser en film liker den svært godt, så kan man med gode odds foreslå filmen til andre. Med mindre man kjenner denne personen svært godt og vet akkurat hvilken type film de vil hate og hvilken type de vil elske.

Skrevet

Fresh Prince of Bell Air, Independance Day, Men in Black, I am legend osv, osv. osv.

Google litt du :D

Gjest er det jeg vet om fyren
Skrevet

En avdanka skuespiller som lever i et "åpent" forhold med kona si.

Skrevet

Jeg har ikke sett noen av de filmene som nevnes her, men jeg er absolutt ikke noe interessert i skuespillere...

Har vel hørt navnet hans og muligens sett ansiktet på TV noen få ganger, men jeg aner ikke noe mer om ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...